Birlikte Mikhail'in malikânesine geldiğimizde oturmaktan mahvolmuş bacaklarım âdeta yürümem için beni zorluyordu. Onlara uyarak büyük bahçeyi yürüdüm. Neyse ki Mikhail bir şey demeden benimle yürümüştü.
Salona girdiğimizde yardımcılar etrafımızı sardı. Öyle dikkatli bir şekilde bizi izliyorlardı ki sanki o anda ne istersek ışınlanarak bize getireceklerdi.
Ne içmek istediğimizi sorduklarında dudaklarımdan dökülen tek kelime, su oldu. Mikhail alkol istedi.
"Sergei'nin geçen haftaki tatilinin sebebi neymiş?" Mikhail'in sorusuyla dudaklarımı büktüm bilmiyorum der gibi.
"Araştırdım ama bir şey çıkmadı." Diye açıkladım.
Gözlerini kısaca üzerimde gezdirip sonra önündeki dosyalara döndü.
"Ne düşünüyorsunuz?" Diye sordum istemsizce. Mikhail ile yıllarca çalışmıştım ve zihninde kırk tilki döndüğünü biliyordum. Ve hiçbirinin kuyruğu birbirine değmiyordu.
"Tahmin et, Malysh." Dudaklarında kurnaz bir sırıtışla konuştu. Yıllar önce onların dünyasına ayak uydurmam için Pakhanlarının zihnine ayak uydurmam gerektiğini duymuştum. Mikhail ara ara bunu denetlemek için benden bir düşüncesini tahmin etmemi isterdi. Araya doğru zamanı ve olayları koyarak yaptığından her zaman beni gafil avlardı.
Ancak eskisi gibi çömez değildim.
"Muhtemelen sonraki saha operasyonuna Vincent ile gitmeyi." Aklımda olanı direkt söyledim ama detayları bilerek es geçtim. Mikhail'in kendisi sorsun istiyordum çünkü.
Söylediklerimin doğruluğu karşısında etkilenmiş gibi görünüyordu. Buz mavisi gözlerde minik bir parıltı yakaladım ama gözbebeklerindeki karanlığa gömülmesi uzun sürmedi.
"Doğru. Devam et." Detayları bilmek istediğini bilerek devam ettim konuşmaya.
"Çünkü Sergei'nin planı bu saha operasyonunda büyük bir rol oynayacak olan Vincent'i etkisiz hâle getirmek. Her zaman yapılan basit alışverişe Vincent'in tek gideceğini hesap ettiğinden sizi orada görmeyi düşünmüyordur bile. Adamlarını ele geçirip onları konuşturarak Bratva'ya bir kanıt vermiş olacaksınız. Sergei'yi herkese açık ederek ne onun tarafında olanları göz ardı etmiş olacaksınız ne de Bratva'nın size olan güvenini yıkacaksınız. Statünüz ve size duyulan saygı daha da sağlamlaşacak. Böylece Sergei'nin tarafındakiler onun yıkımına şahit olduğunda kimse Pakhan'a ihanet etmemesi gerektiğini öğrenmiş olacak." Kelimeler dilimde can bulurken Mikhail'in gözlerinde beliren küçük çaplı hayranlık neredeyse kekelememe sebep olacaktı. Neyse ki böyle bir rezillik yapmadan cümleleri düzgün kurabildim.
"Beni her seferinde daha da şaşırıyorsun, Malysh. Yıllar önce karşımda tir tir titreyen o çocuk şimdi ben ağzımı açmadan kafamın içindekileri görebiliyor." Kat ettiğim yolu kas ettiğinde yutkundum.
"Sayenizde." Diye karşılık verdim. Mütevazilik yapmıyordum çünkü sahiden de Mikhail olmasa bunca ilerleme kaydetmem imkansızdı. Bana bir öğretmenmiş gibi yaklaşmış ve hata yapmama ses etmemişti. Her zaman bir usta-çırak ilişkisi yaşıyormuşuz gibi hissederdim. Onun gerçekten ihtiyacı olan bir yardımcı olmak büyük bir hedefti ve ben hedefimi gerçekleştirmiştim.
"Sahip olduğun değerleri başkasından almadın, Malysh. Başkalarına mütevazilik yapabilirsin ama benim iltifatlarımı olduğu gibi kabul et. Sana ne fazla ne eksik söylüyorum."
Kelimeleri tek tek kafama kazındı. Ondan iltifat almak nadir anlarda başıma gelirdi ve şimdi o anlardayken ne söylemem gerektiğini bilmiyordum.
Gözleri beni süzdü ve, "Vot pochemu ya ne mogu tebya otpustit'." Dedi hemen sonra işine döndüğünde ne dediğini bilecek kadar rusçam olmasını diledim.
Vot pochemu ya ne mogu tebya otpustit'= İşte bu yüzden gitmene izin veremem
İstifa etmesine atıfta bulunuyor Mikhail
Olacak bizimkiler de sabır biraz
Insta: Fromthemonlight
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yardımcı| Gay
RomanceMelez Rus mafyası ve onun Türk yardımcısı. *slow burn* 06/01/2024- Bl #1 10/01/2024- loveislove #1 12/01/2024- gay #1