kar yağıyordu sen gidince

74 6 7
                                    

Karşımdaki kahve gözlere bakıyordum öylece, özlemiş miydim çok pis özlemişim,derin derin bakana kadar farkında değildim bile sırf özlemeyeyim diye aklıma bile getirmiyordum ama şu an herşey benim için dahada zorlaşmıştı.

"Alevim,güzelim çok özledim seni."

Bir iki adım atıp odaya girmesiyle bende geri çekildim ve kapıyı kapattım,arkamı dönmemle mavilerime dalmış bir berat gördüm böyle yapmamlıydı gardımı düşürüyordu.

"Oturalım mı?"

Önerimle beraber bana bakmayı kesmiş koltuklara doğru ilerlemiştik ikili koltuğun birine oturduğunda bende karşısına oturdum.

"Dün sağ salim otele geldin mi?Telefonlarıma bakmadında."

"Geldim arkadaşım beni aldı daha sonra."

"Şu yanındaki dallama mı?"

"Düzgün konuş."

"Alev o çocuğun bakışları hiç normal değil sen beni restoranda farketmeden önce ben seni farketmiştim ve o çocuğu hiç gözüm tutmadı."

"Bunu demeye mi geldin?"

"Hayır,alevim ben seni çok özledim ayrıldıktan sonra herşey dahada kötüye gitti senin için iyi şeyi yaptığımı  düşünürken ikimiz içinde en kötü kararı almışım."

"Aklından ne geçiyordu ki?"

"Alev ben kötü durumdaydım ve durum böyleyken san-"

"Sana ayak bağı olmamı istemedin istediğin gibi gezip dolaşacakken ben sana engel olacaktım demi?"

"Hayır alev dürüst olacağım daha önce hiç ciddi ilişkim olmadı olanlara da hiç sana değer verdiğim kadar değer vermedim senden sonra ben nasıl toparladım bilmiyorum aslında toparlayamadım bile bir saniye olsun aklımdan çıkmadın ben senin yokluğuna bile ihanet etmedim o hikayelerdeki görduğün kızda arkadaşımın sevgilisiydi,yani ben seni sevmekten bir gün bile vazgeçmedim alev."

"Benden ne istiyorsun o zaman?Onca şeyden sonra ne yapmamı bekliyorsun?"

"Ben,senden bir şans daha istiyorum alev."

"Yine peşimden koşacaksın ve yine aynı şey olacak."

Yerimden sinirle kalktım ve ellerimi saçlarıma geçirdim sinirle soludum,yine aynı şeyler olacaktı beni kendine bağlayıp sonra siktir olup gidecekti.

"Sen olmadığın günlerde nasıl yaşadığımı bir ben biliyorum."

"Böyle konuşuyorsun ama doğruyu söylediğin ne belli?Belkide beni yine gördüğün için buraya geldin,yeni bir eğlence arıyorsun tam da uygun kişiyi bulduğunu zannettin ama bu sefer olmayacak sana inanmayacağım."

"Ben sadece ikimiz içinde doğru olan şeyi yaptığımı zannettim alev,takımdan ayrıldığımda o kadar agresiftim ki yanımda kimseyi istemiyordum yanımda olanlar da benden tiksiniyordu  senin de öyle olacağını düşündüm o yüzden bitirmek istedim ama sonra yaşayacağım pişmanlığı bilsem asla yapmazdım asla."

Eş zamanlı olarak ikizminde gözümüzden yaş döküldü kafamı çevirip ona göstermemeye çalıştım ama yanıma geldiğini geç anladım çünki elini çeneme koymuştu diğer eli ise belimdeydi,şu an ne elleri ne de kokusu bana hiç yardımcı olmuyordu ilk sarıldığımız ana aklım gidince hemen buna engel oldum ve ondan uzaklaştım.

"Bırak dokunma bana!"

Sesimin yükselmesiyle o da bağırarak konuşmaya başladı.

"Görüyorum alev hala seviyorsun beni,benim sana ihtiyacım olduğu kadar seninde bana ihtiyacın var gururunu bir kenara bırak nolursun bu seferlik bizim için bunu yap."

Bir Anda Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin