Evet Lara. Bu kolay, bunu başarabilirsin. Elinde değneğin var. Ne kadar kötü olabilir ki?
Yavaşça ilerlemeye başladım. Her taraf fazla sessizdi.
Önümde uzun bir giriş vardı, üzerinde çiçekler ve dallar. Hava soğuktu, çok soğuk.
Yavaşça ilerlemeye başladım, herşey gayet normal gözüküyordu. Birkaç yerden geçtikten sonra bir adam göründü.
''Lara, güzel Lara.'' Üstünde simsiyah bir kapşonlu vardı ve arkası dönüktü.
''Adımı nereden biliyorsun? Ve kimsin?'' Gözlerimi kıstım.
''Kimin umrunda? Ama merak etme canavar filan değilim. Buradan geçmene izin vereceğim, bir şartla.''
''Oradan geçmeyeceğim yan yolu kullanabilirim.'' Kaşlarımı çattım ve öbür yöne ilerlemeye başladım.
''Sen bilirsin.''
Önümde duran koskaca kediyi görünce çığlık attım. Simsiyah tüyleriyle bana hırlıyordu.
''Tamam, neymiş şart?''
''Sorduğum bilmeceye cevap vereceksin.''
''Bu muydu şart? Söyle.''
''Doğaüstü gücü olmadığı halde okulda olana ne denir?'' Yutkundum.
''Doğaüstü olmayan biri bu o-okula giremez ki.''
''Sen girdin ya.'' Dedi ve güldü.
''Cevap vermiyorum. İnsan. Çekil şimdi önümden.''
''Memnuniyetle.''
Okul benim büyücü olmadığımı biliyor muydu yani?
Yavaş adımlarla yürürken önüme bir kapı çıktı gayey normal bir kapı.
Yavaşça açtım ve ileriye baktım. Bir ormandaydım. İlerde uçurum olduğunu görünce duraksadım. Arkamdaki kapı yokolmuştu.
Uçurumun kenarına yaklaştım ve değneğimi çıkarttım. Belki büyü yaparak karşıya geçebilirdim. Değneği ileri uzattım ve bir yol olduğunu düşündüm.
İşe yaramamıştı. Keşke Alison değneği verirken ne yapmam gerektiğini de söyleseydi.
Arkama baktığımda Drew bana bakıyordu. Hızla değneği cebime koydum.
''Yapamadın mı? İlk olduğundan heyecanlanmışsındır.''
''Karşıya nasıl geçeceğim?'' Yanına gittim, gayet rahat gözüküyordu.
''Stres yapmazsan geçebilirsin. Aşağıya dikkat et ama orada ölen çok oluyor.'' Tüylerim ürpermişti, ne kadar berbat bir yerdeydim ben.
''Neden bu kadar rahatsın? Koşup labirentten çıkman gerekmiyor mu?''
''24 saat uzun bir süre.''
''Bu labirent de çok büyük.''
''Dert etme beni.'' Yanıma yaklaştı ve ellerimi tuttu.
''Geldiğinden beri sende farklı şeyler olduğunu biliyordum, çok güzelsin.'' Ne diyeceğimi bilmeden ona bakıyordum.
''Dre-''
''Dur. Hiçbir şey söyleme.'' Dedim ve gülümsedi. Sonrasında neler olduğunu anlamadan beni öpmüştü. Arkasında duran sarı saçlı kızı görünce geri çekildim.
Kayla'ydı.
''Kayla, sen burada ne yapıyorsun?'' Drew'i itip yanına gittim.
''Aşık olduğum ve yakın arkadaşımın öpüşmesini izliyorum. Çok tatlısınız ya.''
''Ben engel olama-''
''Sus Lara. Biliyordum zaten. İkinizden de nefret ediyorum. Ve Lara, emin ol bu okuldan gideceksin. ''
Yorummm ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bulutların Üstünde
FantasiaBir okul; sadece doğaüstü insanların olduğu. Ve biri; araya kaynamış bir insan.