Sağ ayak + besmele
Çerezlik bir hikaye olacağı için kısa ama çok bölümlü kurgu olur.
Sonradan eklenen not; kitaba yeni başlayanlar açıklama 1 ve açıklama 2 yi okuyup öyle başlasın!
İyi okumalar
×
Dünyanın en kötü hissi nedir diye sorduğumda cevap belki, 'Beyaz ayakkabı giydiğin gün yağmur yağması,' 'Kuru çorabın ıslanması,' 'En ihtiyacın olduğu zamanda kulaklığının bozulması' olabilir.
Benim içinse cevap her koşulda aynıydı, sinirli mafya bir patron.
Karşımda, buz mavisi gözlerini üzerime dikmiş, platin sarısı saçlarıyla şirin görünmekten çok uzak, iri cüssesi ve bir doksan beşlik boyuyla duran Mikhail Ivanov tam olarak kızdırmanız gereken en son insandı.
Ve ben onu tek bir şeyler delirtmiştim. Hayır küfretmedim ve hayır kahvesine şeker katmak gibi bir gaflette de bulunmadım. İşini bozup onu milyon dolarlık zarara da uğratmadım.
Sadece ona bir mektup verdim.
İstifa Mektubu.
"Sen ne yaptığının farkında mısın, Malysh?"
Hem de nasıl farkındayım bir bilsen!
Yirmi sekiz yaşındaydım. Sekiz yıldır Melez bir Rus mafyası olan Mikhail'in yardımcısıydım. Daha çok asistanı da denebilirdi. Bu devasa, silahlı insanların yanında bulunma sebebim tabii ki yoksulluktu. Elimde olan tek sey disiplin ve bir tanıdıktı. Mikhail'in iyi tarafına denk düştüğümde beni işe almış ve yanında sekiz yıl kalmıştım.
Ve buraya kadar da gayet iyi idare etmiştim. Ancak benden bu kadardı.
Tabii bunun hayatımı kökünden değiştirecek bir karar olacağını bilemezdim.
Düşman Zaafı 'nı yazmak için kafamı toplamam lazım bi tıko arada siz de bununla oyalanırsınız
Uyku tutmadı diye atıp kaçıyorum
Haydi İyi Geceler canolar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yardımcı| Gay
RomansaMelez Rus mafyası ve onun Türk yardımcısı. *slow burn* 06/01/2024- Bl #1 10/01/2024- loveislove #1 12/01/2024- gay #1