bende yakışırdım oysaki

160 4 0
                                    

05*:yanık kremi sürdün mü?

Alev:berat?

05*:evet benim.

Alev:numaramı nasıl buldun?

05*:numaramı kaydet te söyleyeyim.

berat ayberk özdemir kişilere eklendi

Alev:seni dinliyorum

Berat:heh şimdi oldu.

Alev:anlatacak misin?

berat:şimdi şöyle biz bugün selfie çekinirken senin telefonundan kendimi çaldırdım öyle buldum yani rahatsız olmadın umarım.

alev:olmadım şaşırdım sadece

berat:bugün için tekrardan özür dilerim bu arada.

alev:sorun değil ama ben kafeden çıktıktan sonra sen niye benim peşimden koşturdun?

görüldü
yazıyor
görüldü
yazıyor

berat:eee ilk karşılaştığımızda hemen gittin açıkçası endişelendim seni kafede öyle görünce merak ettim ve konuşmak istedim ayrıca verdiğin pansuman malzemeleri için de teşekkür ederim ama senin de bacağın kanıyordu ona pansuman yaptın mı?

berat demeseydi dizim aklıma bile gelmeyecekti sadece akşam eve geldiğimde üstümü değiştirirken bakmıştım ve sadece temizleyip krem sürmüştüm.

alev:evet o akşam bakmıştım sorduğun için sağol.

berat:bugün çok yandın mı?

alev:ilk başlarda yandı ama şimdi iyiyim azaldı biraz.

berat:yalancı.

alev:hala acıyor desem için rahat edecek mi?

berat:hayır tabi ki ama kahve çok sıcaktı.

alev:e sen ilk yardımı yaptın bana suyu üzerime boca ettin yapmasaydın hastanelik olurdum.

berat:geç dalganı geç

alev:ben iyiyim merak etme tişort için de teşekkür ederim.

berat:elimden sadece o geldi.

alev:olsun sıkma canını en kısa sürede getiririm ne zaman istersen ya da .

berat:hmm bu beni birdaha göremek için bir bahane mi?

alev:hayır hatta vermesem daha iyi gayet yakıştı bana.

berat:ben mi ?

alev:tişort.

berat:ben de yakışırdım oysaki.

alev:deneriz bir ara.

berat:ne zaman?

alev:shdhshdhd bu sohbet ne ?

berat:bence gayet güzeldi niye bozdun ki?

alev:öyle gerekti .

berat:arkadaşların foto çektirdi ama sen gelmedin neden?

alev:ben takım tutmuyorum arkadaşlarımı bırakmaya gelmiştim sadece.

berat:neden tutmuyorsun?

alev:eskiden tutardım sonra ilgimi kaybettim.

berat:hangi takım dı?

alev:söyleyemem.

berat:neden ki ?

alev:gizemi bozulur.

berat:ne zaman dersin peki?

alev:bakarız keyfim nası isterse.

berat:peki
berat:kaç yaşındasın?

alev:20 sen?

berat:24, gençsin üniversite okuyor musun?

alev:evet araba mühendisliği okuyorum.

berat:vaaay neden araba mühendisliği peki?

alev:ya küçüklükten beri ilgim var dı başka bir alana gitmek istemedim benin için en doğrusuymuş bu bölüm.

berat:hmm anladım iyiymiş

alev: benim uykum geldi iyi geceler.

berat:iyi geceler .

.......

Sabah uyandığımda saat 10 du bugün okula gitmeyecektim çünkü çok yorgundum hemen kalktım elimi yüzümü yıkadım üstümü değiştirmeye gerek duymadan kendime güzel bir tost ve yanına portakal suyunu koyarak yemeye başladım aynı zamanda dün berat ile olan konuşmalarımızı düşünüyordum nası olmuştu böyle üç gündür aklımdan çıkmıyordu bir anda hayatıma girmişti bir fren sesiyle dönmemle onun endişeli gözlerini görmüştüm ilk daha sonra kafede peşimden koşturup üstüme kahve onun da üstüne su döken şapşal bir adam düşündükçe hafifçe gülmüştüm üçüncü karşılaşmamız aynı gün olmuştu ve o zaman bana göz kırpmasıyla kalbim teklemişti sadece heyecandan evet heyecandan düşüncelerimi bir kenara bırakıp masayı topladım ve evdeki işlerimi hallettim bir iki ödevim vardı yarına onları da tamamladıktan sonra dışarı çıkmaya karar vermiştim hemen üstümü değiştirmek için dolabımın yanına gittim sanırım biraz kendime zaman ayırmam gerekiyordu şu sıralar o yüzden güzel bir kitap kafeye gitmeye karar verdim dolaptan beyaz pileli bir mini etek üstüne bebe mavisi bir uzun sweetshirt giymiştim hafifi bir makyaj yapıp beyaz spor ayakkabılarımı giymistim ve hazırdım anahtarımı çantamı alıp evden çıktım evi de iki kere kilitlemeyi de unutmadım tabi ki.

apartmandan çıkarken gördüğüm arbayla duraksadım bu o yoldu bizim çarpıştığımız yol ve berat oradaydı beni farketmesi de saniyeler sürmüştü arabadan inip yanıma geldi elini uzatıp "merhaba' dedi.şaşkin bir şekilde ona bakarken elimi uzattım ve karşılık verdim
"nereye böyle'

"ııı kafeye gidecektim senin ne işin var burada?'

"benim de bir isim vardı da sonra bu yolu hatırladım'

"anladim'

"ee seni bırakabilir miyim gideceğin yere kadar'

Ben tereddütle ona bakarken konuşmaya devam etti "yani biraz senle konuşmak istiyordum da lütfen' kafamı sallayıp onu onayladım ve arbaya bindik.

çok yorgunum daha çok yazıcaktım ama bu kadar oldu yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın lütfen:))

Bir Anda Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin