Pov. Edward nożycoręki 👹.
Ogółem to ostatnio coś mniej odpierdala Kiełowi bo chłopaczynie już skończyły się pomysły na dokuczanie mi. Szczerze mówiąc (z ogromnym bólem serca) muszę stwierdzić że zaczyna mnie to martwić. Co jeśli już nie będzie tak jak przez ostatnie 3 miesiące szkoły?? Ekskjuzmi ja się już do tego przyzwyczaiłem więc tak ma być 😾.Właśnie zaraz zaczynała się przerwa świąteczna i jako iż ja jestem antychrystem to miałem misje bojową w bibliotece zamiast siedzenia na religii. I pewnie słusznie zauważyliście że na początku roku uczęszczałem na tą piekielną lekcje i macie racje. Ale zdarzył się pewien incydent bo gdy podczas lekcji religii przez okno zaczął pukać Kieł siedząc na barana u Bustera machając mi to pani pingwinek lekko się wkurwiła i zaczęła wyzywać mnie od pedałów i że nie będę miał miejsca w niebie. No cóż to jest poświęcenie na które jestem gotów. A teraz moge przynajmniej opierdalać się w bibliotece i czytać słowniki wraz z Colette.
Wracając teraz zamiast słowników dostaliśmy misje specjalną aby powycinać z papieru śnieżynki i inne pierdoły. Oczywiście nie dostaliśmy za to nic oprócz cukierka od pani bibliotekarki. Godna zapłata.
Kiedy wykonywaliśmy nasze zadanie do biblioteki wpadli Franek Bartek i Czesiu.
Mieli pożyczyć tylko zszywacz ale skończyło się tak że pomagali nam w naszej robocie a na lekcji na której powinni być i powinni byli przynieść zszywacz nikt ich więcej nie widział.
Po skończonej pracy mogliśmy już czilować bombe.
-Ej Kociaku - Zaczął Fang. - Zauważyłeś że jutro już zaczyna się przerwa świąteczna?
-Coś ty. Nie zwróciłem uwagi - Odpowiedziałem ironicznie ale te głąby mogły nie wyczuć sarkazmu w moim głosie.
-O to teraz już wiesz. A wracając jako iż mamy dużo wolnego to czy chciałbyś przyjść do mnie na nocke filmową?? Będą jeszcze moi towarzysze - Wskazał na dwójkę patałachów śmiejących się ze słowa szczękoczułki które znaleźli w słowniku.
-No nie wiem wiesz... Mam misje świąteczną w msp...Wtedy Kieł upadł na kolana i z żalem w głosie zaczął mnie błagać.
-No dooobra ale jak nie zdarzę z misją to spuszczę wam międzynarodowy wpierdol.
-JUPIIIIMoja siostra tylko patrzyła z uśmiechem i coś zapisywała w tym swoim nieszczęsnym dzienniczku... Oj już się boje co tym razem wyłapała...
Po szkole ekipa mnie zgarnęła i wyruszyliśmy w bardzo trudnego tripa gdzie musieliśmy przedzierać się przez dżungle, góry i płynąć całą Wisłę pod prąd.
Gdy już się znaleźliśmy na miejscu Fang poszedł zrobić pop corn bo ta małpa ma jakąś obsesje. A dwójka degeneratów patrzyła na mnie z podejrzanym usmieszkiem.
-Czego chcecie.
-EDGUUUUUŚ BĘDZIESZ SPAĆ Z FRANUSIEM?? - Zadał pytanie podjarany Czesław.
-Eww 👎 napewno nie.
-No Edgaaaaaar - Tym razem znęcał się nade mną Buster.
-Wypiepszaj.Uciekłem szybko do Fanga naskarżyć mu że dwójka antychromosomów się nade mną znęca. Oczywiście ten debil spuścił im wpierdol bo mnie tak kocha. Essa.
I wtedy zdałem sobie sprawę. BOŻE JEŻELI JA Z NIMI SPĘDZAM TYLE CZASU W ROKU SZKOLNYM TO CO BĘDZIE W WAKACJE CZY FERIE... Oj cykam się a do ferii wcale nie tak dużo zostało...
Pedałek zrobił już tą swoją ambrozje więc udaliśmy się do salonu.
