5.Söylenen Söz ve Verilen Söz

3.5K 153 30
                                    

12.02.2024

Helüü, ben geldim :)

Nasılsınız güzellerim?

Ay nasıl her gün bölüm atıyorum ama maşallah maşallaahh

Sizi çok fazla tutmayayım, oy verip bölüme başlayabilirsiniz, satır aralarında yorumlarınızı görmek isterim :)

Keyifli okumalar...

.

Söylenen sözlerden ve verilen sözlerden oluşurdu hayat. Biri kırar biri güven verirdi. Kırılan tamir edilse bile izleri dururdu. Acı geçse de iz kalırdı.

Bir insana yanında olacağına dair söz verdiyse birisi, o sözü iki eli kanda olsa bile tutmak zorundaydı.

Alparslan verdiğim sözden sonra otuz iki dişini göstererek güldü. Ama güldüğünde sesi yoktu. Keşke olsaydı.

"Kardeş sözü, öyle mi?" güldüm heyecanlı haline. Kafamı aşağı yukarı salladım.

"Evet, kardeş sözü." damarlı elleri yanaklarımı bulunca baş parmakları hafifçe elmacık kemiklerimi okşadı. Dudaklarını araladı, bir şeyler söyledi. Sesi olmasa da anladım ne dediğini.

"Kardeş,"

Dudaklarımdaki tebessüm büyüdükçe büyüdü. Onun dudaklarına bulaştı.

"Vay, kahvaltı sonra kaynaşma işlemi gerçekleştirildi." Deniz, Alparslan'a bakarak benim az önce oturduğum, karşımızda kalan, koltuğa oturunca derin bir nefes aldım.

"Ne demek bu şimdi?" kaşlarım çatılmış bir halde, sert sesimle sorduğum soruya karşılık ellerini yukarı kaldırdı teslim oluyormuş gibi.

"Bana cephe alma boşuna, dostum ben." dediğinde göz devirdim.

"Aynen, aynen." deyip arkama yaslandım. "Sende içten içe o kız gibi olduğumu düşünüyorsun değil mi?" sorumla gözlerini kaçırdı ve yutkundu. Kafamla onayladım ve bana bakan Alparslan'a ben demiştim der gibi baktım.

Müneccim olduğum için anlarım aga.

"Neyse, ben odama çıkayım. Siz güzelce sohbet edin." Deniz bana bakmamaya devam ederken Alparslan'a göz kırpıp koltuktan kalktım. Cebimdeki telefonumu çıkartıp mesaj uygulamasına girdim. Hem telefona bakıp hem evin koridorunda yürüdüm.

BOŞ BELEŞLER

Selçuklu Devleti: Lan Okyanus suyu

Selçuklu Devleti: Nerdesin lan günlerdir

Selçuklu Devleti: Öldün mü yoksa

Çiçeem: Saçma saçma konuşma Selçuk

Çiçeem: Belli ki bir şey olmuş

İhtiyar: Harbi lan

İhtiyar: Azcık ciddi ol Selçuk

Selçuklu Devleti: Ulan iyi ki bişey dedik

Selçuklu Devleti: Götümüze soktular

Çiçeem: Ya sabır

Selçuklu Devleti: LAN MESAJLAR GÖRÜLDÜ OLMUŞ

Siz: Ay şiş beni meyak mı ettiniş şiş

Siz: Yerim sizi

Çiçeem: Lan olayı anlat

Siz: Beni bir tek anlayan sensin lan bu grupta

İhtiyar: Aşk olsun ama Okyanus

Selçuklu Devleti: ...

Hayat Kırıkları | Gerçek AilemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin