birkaç tatsızlık

101 3 0
                                    

Sabah alarmın sesiyle uyandım ama yatağım beni kendine çekiyordu hiç kalkasım yoktu ve hava çok güneşliydi yani gereksiz güneşli ne var ki bu kadar, küçüklüğümden beri böyle havaları hiç sevmezdim hep kötü bişey olurdu çünkü, düşüncelerime bir son verip yataktan kalktım ve mutfağa gittim çok aç hissetmiyordum o yüzden kendime bir kahve yaptım,daha sonra üstümü değiştirdim lacivert bir v yaka crop ve altına beyaz bir İspanyol paça giydim maskara ve ruj sürerek çantamı da alıp evden çıktım.

Okula doğru yaklaştım ve gözlerim asuyu aradı tam yanına gidecekken sınıfın popüler kız grubunun da orada olduğunu gördüm aslında iyi kızlardı ama sadece herkesle samimi olma çabaları hoşuma gitmiyordu her neyse diyip yanlarına gittim.Ama gördüğüm manzara pek hoş değildi aralarından en masumu ama en şapşalı olan busenin ağladığını görmemle yüzümü buruşturdum.

Alev:bir sorun mu var kızlar?

Buse:alevv iyi ki geldin yardımına ihtiyacım var.

Hemen üstüme atladı ve daha çok ağlamaya başladı yanlarında seda ve gamzenin de olduğunu gördüm gözlemlediğim kadarıyla seda her gün partileyen gamze ise hepsini toparlayan buseyi anladınız zaten.Buseyi omzumdan çekip yüzüme bakmasını sağladım.

Alev:sorun ne buse anlatacak mı biri bana konuyu?

Asu:sevgilisi ateş var dı ya 5 kızla aldatmış.

Alev:yok artık,ne yapmayı düşünüyorsunuz?

Gamze:henüz karar vermedik ama gururu çok kırıldı gidip konuşmayı düşünüyor?

Gözüm ortalarındaki kutuya takıldı bir kazak,birçok dergi,takı gibi eşyalar vardı.

alev:bunlar ne?

Buse:geri vereceğim ona ve yüzüne güzel bir tokat atıcam.

Alev:cidden mi? burada mı?

Buse:evet,nolcak ki?

Alev:yani en az okul sayfasında manşet olursunuz.

Gamze:doğru diyor laflarınla dövmen daha mantıklı.

Seda:evet bence de öyle yap.

Her ne kadar hepsi onaylasa da benim pek içime sinmemişti çünkü erkeklerin laftan anlamayacağını iyi kötü biliyoruz demi kızlar???
Bizim aramızda bir sessizlik oluşurken ateş ve o sözde muhteşem grubu içeri girdi herkesin gözleri de onlara kaymıştı bazen üniversitedemiyim yoksa bir ergen dizisinde mi pek emin olamıyordum,bir süre onlara baktıktan sonra busenin aniden ayaklanmasıyla hepimiz yerimizden kalkmıştık ateşlerin yanına geldiğimizde buse elindeki kutuyu uzatarak konuşmaya başladı..

Buse:seninle alakalı hiçbişey görmek istemiyorum.

Ateş yüzündeki pis sırıtışıyla konuşmaya başladı.

Ateş:o yüzden mi buraya kadar geldin? ne bu gururlu kız ayakları ben seni beş kişiyle aldattım kızım yine de çakmadın şimdi gelip bunları versen nolur?

Buse:demek istediğim senin yüzünü de eşyalarını da görmek midemi bulandırıyor.

Ateş:bak sen bizim civcive bir iki kere öpüşüp koklaştık diye kendini çok zeki bisey zannetmiş,bana bak kızım senle takıldıysam sırf güzelsin diye yoksa ne o şakaların ne de konuşmaların hiçbiri kendine özgü değil di eğer bir erkeğin seninle cidden hoşlandığı için takıldığını zannediyorsan hepsi seninle yatmak için konuşuyor.

Ateşin son sözleriyle buse gözünden dökülen bir yaşa engel olamamıştı ve hemen oradan koşarak uzaklaşmıştı,neler demişti o çocuk öyle ben bile yedirememiştim kızlar da şaşkınlıkla bakarken bir adım ileri attım ve konuşmaya başladım.

Bir Anda Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin