29. Yara

887 46 7
                                    

14.06.2024

Ay helüü, ben geldim :)

Okul bitti şükürr. Karneler nasıl?

Artık bölümlerimiz haftada bir gelecek. Oy verip yorum yaparak beni motive edebilirsiniz.

Keyifli okumalar.

Kalp sadece kan pompalamak için miydi? Sadece bu görev için mi yaratılmıştı?

Hayır. Kalp sevmek için de vardı, iyi ki vardı. Ne giyeceğimi düşünürken saçlarımı sıkı bir topuz yapıp ellerimi belime koydum.

Kalbim damarlarımdaki tüm kanı kullanarak atarken göğüs kafesim kırılacaktı. Yanaklarımı şişirerek ofladım. Yazın bu kavurucu sıcağında efil efil olmak için ve tabi şık olmak için krem rengi dizlerimin üstünde biten bir elbise giyinme kararı aldım.

Kapı çaldığında elbisenin sol tarafında kalan fermuarı çekiyordum.

"Gel," saçlarımı tarayıp düzleştirmek için makineyi prize taktığımda Ali abim sol omzunu kapı pervazına yaslayıp ıslık çalarak beni izliyordu. "Abi?" dedim yüzümdeki gülümsemeyle.

"Abim, bu ne güzellik?" bana doğru yaklaşıp saçımın üstünü öptü. "Bir yere mi gidiyorsun?" gözlerini kısıp bir açığımı aramaya başladı. Bu haline gülmeden edemedim.

"Arkadaşlarla buluşacağız abi, yaşlıları almıyoruz." deyip elimi kış kış yaparak salladım. Abim kaşlarını kaldırdı ve işaret parmağını göğsüne bastırdı.

"Ben, ben mi yaşlıyım?" sonradan kaşlarını çattı. "Hadi lan oradan!" deyip enseme hafifçe vurdu. Kapının önünden geçen gölgeyi görüp sağa doğru eğildim. Fatih abim gülerek bize bakıyordu.

"Kardeşim yalan söylemez." diyerek benim tarafıma, arkama geçti. Elini belime koyup şakağımı öptü. "Yaşlı diyorsa yaşlısın."

"Haspama bak," deyip ellerini beline koydu. Şuan tam dedikoducu teyzelere benziyordu. "İkizimsin lan!" deyip elini Fatih abimin omzuna koydu. "Yaşlıysam yaşlısın."

"Bu ne diyor Okyanus?" deyip göz kırptı.

"Dost acı söyler abi." diyerek kahkaha attım ve saçlarımı düzleştirmeye başladım. Yoksa büyük bir heyecanla buluşma vaktini beklediğim zamanlara ihanet ederek geç kalacaktım.

"Düşmanım olsan ölür müsün?" diyerek göz devirdi ikizine.

"Aynen kanka. Sen dedin ya, bak hemen düşmanınım." arkamda birbirine laf atan ikisine gülerek çantamı omzuma astım.

"Abilerim, ben geç kalıyorum. Siz kavganıza devam edin." diyerek ikisini de yanağından öptüm. Kapıyı açıp çıkarken elimi arkama salladım. "VE UNUTMAYIN SİZ ÇOK YAKIŞIKLISINIZ!" deyip asansöre ilerledim. "YAŞLI OLSANIZ BİLE!" kahkaha atıp asansöre binerken ikilinin bana söylendiğini duydum.

Atlas: Kapının önünde bekliyorum

Siz: Kapının önü olmaz

Siz: Abimler görür

Siz: Köşede beklesen

Atlas: Sen nasıl istersen

Siz: Özel şoförs müsün

Atlas: İstersen

Siz: Olurr

Atlas: Emrinize hazırım Okyanus Hanım

mesajını beğenip asansörden indim. Salona geçip annemle vedalaşacakken Alparslan abimin puzzle yaptığını gördüm.

"Vay, Alpciğim Arslancığım?" diyerek yanına çöktüm. "Zekâmızı konuşturuyoruz?" dediğimde sırıttı.

Hayat Kırıkları | Gerçek AilemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin