Berata tarif ettiğim yere gelmiştik burası babamın bir arkadaşının yeriydi kendisini tanıyordum ve çok tatlı tonton bir amcaydı o yüzden beratı da böyle samimi bir yere götürmek istemiştim.İkimizde kemerlerimizi çıkartıp mekana doğru yürüdük burası küçük kendi halinde genellikle tanıdıkların geldiği bir yerdi çünkü babamın eski komutanının da yeriydi aynı zamanda emekli olduktan sonra memleketine dönüp hayatını bu şekilde devam ettirmek istemiş e haklı adam evlenmemişte ben olsam bende aynısını yapardım.
Mekana giriş yapınca konuşmaya başladım.Alev:koçum bak bakalım buraya.
garson:buyur abla.
Alev:mücahit karamana bakıyorum.
garson:sen niye arıyorsun abla benim abimi.
Alev:sen söyle abine o beni tanır ona de ki alihan albayın kızı gelmiş de.
Garson yüzüne memnun bir gülümseme yerleştirdi ve konuşmaya başladı.
Garson:tamamdır abla hemen haber veriyorum.
Berata doğru döndüğümde o da bana gülümseyerek bakıyordu.
Berat:bir an baskın yapacaksın zannettim.
Alev:biz böyle esprili bir şekilde anlaşırız.
Tam berat konuşacaktı ki mücahit amcanın bağırmasıyla şaşkın şaşkın arkama baktı ama ben alışkındım.
Mücahit amca:Ulaaaa hayirsuuzz!!
Alev:hoşbuldum amcamm.
Mücahit amca:ula gel bakayum buraya gel sarilacağum sana.
Hemen koşarak mücahit amcanın göbeğine sarıldım göbeği olsa da kalıplı bir adamdı uzun uzun sarıldıktan sonra daraldığım için geri çekildim.Ama geri çekilmemle amcam yanaklarımı sıkmaya başladı ama beratın yanında ayıp oluyor amca ya .Bir anda geri çekildi ve konuşmaya başladı
Mücahit amca:kizz baban nasıl ne zamandır konuşamayiruk.
Alev:iyi iyi seni görürse daha iyi olur.
Mücahit amca:geçen hafta konuştuk ama sen kizisin daha iyi bilirsin.
Alev:iyi iyi merak etme sen onu sen nasılsın asıl?
Mücahit amca:nabayum kızım buradayım çocuklarla beraber yürütüyoruz burayı.
Mücahit amca:uhe a bu uşak kimdir ula ?Alev:arkadaşım amca.
Berat:merhaba efendim berat ben.
Mücahit amca:neyin nesisin sen uşak söyle bakem.
Berat:arkadaşız efendim.
Mücahit amca:kız alev bana damat mı getirdin bana şimdiden valla senin çıranı yakarım he.
Berat:olur mu efendim biz ciddiyiz.
Beratın dediği şeyle hemen ona döndüm ne diyor bu.
Alev:hayır amca şaka yapıyor arkadaşız biz .
Mücahit amca:Hee ananla babanda ilk karşima çıktıklarında öyle diyurdu.
Alev:ilahi amca ya neyse yok mu bize söyle en güzelinden bir balık ekmek.
Mücahit amca:kızım balığın en güzeli hamsidur lakin sen yemayirsun balık ekmekle de balık yiyorum diye geçiniyorsun. neyse neyse siz geçin şoyle oturalım bir konuşalım çocuklara derim ben hazirlayıverirler.
Amcamın konuşmasıyla rotayı değiştirip maslardan birine oturduk ama masada derin bir sessizlik vardı berat ta bir az çekiliyordu ama az önce ciddiyiz derken gayet pişkindi sahi ne demişti bu neyse bunu da konuşurduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Anda
Fanfictionani fren sesiyle durduğumda o gözleri gördüm endişeli,korkmuş ve bakmaya doyamadığım o kahverengi gözleri.