Berat sessiz bir şekilde arabayı sürüyordu ve ikimizde konuşmuyorduk ne kadar şakalaşıp gülsek te kendi içim de berattan bisey beklememeye başladım kendim için en doğru olanın bu olduğuna karar verdim bu sefer son arkadaş kalıcam sınırı aşmayacağım öpmesinde sarılsın sadece ama kokusu da bağımlılık yapıyor ne yapıcam ben...
En sonunda sessiz sakin bir kafenin önüne geldiğimizde berat ile arabadan indik ve kafeye doğru ilerledik daha sonra cam kenarına bir yere oturduk.
Berat:ee benim yokluğumda çok ağladın mı?
Alev:sinirimi bozma berat.
Berat:tamam sakin anlaşılan yokluğum seni çok germiş.
Alev:Güzel bir tatlı yersem ne gerginlik kalır ne sinir.
Alev:bakar mısınız?Berat:hadi benden olsun acıdım sana.
Erkek bir garson yanımıza geldi ben de konuşmaya başladım.
Alev:ben tiramisu ve limonata alıcağım.Sen?
Berata baktığımda garsona sinirli bir şekilde baktığını gördüm ben de garsona döndüğümde berata değil bana odaklandığını gördüm farketmemle hafifçe öksürdüm.Daha sonra beratta farketmiş olacak ki konuşmaya başladı.
Berat:ben bir kahve alıyım en acısından.
Bunu derken hafifçe öne eğilmiş ve garsona en delici bakışlarını gönderiyordu.
Garson:peki başka bir isteğiniz var mı dedi bana dönerek.Cilveli bir sesle konuşmaya başladım.
Alev:yok teşekkürlerr.
Bunu yapmamla berat bana şaşkın bir şekilde baktı.
Berat:napıyorsun sen?
Alev:ne yapıyormuşum.
Berat:adam sana bildiğin yavşadı ne yüz veriyorsun?
Alev:ne alaka teşekkür ettik altüstü.
Berat:etme alev etme.
Alev:ne oluyor sana?
Berat:normal değil mi hareketlerim sana yavşadı sizi mi izleseydim?
Bunları söylerken sesi bir tık yükselmişti ve hareleri siyahın en koyu tonuna bürünmüştü,tabi ki korkmadım.
Alev:abartıyorsun sana hiç mi bir kız asılmadı ben senin yanında böyle tepkiler versem kısmetini kapatırım sende yapma.
Berat:ne kısmeti alev ne diyorsun sen o çocuk tek bir kelime daha ederse kendimi tutmam haberin olsun.
Alev:saçmalama sevgilim değilsin bisey değilsin ve senin bir kariyerin var mahvedeceksin böyle bisey yaparsan yüzüne bakmam.
Berat:tamam alev kapatalım konuyu.
Alev:tamam sen biraz sakinleş.
İkimizde sessizleştiğimizde ortamda gerilmişti ben de daha fazla sinirlenmemek için sustum çünkü bende başlarsam ortam alev alırdı yakardık ikimizi bunu anlamak için şu ortamda bulunmak yeterdi.Beş dakika geçtikten sonra berat hala hızlı bir şekilde nefes alıyordu sonunda tatlım ve limonatam gelmişti sadece ikisine baktığım için elime sıkıştırılan kağıdı farkedemedim berata baktığımda garsona en kötü bakışlarını atıyordu çok şükür elime tutuşturduğu kağıdı farketmemişti yoksa cidden olay büyüyecekti...Garson beratın da kahvesini bıraktıktan sonra afiyet olsun diyerek uzaklaştı ama biz hala sessizdik daha doğrusu ben tatlıya o kadar odaklanmıştım ki beratın yüzüne bile bakmıyordum bunu farkedince berata döndüm o yumuşamış olacak ki bana gülümseyerek bakıyordu en sonunda bu saçma sessizliği bozarak konuşmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Anda
Fanfictionani fren sesiyle durduğumda o gözleri gördüm endişeli,korkmuş ve bakmaya doyamadığım o kahverengi gözleri.