No i dopiero wtedy się zaczęła walka o przeżycie... A mianowicie musieliśmy wybrać film.. Dla zobrazowania:
Ja: Oglądam horrory i kryminały.
Oktopus z zamrażary: Kung fu pande czy inne żółwie ninja.
Buster: Indiana Jones'a.
A Czesław dla odmiany paradokumenty.No i co mieliśmy wybrać...
Padł pomysł na który zgodziła się aż dwójka z naszej ekipy. Tą dwójką był Bus i Chester. A filmem był Paw Patrol Movie...
FUNDAMENTALNIE NIE.
-Ej chłopaki mam pomysł - Zaczął swoją inteligentną wypowiedź Kieł. - Jako iż ja mam taką powszechną wiedze na temat filmów to obejrzmy klasyke, najlepszy film pod słońcem czyli 'Karate Kid'. - OCZYWIŚCIE MUSIAŁEM TO SKOMENTOWAĆ.
-Ta z ciebie taki koneser filmowy co z koziej dupy tromba. Byś się trochę doedukował z dziedziny kinematografii a nie pierdolisz jakieś farmazony. Obejrzałbyś może kwadrylogie Aliena to byś zrozumiał co to dobre filmy.Moja krytyczna wypowiedź nie spotkała się z oburzeniem tak jak miała na celu. Niestety chłopaki postanowili obejrzeć Kwadrylogie Aliena....
OD PUSZCZENIA FILMU DOSŁOWNIE 3 DOROSŁYCH FACETÓW ZACZĘŁA DRZEĆ TE GĘBY A KIEŁ NAJBARDZIEJ. Pfff ale przegryw.
-Fang weź zamknij pizde.
-Nie mam pizdy.
-To chuja zamknij i daj mi się delektować pięknem tego filmu 😾.Oj coś się obawiam że dziś w nocy nie uda mi się uśpić tych frajerów...
Przez następne 3 godziny czytałem im książeczki o Kici Koci aby te downy przestali się bać cienia lodówki z ciemności.
Gdy już sytuacja była zaspokojona to zaczęło mi się nudzić.
-Ej chłopaki co teraz oglądamy?? Może Sinister?? - Zagadnąłem.
-NIE NAPEWNO NIE. JUŻ DAWNO PO DOBRANOCCE IDZIEMY W SPANKO - Zaczął wrzeszczeć Buss.Ułożyłem tych dwóch debili do snu a Fang zabrał mnie do pokoju.
-Śpię na podłodze - Oznajmiłem.
-Napewno nie. Nie chce abyś później miał wszystkie gnaty obolałe.
-No to ty śpij na podłodze..
-Ja też nie chce mieć wszystkich gnatów poobijanych 😭.
-No dobra ale się do mnie nie zbliżaj na odległość bliższą niż metr...
-Okiś.Rano wyeksmitowałem się szybko z łóżka i poszedłem se zrobić płatki na śniadanie. Po zjedzonym śniadanku mogłem się również wyeksmitować do mojego domku.
Franciszek nalegał abym został jeszcze trochę pomimo że tłumaczyłem mu jak krowie na rowie że mam misje w msp świąteczne.
Dopiero solidny gong na łeb uświadomił temu przychlastowi nachalnemu żeby się czasem nie poczuwał.
Gdy już dotarłem do mojej jaskini mogłem się zająć misjami świątecznymi. NO W KOŃCU.
-------
Chejka witam serdecznie.
MUSZĘ SIĘ WAM POCHWALIĆ IŻ DOSTAŁEM 3- ZE SPRAWDZIANU Z BIOLOGII. Moje modły do Boga zostały wysłuchane a ja możliwie wyciągnę ocene końcową na 3.Co prawda możliwe że jest to jedyna taka ocena w tym semestrze ale co tam 😅.
Błagam czy Hyehehe nie tylko mi przypomina Czesia??
Pozdrawiam cieplutko miłej kawusi niech was nic nie dusi.
Słowa: 951.
CZYTASZ
Załamanie uniwersum - Fangar
Fiksi SejarahPrzebrzydłe Edgarzysko po 2 miesiącach siedzenia na dupie i 8 innych latach nauki indywidualnej (8 lat siedzenia na dupie) dostaje zadanie bojowe aby wyjść z domu, dotykać traqy i uczęszczać do placówki dla inwalidów umysłowych. W owym budynku czych...