sorun değil

93 3 0
                                    

gözlerimi açtım ama dün olanlar beni hem kalkıp telefonumu elime alıp berata günaydın diye mesaj atma isteği uyandıyıryordu hem de yapma o kızın kim olduğunu bile bilmiyorsun belki de sevgilisi belki de senle oynuyor sadece diyordu,ama en sonunda okula gitmem gerektiğini hatırladım ve yataktan kalktım.
Elimi yüzümü yıkadım hafif midem bulandığı için kahvaltı etme gereği duymadım.

Bir sweet ve altına mavi bol bir pantolon giydim ve makyaj yapmadım telefonu elime aldım asu ve berattan bildirim vardı önce asununkine baktım yemeğimizin nasıl geçtiğini soruyordu ona okula gelince anlatacağımı söyleyip beratın mesajına baktım.

"günaydın:)" yazmıştı aynı şekilde cevap verdim ve arabanın anahtarını alıp evden çıktım.

okula geldiğimde arkamdan tanıdık bir ses duydum ayaz yine ne olmuştu acaba kendi dertlerim yetmezmiş gibi birde bunlarla uğraşıyordum.

ayaz:selam alev.

alev:selam.

ayaz:pek iyi gözükmüyorsun iyi misin?

alev:iyiyim sadece pek uyuyamadım keyfim yok.

ayaz:anladım bir kahve içelim mi hem uykun açılır.

alev:sadece dersi bitirip eve gidip uyumak istiyorum yani uykum açılmasa daha iyi.

ayaz:anladım iyi dersler o zaman.

alev:iyi dersler.

sınıfa girdiğimde gördüğüm manzara garip ti cem bir kızla sarılıyordu neyse en azından peşimi bırakır diye düşündüm.Hoca sınıfa girdi ve konuşmaya başladı ama benim kafam başka şeylerdeydi düşüncelerimi durduramıyordum en sonunda sıraya yattım ve uyumaya çalıştım.

...

okuldan çıkıp eve geldim çantmadaki telefonumu elime almadım hala asuyla da konuşmadım büyük ihtimal aramıştır ve ben hala açtım önce birş
eyler hazırlamaya karar verdim kendime güzel bir makarna hazırladım bu sefer cidden güzel olmuştu ya da ben aç olduğum için bana öyle geliyordu.

Telefonumu elime aldım ve tam da düşündüğüm gibi asudan 5 arama ve 10 mesaj vardı ama bir kişi daha çok aramıştı berat...Tam 20 cevapsız arama ve 40 tane mesaj vardı mesajlarına baktım hemen..

berat:napıyorsun okula geçtin mi? 8.00

berat:derstesindir diye düşünüyorum o yüzden geç cevap vermedin? 8.50

berat:hala cevap yok bu üniversitede derlser ne kadar sürüyor? 9.58

berat:güzelim endişeleniyorum.

berat:neyse sen müsait olunca yazarsın.

berat:çıktın mı okuldan? 11.02

berat:geriliyorum ama 11.43

berat:arıyorum umarım açarsın. 11.50

ve bir sürü benzer mesaj..

alev:ben iyiyim endişelendirdim kusura bakma.  Görüldü
yazıyor..

berat:neredesin kızım sen kafayı yedim burada iyi misin bişey olmadı demi?

alev:iyiyim sadece telefonu elime almaya fırsatım olmadı.

berat:birdaha yapma böyle bisey çok endişelendim.

alev:özür dilerim..

berat:dileme, yanına geleyim mi?

alev:ne?
alev:neden?

berat:seni görmek istiyorum.

alev:gel o zaman.

Bir Anda Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin