düşünürüm

61 2 0
                                    

Berat,berat,berat son zamanlarda aklımdan çıkmayan tek kişi olabilir bana yaptığı itiraftan iki gün gecmişti yazmamıştı,yazmamıştım ne diyebilirdim ki hala kendimi çözebilmiş değildim düşünmekten kafayı yiyeceğim bir hale getirmişti bu çocuk beni evet onu görünce kalbim çarpıyor evet yanında çocuklaşıyorum,rahatım,gülüyorum ama bir erkek olarak nasıl güvenebilirim ki samimiyetine sonuçta yakışıklı flörtöz daha güzelini bulur istese.

Saat sabahın 11'i Allah belasını versin bu saatlerin kendi kendime saçmalarken aklıma gelen şeyle duraksadım daha önceden beratın yaşına falan bakmıştım ama şimdi detaylı bir araştırma yapmam gerekiyordu çünkü önceden ilgilenmiyordum hemen elime telefonumu aldım berat ve bir iki kişiden mesaj olduğunu gördüm ama şimdilik görmezden geldim hemen googleye girdim ve arattığım ilk şey evet biliyorum seninde aklından aynı şey geçti "BERAT AYBERK ÖZDEMİR ESKİ SEVGİLİSİ"oldu arama tuşuna basmamla çokta bisey çıkmadı sarışın bir kız çıktı baktım influencer gibi biseydi ve birsey daha beratın ts-fb maçında gol atarak önünde kaymalı sevinç yaptığı kız evet yeni düşünceler gelsin bakalım neyse yakın zamanda beratla ve asuyla konuşmam gerekecekti yoksa kafayı yiyecektim googleden çıkıp mesajlara girdim asu okul dedikodusu anlatmıştı beratın mesajına ise bakmak istemiyordum ama çocuklaşmaya gerek yoktu.

Berat:günaydınnn güzelimmm.
Berat:okula gittin mi? 9.40

Alev:hayır evdeyim bugün günaydınnn.

Berat:anladım niye evdesin bisey mi oldu?

Alev:yorgunum sadece birde sevmediğim hocaların dersi var.

Berat:iekwpdldndkdkdkd
Berat:birde uyu sınıfta tam lise havası.

Alev:onu da yapıyoruz merak etme ;)

Berat:üniversitedede hayır yok.

Alev:bir iki dersten biseycik olmaz hem kolaysa gel sen oku aaa.

Berat:yok ben yol yakınken döndüm oradan.

Alev:iyi yaptınn.

Berat:alev düşündün mü?
Berat:yani biliyorum daha erken ama kendimi düşünmekten alıkoyamıyorum.

Alev:haklısın berat ama hala kafam çok karışık.
Alev:yanlış anlama kendimden emin olmadan seninde duygularınla oynamak istemiyorum.

Berat:anlıyorum eğer aklında bir soru varsa konuşabiliriz.
Berat:hem seni görmüş olurum ;)

Alev:açıksözlülükte üstüne yok.
Alev:yarın müsaitsen okuldan sonra konuşalım.

Berat:olur seni alırım.

Alev:görüşürüz.

Berat:görüşürüz güzelim.

"mesajına kalp ifadesi bıraktı"

telefonu elimden bıraktım ve kendime kahvaltı hazırlamak için mutfağa gittim bu sefer omlet yapmaya karar verdim hemen malzemeleri çıkardıktan sonra hızlıca hazırladım çünkü açtım yatakta iki saat durup düşünürsen böyle olur tabi.

Bugün ki planım evde oturup takılmaktı  belki de asuya olanları anlatırdım bilmiyorum çünkü ilk defa hayatıma birini alacaktım ve bunun bir pişmanlık olmasını istemiyordum.

İki gün sonra...

ceketimi giyip evden çıktım ve okula doğru yol aldım hemen okulda kurtulup beratın yanına gitmek istiyordum dün asuyla uzun uzun konuştum ve aklımdaki herseyi sorup hiçbir soru işareti kalmamasını sağlayacaktım sonra da içimden geleni yapacaktım çünkü ne ladar inkar etmeye calışsamda bende berattan hoşlanıyordum umarım pişman olmam..derslerin üstümden kamyon gibi geçmesinden sonra okuldan kendimi attım telefonumu açıp berata yazacaktım ki onun zaten yazdığını gördüm.

Berat:ben geldim yavrum aynı yerdeyim .
Berat:sen çıktın mı?

Alev:çıktım geliyorum oraya.

Berat:bekliyorum.

Hızlıca beratın olduğu yere adımladım ve onu görmemle hemen arabaya doğru koştum beratı beklemeden arabanın içine bindim ama benim ani girişimle berat yerinden sıçramıştı ve bana büyümüş gözlerle bakıyordu açıkçası bu görüntü çok komikti ve hemen bir kahkaha patlattım ben yerimde durmadan gülerken berat pek halinden memnun değildi.

Berat:öyle aniden gelinir ki kızım ödüm koptu.

Alev:berat halini görmen lazımdı.

bunu söylerken bile zar zor konuşuyordum ve gülmekten karnıma ağrılar girmişti.

Berat:hem sen niye o taraftan geldin hep şuradan gelirdin.

Alev:burası daha kısaydı buradan geldim bende.

Berat:ne dediğini de anlayabilsem.

sonunda gülmeyi kesip düzgün bir şekilde konuşmaya başladım.

Alev:gayet de düzgün konuştum birkere ayrıca bana laf edeceğine reflekslerine bir çeki düzen ver telefonunu düşürmüşsün.

hemen ayağımın ucundaki telefonu almıştım ki ekranında profilimi görmemle biraz şaşırmıştım biraz değil baya şaşırmıştım demek ki bu ladar dalgın bir şekilde telefona bu yüzden bakıyordu,ama utandığım için dalgaya vurmaya karar verdim.

Alev:e sen aşıksın bana bak bu kadar aşk zararlı he senin için söylüyorum.

Berat:doğru aşığım ama zararlı olduğunu düşünmüyorum.

beratın tam gözlerime bakıp söylediği cümlelerden sonra daha çok utanmıştım.

Berat:utandın mı sen yanakların kızarmış.

Alev:öyle mi olmuş?

Berat:sizin de benden aşağı kalır yanınız yok alev hanım.

Alev:nereye gidelim?

Berat:bilmem senin aklında bir yer var mı?

Alev:deniz kenarında bildiğim bir balıkçı var ama yok ben ünlüyüm öyle yerlere gelemem diyorsan sen bilirsin.

Berat:yok canım hem balık ekmek dedin tabi ki gelirim.

Alev:o zaman sür şoför.

beratla olan sohbetimizden sonra yolu tarif etmeye başladım ve kısa süre içinde gelmiştik şimdi tek yapmam gerken soru sormaktı....


evett yine yarıda kesilen bir bölüm ile merhaba kitap tutmadı galiba neyse zaten öylesine yazılmış bişeydi bu arada berat hikayeye yanıt verme özelliğini ve yorumları kapatmış sizce ne oluyor linçlerden mi rahatsız ya da zor bir dönemden geçiyor neyse sadece farkettim görüşürüzzz.

Bir Anda Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin