08.04.2024
Helüü, ben geldim :)
Nasılsınız ballarım?
Bölüme geçmeden lütfen oy vermeyi unutmayın!!!
Ha birde, satır arasında sizleri görmeyi çok seviyorum. Yorum yapın tamam mı?
Keyifli okumalar.
Uyumak iyi gelir tüm acılara, yorgunluklara. Bir nevi tedavi yöntemidir. Ama güvendiğin sevdiğin biri ile uyumak tedavinin en üst seviyesidir.
"Uyuyan güzel!" yanağımda hissettiğim baskıyla gözlerimi açmak için zorladım ama açamadım. Kulaklarıma dolan gülme sesiyle kaşlarımı çattım. "Güzel bir geceydi, tekrarlayalım." duyduğum cümleyle az önce açılmayan gözlerim irice açıldı.
Yanımdaki boşluğa oturup gülerek bana bakan Deniz'e baktım anlamazca.
"Ne gecesi, ne güzeldi?" dediğimde daha fazla gülmeye başladı.
"Sakin ol ikizcim, şaka yaptım. Utanmana gerek yok." deyip şakağıma dudaklarını bastırdı.
"Ne öpüp duruyorsun?" diyerek yatakta oturdum. "Sapık mısın?" dedim gözlerimi ovuşturup ayılmaya çalışırken.
"Olabilir?" diyerek sol yanağımı öptü. Ters ters bakarak yataktan kalktım ve banyoya ilerledim.
"Solundan mı kalktın kız, ne bu sinir?" Deniz arkamdan gülerek söylenirken banyodaki işlerimi halledip çıktım. Deniz yatağımda uzanmış telefonuna bakıyordu.
Banyodan çıktığımı görünce telefonunu kapatıp cebine koydu ve yataktan kalktı.
"Ben çıkayım sende üstünü giyin." derken bileklerimi tutup yara izlerinin olduğu yeri öptü. "Kahvaltı yapıp dışarı çıkalım, seninle vakit geçirmek istiyorum." tebessüm edip kafamla onayladım. Yara izlerimi okşadı usulca ve yanaklarımı sulu sulu öpüp kapıya ilerledi.
"Sulu sulu öpme ya!" diyerek yanaklarımı sildim.
"Öyle tadı çıkar kızım, sen ne anlarsın!" dedi ve dil çıkarıp kapıyı kapattı. Haline güldüm.
Dolabımdan şort ve tişört çıkartıp giyindim ve saçımı sıkı bir at kuyruğu yaptım.
Dudaklarıma gloss sürüp elime telefonumu alıp odadan çıktım. Sosyal medyada biraz takılırken asansöre kadar geldim.
Arkamdan gelen adım sesleriyle arkama döndüm. Poyraz uyanamamış olmalı ki gözleri kapalı yürüyordu. Asansörün önüne gelip tuşa basmak için elimi gezdirdi.
"Nerede bu sikik tuş?" deyip gözlerini açtı. Kendimi tutamayıp güldüğümde bana döndü. "Günaydın yavrum," deyip yanaklarımı tuttu ve alnımı öptü.
"Günaydın küfürbaz!" dediğimde güldü.
"Evet biraz ağzım bozuk." deyip yanağımdan makas aldı.
Asansörün kapısı açıldığı gibi içeri girdik. O bana laf atarken ben ona dil çıkarmakla yetindim. Bir aşağı katta kapı açılınca içeri Alparslan abim ve Yakup girdi.
"Günaydın abicim." deyip kollarımı boynuna doladım. Alparslan abim sessizce gülüp belime sarıldı ve boynumu öptü.
"Biz dış kapının dış mandalı tabii, aynen." Yakup homurdana homurdana arka tarafa geçince ona döndüm.
"Nazar etme n'olur, çok çalış seninde olur Yakupcuğum!" deyip göz kırptım ve telefonumu çıkartıp Alparslan abim ile fotoğraf çekildim.
Diğer fotoğrafta Poyraz kadraja girip salakça sırıttı ve ikimize de kulak yaptı, ona göz devirip arka kamerayı açtım ve asansörden inen Yakup'u gizlice çektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat Kırıkları | Gerçek Ailem
ChickLit17 yıl boyunca güçlü rolü oynayan ve yaralarıyla dost olan Okyanus tüm hayatının yalan olduğunu öğrenince nasıl tepki verir? Klasik gerçek ailem kurgusu, gelin işte anacım <3