"Hiç düşmedim mi aklına."
"Hiç çalmadı mı o şarkı."
1 ay 2 hafta oldu saatler geçmişti tahmin ettiğiniz gibi hergün ağlamamıştım ne asuya anlatırken ne beratın başka kızlarla hikayelerini gorünce ağlamamıştım, ama uyku düzenim mahvolmuştu yatağa yatınca sürekli tavana bakıp düşünmekten kendimi alıkoyamıyordum,neredeyse bir saat boyunca hareketsiz yattığım yataktan kalktım ve su içmek için mutfağa gittim sürahiden suyu doldurup içerken hala olanları düşünüyordum bu hissettiklerim beratı kaybettiğim için değildi kendime kızıyordum onun bana sarılmasına izin verdiğim için beni öpmesine izin verdiğim için o yola atladığım için...
Sinirle elimdeki bardağı duvara fırlattım bardak anında paramparça olurken ben dalgın bir şekilde duvara bakıyordum sonunda yere eğilip cam parçalarını toplamaya başladım hızlıca toplarken büyük bir cam parçası elime battı elim anında kırmızıya boyanırken gözlerim dolmaya başlamıştı boğazım yanıyordu,burnum sızlıyordu en sonunda dayanamayıp haftalar sonra hıçkırarak ağlamaya başladım,ağladım sanki içimden birşeyi söküp atmak istercesine,herşeyi kusmak istercesine ağladım ne kadar ağladım bilmiyorum ama kendime geldiğimde kanama durmuş halının yarısı kırmızı olmuştu,sonunda yerden kalkmayı akıl edip banyoya ilk yardım malzemelerini almak için gittim bezi,yara bandını ve pamuğu çıkardım daha sonra raftan tentürdiyotu çıkardım ve pamuğa biraz döküp elimi temizlemeye başladım kuruyan yerleri ve yarayı temizledikten sonra elimi bezle sarıp yara bandını yapıştırdım banyoyu toplama gereği duymadan ışığı kapatıp kendi odama gittim ve yatağa yattım sabah gözlerimin şişeceğini ve müthiş bir baş ağrısı ile uyanacağımı bilerek gözlerimi kapattım.
Sabah tam da tahmin ettiğim gibi gözlerimi bir baş ağrısı ile açmıştım aynadaki yansımama baktığımda ise şişmiş gözlerimi gördüm ama atladığım bişey vardı ki o da dün sardığım elim sızım sızım sızlıyordu sanırım okuldan sonra bir hastaneye gitsem iyi olacaktı,yataktan kalkıp mutfağa gittim yüzümü buzlu suyla yıkamam gerekiyordu ki şişliği insin bir kap alıp içine buzları döktüm ve soğuk suyuda ekledikten sonra saçımı bir güzel toplayıp yüzümü kaba gömdüm.
1,2,3,4,5
Nefes al,burası resmen farklı bir dünya.
1,2,3,4,5
Nefes al.
Defalarca kez aynı şeyi yaptıktan sonra banyoya yüzüme bakmak için gittim biraz olsun inmişti ama gözlerim parlıyordu şöyle ki ben ağladıktan sonra gözlerim bir süre sulu bir şekilde kalırdı bunu hiçbir zaman değiştiremedim okula gidince asu kesin anlayacaktı,aynadan kendime bakmaya son verip odama gittim ve telefonumu elime aldım beratın hikaye attığını görünce bakma gereği duymadan mesaj kutuma girdim asu bir kaç video göndermişti ve ayaz yazmıştı buna kaşlarımı kaldırıp ne yazdığına baktım.
ayaztürkerrr:Merhaba alev,yarın senle bir konu hakkında konuşabilir miyiz?
Ne zaman yazdığına baktığımda dün saat 10 gibi yazmıştı tabi ki uyumamıştım ama telefonu elime almamıştım hala cevap yazmadığımı farkedince hemen ne hakkında olduğunu sordum.
alevatmaca:Tabi ama ne hakkında?
ayaztürkerrr:Onu o zaman söylesem.
alevatmaca:Peki okulda görüşürüz.
ayaztürkerrr:Görüşürüz:)
Mesajını beğenip telefonu yatağa bıraktım ve dağınık bıraktığım banyoyu toparladım ve oturma odasına gittim cam kırıkları hala yerindeydi nasıl kafan gitti de şunları farketmedin cam kırıklarınıda topladıktan sonra yarısı kan olmuş halıyı da dolayıp kenara koydum bir kuru temizleme şart oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Anda
Fanficani fren sesiyle durduğumda o gözleri gördüm endişeli,korkmuş ve bakmaya doyamadığım o kahverengi gözleri.