Finale son 2 bölüm kaldı. Biliyorum çok çabuk bitirdiğim için bana kızıyorsunuz fakat tadında bitirmek en iyisi. Ayrıca 'İsimsiz' adlı yeni bir kitaba başladım. Bunun gibi doğaüstü olayları seviyorsanız ona da bakmanızı tavsiye ederim.
''Ben mi? Özelim?'' gülümseyerek başını salladı. ''Daha önce farkedemediğim için beni affet. Hep birlikte okula dönelim.''
''Drew dö-döndü mü?''
''Bende onu soracaktım. Drew nerede?''
''Sizin yanınızda değil miydi?!'' diye bağırdı Gabriel.
Bayan Florran kaşlarını çattı. ''Neden benim yanımda olsun ki?''
''Bize sizin yanınıza gidip af dileyeceğini söyledi ve gitti dün akşam!''
''Gerçekten hiçbir fikrim yok.''
''Dün Matt'le konuşmuşlardı. Ona soralım,'' dedi ve telefonunu çıkardı Gabriel. Bir kaç dakika sonra konuştu. ''Drew'le ne konuştunuz?''
Sessizce gözlerime baktı.
''Peki nerede olduğunu biliyor musun?''
Tekrar bekledi.''Tamam sağol.''
''Ne olmuş?''
''Matt'den kalacak yer ayarlamasını istemiş.''
''Peki ne konuşmuşlar?''
''Matt'e sadece mektup işini sormuş. Matt de bilmiyorum demiş.''
''Peki o zaman Drew nerede?'' dedim korkuyla. Ne diye ayrılıp ortadan kaybolmuştu ki?
''Matt otelde yer ayarladığını söyledi.''
''O zaman gidip onu alalım,'' dedi Kayla. Aiden öfkeyle bağırdı. ''Bizi istemeyen biri için neden yapalım ki? Sebepsiz yere çıktı gitti.''
''İlk defa Aiden haklı,'' diyerek kaşlarını çattı Lexi. ''İstese gelirdi.''
''Bence bu fikir Lara'ya kalmış. Lara sen ne diyorsun?''
''En azından gi-gidip bunu neden yaptığını sorabiliriz.''
''Üzülmeyeceğinden emin misin?''
''Tabiki üzüleceğim. Ama hiçbir şey bilmemekten iyidir. Nedenini merak ediyorum. ''
''İyi o zaman. Kayla ve Lara gidip konuşup gelsin,'' dedi Bayan Florran. ''Daha sonra da okula dönüş işlerini konuşuruz.''
''Okula dönüş mü?!''
''Tabiki. Lara gerçek bir Fortissimum gibi eğitim görecek, sonrasında da okulun başına geçecek. Sizde eğitimlerinizi tamamlayıp aşağı ineceksiniz.''
''Lara bizimle gelmeyecek mi?''
''Tabiki hayır. Onun kaderi o okul.''
''Ya bunu istemezsem?''
Bayan Florran durdu ve gözlerimin içine baktı. Nedense birden korkmuştum.
''İstemiyor musun?''
''Bence Matt görevini gayet iyi yapıyor. Ve ben arkadaşlarımla olmak istiyorum.''
''Bunu sonra konuşacağız. Şimdi gidip Drew'i getirin. Okula dönmesi gerek. Onunda burada kalması yasak. Yeterince geciktiniz zaten.''
''Kimin yüzünden,'' diye mırıldandı Lucas.
Bayan Florran'ın çağırdığı taksi ile hızla otele gittik. Matt de bahçedeydi. Ona hala kızgındım fakat bilerek yapmadığını, annesinin tehdit ettiğini biliyordum.
''Drew hangi odada?'' dedim koşarak yanına giderken.
''2451 numaralı oda. Yalnız, bana kızgın mısın Lara?''
''Olmalıyım. Ama değilim. Herneyse buna vakit yok. Okula dönüyoruz.''
''Hepimiz mi?'' dedi ve gülümsedi. O da buradaki işler yüzünden hala okula dönememişti.
''Evet hepimiz.''
(***)
2451 numaralı odanın kapısını çaldık ve bekledik. Bir kaç dakika sonra Drew şaşkınlıkla kapıyı açtı.
''Ne işiniz var burada? Bayan Florran sizi bulursa-''
''Sorun yok. Artık beni öldürmeye çalışmıyor.''
''Seni almaya geldik Drew,'' dedi Kayla.
''Gidip Bayan Florran'dan af dileyeceğini söylemiştin. Ne diye yalan konuşun? Ve neden buradasın?''
''Sana engel olmak istemiyorum.''
''Ne engeli?''
''Dedin ya. Sırf senin için okulda kaldım, fırsatım olduğu halde dönmedim diye. Şimdi burada kalabilirsin ama hala benimle okula dönmek istiyorsun. Benim için kendini feda etmeni istemiyorum.''
''Artık istesem de burada kalamam. Ben de oraya aitim.''
''Neden bahsediyorsun?''
''Lara bir Fortissimum. Bayan Florran onu ve bizi okula götürmeye geldi,'' diye atıldı Kayla.
Donup kalmıştı.
''Fortissimum? Lara mı?''
''Evet.''
''Şimdi buraya gel aptal. Eve dönüyoruz.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bulutların Üstünde
FantasíaBir okul; sadece doğaüstü insanların olduğu. Ve biri; araya kaynamış bir insan.