Ellerimi beratın omuzlarından çekmiştim ve masadan inmek için hareketlenmiştim beratta ellerini belimden çekmişti,kapıya doğru ilerledim ve açtım karşımda ayaz vardı arkamda ise belimdeki eliyle varlığını belli eden berat vardı çokta hoş bir sahne değildi çünkü ayaz ve berat birbirlerine kitlenmişlerdi ergen misiniz nesiniz?Bu ortamı bozmak için konuşarak varlığımı belli ettim.
"Hoşgeldin ayaz,sana haber vermedim kusura bakma."
"Sorun değil,çıkıyor muyuz?"
Ben tam cevap verecektimki beratın sesiyle susmak zorunda kaldım.
"Nereye?"
"Seni ilgilendirmez kardeşim."
"Beni ilgilendirir kardeşim,bu kadın benim sevgilim."
Ayaz şaşırarak bana dönünce bende ona suçlu bir şekilde bakıyordum ama niye suçlu hissediyordum ki?
"İnanmıyorum sana alev,cidden böyle bir adama mı geri döneceksin?"
"Bu adam derken alevle benim aramda olan şeyden sanane."
"Dün bu kız benim omzumda ağladı senin yüzünden."
Ortam gerilmeye başlamıştı ve ben hala tek bir kelime edememiştim ama susmaya devam edersem ikisininde birbirine gireceğini biliyordum.
"Yeter susun ikinizde tartışmanızı istemiyorum."
İse yaramış olacak ki ikiside sessizleşmiş ve göz temasını kesmişlerdi.
"Güzelim ben daha sonra yanına uğruyacağım tamam mı,sende arkadaşınla konuş yanlış anlaşılmaları düzelt."
Ellerini belimden çekip saçıma bir öpücük kondurdu ve ayaza omuz atarak koridorda yürüda ayaz arkasından ölümcül bakışlar atmaya devam ediyordu.
"Ayaz içeri geç konuşalım."
"Bence de konuşalım alev."
Kapıyı açıp ayaza geçmesi için işaret verdim o da içeri geçip odada bir sağa bir sola gidip duruyordu.
"Sana inanmıyorum onca şeye rağmen affettin mi?Ya sen ciddi misin?"
"Ayaz herkes ikinci şansı hakeder sonuçta berat beni aldatmadı ihanet etmedi ikimizede acı çektirmeme gerek yoktu."
"O mu acı çekecek?Ya o adamın tek derdi milleti yatağa atmak ya."
"Ayaz onu tanımıyorsun ve böyle önyargılı davranamazsın."
"Seni yine üzecek ondan sana hayır gelmeyecek sonra yine gelip benim omzumda ağlayacaksın."
Söylediği sözler yeterince sinirimi bozmuştu zaten son dediği şeyde artık benimde kibarlığımı bırakmama sebep oldu.
"Böyle yüzüme vuracaksan bir daha yanıma yaklaşma ya, orada tamamen iyi niyetli olduğunu düşünmüştüm ama senin aklından bambaşka şeyler geçiyormuş anlaşılan."
"Alev öyle demek istemediğimi sende biliyorsun."
"Hayır gayette bunu demek istedin ayaz şimdi odana git ve söylediklerini bir daha düşün o zaman belki aklın başına gelir."
O da sakin kafayla konuşmamız gerektiğini anlamış olacak ki kapıya doğru ilerledi kapının çarpma sesindende gittiğini anlamıştım.
Telefonuma üst üste gelen bildirimlerle beratın bana yazdığını gördüm.
Berat:O şerefsiz orada diye birşey demedim ama kim oluyorda senle benim arama giriyor alev.
Berat:Sana dedim o çocuk normal değil dedim,bunu söylemek bile beni sinir ediyor ama o senle sadece arkadaş olmak istemiyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Anda
Fanfictionani fren sesiyle durduğumda o gözleri gördüm endişeli,korkmuş ve bakmaya doyamadığım o kahverengi gözleri.