when you, sad you ,needed space(what?)

59 8 1
                                    

"Ayazcım bak bu kelimeleri haftaya kadar ezberlersen işin daha kolaylaşır."

"Ya alev iyi hoşta 200 tane kelime yazmışsın haftaya nasıl yetiştireyim."

"Ya niye yetişmesin oğlum senin bölümün yazılım değil mi?O kodları nasıl ezberliyorsun sen?"

"Aynı şey değil onlar kod."

"Bunlar da kelime ya kardeşim ısırmıyor seni yani."

"Yeter,ara verelim daraldım."

"Lan zaten aradayız."

"O zaman sus."

Susayım mı? Burada konuyu anlasın diye götümü yırtıyorum adam bana sus diyor,ölümcül bakışlarımı ona yolladıktan sonra oturduğum sandalyeyi ondan uzaklaştırdım.Evet ayazla derslere başlamayı kabul etmiştim ama şu an üçüncü derste olmamıza rağmen ayaz kelime ezberlemekte hala sıkıntı yaşıyordu bu da yetmezmiş gibi derste de beni sinir ediyordu,şu an ise sırtımı ona dönmüş ve yüzüne bakmıyordum ve bakmayacaktımda.

"Alev o anlamda demedim ya niye uzaklaştın?"

Neden acabaaa düşün bakalım neden?

"Konuşmayacak mısın?"

"Alev?"

"Hocam"

Hala yüzüne bakmıyordum ve böyle devam edecek-

LAN

SANDALYEMİ Mİ ÇEKTİ O?

Ayazın ani hareketiyle ona döndüm resmen dip dibeydik.

"Napıyorsun ya?"

"Yüzüme bakmıyordun."

"Hödük müsün çocuk sen?"

"Alev."

İmalı bir şekilde ismimi söylemesiyle gözlerine baktım.

"Özür dilerim öyle demek istemedim sadece dil öğrenmenin bu kadar uğraştırıcı olacağını bilmiyordum."

"Tabi uğraştırıcı biz anamızın karnından bu dille mi doğduk zannediyorsun ki bir dakikada öğreneceksin, beceremiyorum diyorsan özel hoca tut."

"Özel hoca istemiyorum,seni istiyorum."

Ule hoş.

"O zaman ona göre davran bende bunları yazarken uğraşıyorum senden çok ben uğraşıyorum olmaz yani bu kadarda."

"Özür dilerim artık uğraşıcam hatta şimdi bak."

Önündeki kelime kağıdını aldığı gibi okumaya başladı.

"Ciao a tutti."

"Grazie."

"Buona giornata."

Bozuk italyancasıyla konuşmaya başladığında gülmeye başladım şu an o kadar komik duruyordu ki.

"Kulağımı kanattın."

"O kadar mı kötü?"

"Yani vasatın üstü."

"İyi birşey mi dedin sen şimdi."

"He he iyi birşey."

Telefonumu elime alınca saatinde beş olduğunu gördüm artık kalkma zamanı gelmişti.

"Ben gidiyim artık sende çalış artık yeter ettirdin bana."

"Tamam birdahaki ders daha iyi bir performans göreceksin benden."

Bir Anda Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin