Sabah gözümü büyük bir baş ağrısıyla açmıştım dün gecenin yorgunluğu ve içki içmenin etkisi olsa gerek ama bir şekilde toparlanmış ve denize gireceğimiz için mayo seçmeye çalışıyordum tabi ki mayoyla gitmeyecektim ama elbise giyip denizde üstümü değiştirmeyi düşünüyordum gözüme bir crop ve etek iliştiğinde hemen çıkardım ve altına uygun terliklerimi de çıkarıp giydim.
...
Kapının dışında bekleyen ayazı gördüğümde gülümseyerek yanına ilerledim,sanırım o benim gibi yorgun değildi gayet enerjik gözüküyordu.
"İyi uyudun mu alev?"
"İyi uyudum ama kötü uyandım."
"Neden?"
"Sanırım içkiyi fazla kaçırmışız."
"Bünyen dayanamıyor demek ki bugün içme."
"İçmeyeceğim, sanırım sadece şampanya ile devam edeceğim."
"Senin için en uygunu."
"Evet ya."
"Ee ne yapıyoruz direk denize mi gidelim?"
"Evet önce denize girelim sonra üstümüzü değiştiririz sonra da güzel bir kafeye gidip soğuk birşeyler içelim."
"Güzel plan beğendim,güneş kremi falan aldın mı? Ben çok çabuk kızarırım da birde cildim dayanamaz pek."
"Merak etme iki kutu getirdim sana veririm birini."
"Adamsın sen be."
Gülümseyerek ona baktım ve önüme döndüm telefonumdan bildirim gelmesiyle elime aldım sabah bildirimleri açmıştım ama mesajlara bakmamıştım asu merak etmiştir.
Asu:napıyorsun kuzum.
Alev:ayazla denize gideceğiz şimdi sen?
Asu:Tez yazıyorum derslerim olmasaydı ikimiz giderdik ya of.
Alev:Üzülme kuzum seneye gideriz.
Asu:Evet kesin gidelim.
Asu:Sana ne diyeceğim beratta yunanistana gitmiş tatile.Alev:Ne?
Asu:Yunanistanda arkadaşları var zaten bende tesadüfen berkten duydum.
Alev:Şu fanatik sevgilin?
Asu:İvit heheheh.
Alev:Dün de hikayeme yanıt verdi ama görüldü attım,bir iki mesaj daha yazdı ama bakmadım.
Asu:Baksana kızım ne yazdı acaba geri mi dönecek acaba.
Alev:Dönse bile.
Alev:Neyse biz denize gidiyoruz sana yazarım yavrum görüşürüz.Asu:Tamam yavrum,görüşürüz.
Asunun sohbetinden çıktım ve beratın ne yazdığına bakmak için instagrama girdim şu an hem yürüyor hem telefonla uğraşıyordum ayaz ise bişeyler anlatıyordu ama pek kafamı veremiyordum.
beratayberközdemir:Cevap versene kızım,ne ara yemeklere çıkacak kadar samimi oldunuz.
beratayberközdemir:Ama doğru buna karışabilecek biri değilim.
beratayberközdemir:Artık...
Okduğum mesajla tepkisiz bir şekilde telefona baktım garip bir şekilde sinirlenemiyordum bile.
alevatmaca:Evet bana karışabilecek hayatımı sorgulayabilecek biri değilsin.
Mesajı yazıp telefonu çantama attım ve ayaza döndüm ilgiyle söylediklerini dinledim sonunda denize gittik ve çok güzel zaman geçirdik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Anda
Fanfictionani fren sesiyle durduğumda o gözleri gördüm endişeli,korkmuş ve bakmaya doyamadığım o kahverengi gözleri.