Ayaz arıyor..
Sabah sabah gördüğüm isimle kaşlarım çatılmıştı umarım beni uykumdan uyandıracak kadar önemli birşeydir yoksa ana avrat girerdim.
"Efendim ayaz sabahın köründe noluyor oğlum sana."
"Sinirlerin tepende bakıyorumda ama merak etme söylediklerimden sonra ne sinir kalacak ne başka birşey."
"Ne oldu ki?"
"Tatile gidiyoruz yunanistana,bana özel ders veriyorsun para da kabul etmedin en azından senin için bunu yapmak istiyorum."
"Ne? Ayaz ben bunu kabul edemem ne tatili?"
"Alev lütfen, zaten kaç haftadır ders yapıyoruz sayende büyük bir ilerleme kaydettim hem iki hafta çok güzel zaman geçiririz."
"Bari haber verseydin böyle de biraz emrivaki olmuyor mu?"
"Özür dilerim böyle düşünemedim ben herşeyi iptal edeyim o zaman."
Bir anda üzgün gelen sesiyle duraksadım çocuk o kadar uğraşmış ne diye hevesini kırıyorsun alev.
"Tamam gidelim zaten stajımız başlayacak tatil yapmaya fırsatımız olmaz iyi düşünmüşsün."
"Şimdi gidiyor muyuz?"
"Evet gidiyoruz ne zaman uçağa binicez bu arada?"
"Şey bu akşam."
"Tamam sakinim, herşeyi ayarlayalım haberleşelim bende valizimi hazırlayayım tamam mı?"
"Tamam alev bende hazırlanıyoruz senin arabayla geçeriz demi?"
"Geçeriz tabi geçeriz."
"Geçelim."
"Ben sana geçiricem şimdi."
"Çok kabasın çok."
"Sen de hazırlanmaya başla geç kalmayalım."
"Tamam ben valizin yarısını hazırladım zaten."
"Bende başlayayım o zaman görüşürüz akşam."
"Görüşürüz."
Telefonu kapattığımda alık alık etrafa baktım dolabımın üzerindeki valizimle bakıştık şimdi kim onu kaldırıp hazırlayacaktı ben tabii kii.
...
Valizlerimi hazırlamıştım evi kilitleyip apartmandan çıktım valizleride asansöre yerleştirip sıfıra bastım asansör durduğunda valizlerimle beraber apartmandan çıktım arabama yaklaşıp bagaja valizlerimi yerleştirdim ve arka koltuğa da çantamı attım,sürücü koltuğuna yerleşip ayazın evine doğru sürdüm evdeyken zaten ayaza haber vermiştim onu evden alıp havalimanına beraber geçecektik sayesinde hem tatili aradan çıkarmıştım hem de kafa dağıtacaktım çok şükürki ayazda kafa çocuktu en azından tatilde canım sıkılmazdı bu bir ayda da iyi anlaşmıştık zaten.
...
Uçuşun birinci saatindeydik ama birde bana sorun bir saat mi? Bana bir ay gibi geliyor çünki çok akıllı ayaz arkadaşım uçak fobisi olmasına rağmen uçağa binmiş bana ve hosteslere hayatı dar ediyordu.
"Hanımefendi bu uçağın sıkıntılı olmadığına emin misiniz?"
"Beyefendi uçağımızın her ay kontrölü yapılmaktadır lütfen sakin olun."
Ben ne mi yapıyordum elimle yüzümü saklamış ayazı tanımıyor numaralarına yatıyordum,çünki tanımıyorum.
"Ayaz lütfen sakin ol,tüm uçağa rezil olduk senin yüzünden."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Anda
Fiksi Penggemarani fren sesiyle durduğumda o gözleri gördüm endişeli,korkmuş ve bakmaya doyamadığım o kahverengi gözleri.