Beratla sevgili olmamızın üstünden bir hafta geçmişti bu sürede arada buluşuyorduk ve neredeyse hep telefonla mesajlaşıyorduk son zamanlarda bu daha da artmıştı çünki berat milli takımlara alındığı için yurtdışına gitmişti açıkçası onu çok özlüyordum ve telefondan mesajlaşmak yetmiyordu.
Sevgilim:Güzelim napıyorsun bakalım.
Alev:Seni özlüyorum sen?
Sevgilim:Oy kıyamam prensesime şu milli ara bitsin hemen yanına uçacağım kuzum.
Alev:Gel artık şu an bile sıkıldım hep böyle mi olacak?
Sevgilim:Olmayacak güzelim ama bazen katlanmak zorundayız.
Alev:Senin için değer.
Sevgilim:Benim sevgilimin ağzı ne zaman bu kadar güzel laf yapar oldu.
Alev:Bilmem.
Sevgilim:Benim dudaklarım değdikten sonra olabilir mi?
Alev:Pisleşme.
Sevgilim:Sevgilim değil misin kızım istediğim gibi öperim de bahsederimde.
Alev:Ay sen ne zamandan beri bu kadar sapık oldun be.
Sevgilim:Sapıklık değil bu yavrum benim sana sevgimi gösterme şeklim.
Alev:İyi öyle olsun bakalım.
Sevgilim:Gelince o dudaklarını bırakmayacağım haberin olsun.
Alev:Taktın dudaklarıma yeter be.
Sevgilim:O kadar güzel olmasın onlarda bir de o rujları sürüyorsun daha da ortaya çıkıyor vişneliydi tadı demi.
Resmen nemlendiricimin tadını aklında tutmuş bu çocuk düşündüğümdende beter.
Alev:Nasıl emcüklediysen onu bile anlamışsın.
Sevgilim:Genel olarak ondan sürüyorsun ama çok güzel hep sür.
Alev:Ya sen yorulmadın mı hiç?Hergün antrenman yapıyorsunuz sonrada burada benle uğraşıyorsun aaa git uyu ya.
Sevgilim:Yoo yorulmadım yorulmam da.
Alev:Git zıbar ya.
Sevgilim:Benim hatun fabrika ayarlarına döndü iyi mi?
Alev:Sen gelince benim dudakları nah görürsün tamam mı?
Sevgilim:Oo kırmızı çizgi.
Görüldü..
Sevgilim:Bebeğim ciddi değilsin demi güzel gözlüm.
Görüldü..
Sevgilim:Bal dudaklım.
Sevgilim:Deniz gözlüm.
Sevgilim:Yavrum.
Sevgilim:Lan baksana.
Alev:Ne var be ne var?
Sevgilim:Ciddi değilsin demi?
Alev:Biz de laf ağızdan birkere çıkar.
Sevgilim:Evet.
Alev:Anlarsan anlarsın.
Sevgilim:Anlarsam anlamış bulunmuyor muyum zaten?
Alev:Neyse sus git yatağına yat zıbar hadi.
Sevgilim:Sana da iyi geceler sevgilim.
Beratla olan garip konuşmamdan sonra telefonu gülümseyerek elimden bıraktım,çoğu zaman böyle konuşuyordu ama utanmıyordum artık alışmıştım ki öpüşürkende pek utanmamız olmuyordu.
Saate bakmak için telefonu geri elime aldım ve saat 12 oluyordu sabah saat 10 da dersim vardı ve bugün 8 deki derste gitmiştim neden diye soruyorsunuz enayi misin ya da yalaka mısın dediğinizi duyuyorum ama biraz daha dersi aksatırsam apo beni dersten geçirmeyecekti biliyordum,bugünün yorgunluğuyla telefonu yanımdaki komidine bıraktım ve zaten üstümde olan yorgana daha çok sarıldım ve gözlerimi kapattım.
"Bildirim sesi"
"Bildirim sesi"
"Bildirim sesi"
Sabah gözümü bildirim sesleriyle açmıştım komidindeki telefonu hemen elime aldım ve gelen bildirimlere baktım hepsi de asudandı ve bir tane bile berattan bildirim yoktu.
Asu:Çıkan haberleri gördün mü?Berat trabzonspordan ayrılmış sana bahsetti mi?
Hayır bahsetmemişti ve buna baya olmuştu sanırım.
Asu:Bu bir kaç gün önce olmuş, bugünde milli takımda kadro dışı bırakılmış.
Asu:Link*
Şu an sevgilim dediğim adamın böyle haberlerini gördükten sonra başımdan aşağı kaynar sular akmıştı sanki kalbin çok hızlı atıyordu,asunun mesajlarına cevap vermeden hemen berata yazmaya karar verdim.
Alev:Bir kaçgün önce trabzonspordan ayrılmışsın ve kadro dışı bırakılmışsın neden bahsetmedin berat?
Alev:İyi misin?
Mesajı atıp telefonu geri bıraktım ama içim huzursuzdu hemde çok sanki bu olay böyle kalmayacak gibi.
İki saat sonra..
Sevgilim:Alev ben yapamayacağım kafamı toplamam lazım.
Alev:Ne? Neyden bahsediyorsun?
Sevgilim:Bu kafayla sağlıklı bir ilişkimiz olmaz .
Sevgilim:Biliyorum ben peşinden koştum ben zorladım ama herşey üst üste geldi eğer bu süreçte beraber olursak sana da zarar veririm böyle birini haketmiyorsun keşke keşke başka bir zamanda karşılaşsaydık.Alev:Berat lütfen bu zor zamanında yanında olmama izin ver hm?
Alev:Lütfen.Sevgilim:Olmaz kafamı dağıtmak için başka yerlere gidicem bilmiyorum ne yapacağımı.
Alev:Ama benim yanıma gelmemen gerektiğini biliyorsun,peki.
Alev:Cidden bu yaptığının doğru şey olduğunu mu düşünüyorsun sana iyi geleceğini falan mı düşünüyorsun?Sevgilim:İnan bana şu durumda sende iyi gelemezsin.
Sevgilim:Kalbini kırmak istemiyorum belki de olacağı yoktu ben fazla zorladım özür dilerim ama tek isteğim lütfen normal bir şekilde ayrılalım lütfen.Okuduğum mesajla gözlerimden akan yaşa engel olamadım resmen kariyerinin bahanesiyle beni terk ediyordu,hayır hayır benim öptüğüm geceleri aşkından uyuyamadığım adam bu değildi hayır değil di!
Alev:Peki daha fazla bişey söyleyip birbirimizi yormaya gerek yok sanırım.
Alev:Umarım istediğin olur şu kafa dağıtmamı ne dağıtabilirsin umarım.
Alev:Hayatında başarılar.Sevgilim:Özür dilerim böyle olmasını istemezdim.
Görüldü...
'Sevgilim kişisi berat ayberk özdemir olarak değiştirildi'Telefonu sinirle duvara fırlattım ne kadar salak bir kızım nasıl onun dediklerine inanırım allah kahretsin.
Gün boyunca yataktan çıkmadım çıkmak istemedim kolumu kaldırmak istemiyordum bu üzüntü beratı kaybetme korkusu değildi benim kendimi aptal gibi hissetmemdi.
Alevden nefis ortaaaaaa nasıl bölumdu sasirtici mi oldu atesli sahneler olacak dedikten sonra hehehehee neyse banane ayol dram koymak istedim koydum hatta bir iki bolum boyle surecek bananekiii.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Anda
Fanficani fren sesiyle durduğumda o gözleri gördüm endişeli,korkmuş ve bakmaya doyamadığım o kahverengi gözleri.