15.02.2024
Helüü, ben geldiim :)
Nasılsınız canlarım?
Elimden geldiğince bölümleri hızlı hızlı atıyorum, sizlerde motivasyonumu yükseltmek için oy verip yorum yapabilirsinizz.
Yazım hatam varsa affola.
Keyifli okumalar dilerim <3
.
Benzerdi insan insana. Birbirini tanıyanlar benzerdi, tanımayanlar benzerdi ve en çok ikizler benzerdi.
Benzese bile çıkaramazdı kim olduğunu. Bu durum çok yaşanırdı insanlarda. Mesela şuan karşımda duran adamı bir yerden tanıyordum ama nereden?
"Siz tanışıyor musunuz?" Deniz'in sorusuyla gözlerim karşımdaki adamdan ayrılmadan ona cevap verdim.
"Hayır."
"Evet."
Benimle birlikte karşımdaki adamda cevap verince kaşlarımı çattım.
"Nereden tanıyorsun lan?" dediğimde güldü.
"Sahilde konuşmuştuk ya, unuttun mu?" göz devirdim.
"Geldin izinsiz oturdun yanıma, mal mal şeyler söyledin. Bu mu konuşmak? Aman kıçım konuşsun böyle!" dememle kahkaha attı.
"Sakin ol sahil gülü." Ali onunla benim arama girip onu görmemi engelledi.
"Hayırdır Atlas?" deyip etrafta göz gezdirdi. "Ne iş?"
Adı Atlasmış.
Atlas ve Okyanus uydu he.
"Maç yapacaktık ya Ali abi, ondan." deyip çantalara doğru ilerledi.
"Unutmadım aslanım, maç yapacaktık bunun bilincindeyim." maç kelimesine bastırarak konuşmasıyla dudaklarımı birbirine bastırdım.
Racon aga.
Sahadan çıkıp tribünlerin olduğu yere geçtiğimde karşı takım yanıma geldi.
"Selam ben Rüzgar." kafamla onayladım.
"Okyanus."
Neden herkesle adım uyuşuyor lan?
"Bak Okyanus bu Rüzgar, Ahmet amcamın oğlu." dediğinde dirseklerimi dizlerime yaslayarak eğildim.
"Akrabalarla hasbihal." deyip Ali'ye baktım. Gülerek diğerlerine döndü.
"Bu Rüzgar'ın kardeşi Melek." benimle aynı yaşta olan kızı gösterdiğinde kız bana çok samimi bir gülüş sundu.
"Selam canım ben amcanım." deyip elini uzattı. Gülerek elini tuttum.
"Bunlar da Cemil amcamın çocukları Ersin, Murat, Cenk ve Sümeyye." Ali'nin sözleriyle gösterdiği kişilere baktım. Hepsi bana gülümseyerek bakıyordu.
"Bu Atlas bizim liseden arkadaş onun bir vasfı yok." deyip sırıttı.
Atlas bana sırıtarak bakarken göz devirdim.
Her şeye göz deviriyorum bende, bu ne böyle?
"Bunlar da diğer arkadaşlarımız Asil, Yusuf ve Kerem." onlarda baş selamı verince Alparslan diğer yanıma oturdu.
"Hadi maça başlayalım takım." Fatih'in sesiyle ona döndüm.
"İyi olan kazansın takımlar!" dediğimde Ali yanağımdan makas aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat Kırıkları | Gerçek Ailem
Literatura Feminina17 yıl boyunca güçlü rolü oynayan ve yaralarıyla dost olan Okyanus tüm hayatının yalan olduğunu öğrenince nasıl tepki verir? Klasik gerçek ailem kurgusu, gelin işte anacım <3