Artık bitebilir misin yav
İyi okumalar
×
Mikhail
Huzurlu uykumdan ayrılmama sebep olan şey solumdaki boşluk ve uzaktan gelen müzik sesiydi. Gözlerimi araladığımda gördüğüm yabancı tavan ile olanları anlamaya çalışırken, her bir gerçek bir öncekinden daha sert bir balyozla kafama vurduğunda duraksadım.
Malysh, onun yanındaydım, dün birlikte olmuştuk, barışmıştık. Artık benimleydi, onun olduğum kadar benimdi.
Gerçek normalden çok daha farklı bir şey yaparak beni mutlu etti. Avare biri gibi ortalıkta sarhoş gezinirken şimdi ait olduğum yerde, gerçeklikte, andaydım. Ruhumdaki sıkıntı büyük ölçüde azaldı.
Ne annemin ihaneti ne babamın cinayeti ve intiharının yarattığı yıkım beni etkiliyordu artık. Eskisi gibi uyanır uyanmaz başım çatlayacak gibi ağrımıyordu, hayalet Çınar'ın terk etmesine rağmen evimde gezinmesini izlemiyordum, gözüm perdeleri kapalı bir tabutu andıran odama aralanmamıştı.
Sanki Çınar gittikten sonra hayatım da dünyam da tersine dönmüştü ve şimdi herkes gibi ben de normal yönüme kavuşmuştum. Artık nefes almak bir zorunluluk gibi gelmiyordu, uyumak kaçış değildi, en çokta sevmek göz ardı edilebilecek bir şey değildi.
Bu yüzden yataktan kalkıp üzerime dünkü pantolonumu giyip çıkarken gözlerim bana eski güzel günlerimi veren, Malysh'i aradı.
Onu bulduğumda ise bana görüp görebileceğim en güzel tabloyu sergiliyordu.
Önünde bir şeyler doğrarken üstünde basketbol şortu ve beyaz tişört vardı. Kalçası iki yana sallanırken telefonundan açtığı daha önce hiç duymadığım bir şarkıyı söylüyordu.
"Sönmüş bir volkan gibiyim hazırım alevlenmeye
Gel içimdeki ateşi yak savrulayım göklere
Biraz Kül biraz duman alıp sevişelim sevginle
Tayfunlar söndürmesin yansın dünya benimle"
Kadının sesine keyifle eşlik ederken kalçasını arkadaki ritme göre iki yana sallıyordu. Arada bir elindeki bıçağı mikrofonmuş gibi ağzına götürüyor ve güzel sesiyle şarkıyı yüksek sesle söylüyordu.
"Gel bir dokun bana yeter cehennemden kurtulayım,
Sana sarılıp seninle yok olup
Güneş gibi yeniden doğayım."
Şarkının sözleri güzeldi, sanki bana ithafen söylüyormuş gibiydi ve bizzat bana bakarak söylemesini istemek için dizlerimin üzerine bile çökmeye hazırdım.
"Hadi gir ruhuma sar beni
Çal fikrimi deli et beni
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yardımcı| Gay
RomanceMelez Rus mafyası ve onun Türk yardımcısı. *slow burn* 06/01/2024- Bl #1 10/01/2024- loveislove #1 12/01/2024- gay #1