1.Bölüm/ ''Bence ona kendini kaptırma.''

6.4K 175 40
                                    

Merhaba millet. Okuyan ve bana destek veren herkese çok teşekkür ediyorum. Bu bölümü yazmama yardım eden @BelieberKardelen'e ithaf ediyorum.

Medyada karakterler var.

▲▼▲▼▲▼▲▼▲▼

Nasıl olur da hiçbir şey hatırlamam?!

Uçaktaydım, bir kaza oldu, bir şeye çarptık, yere düşüyorduk ve ben gözlerimi açtığımda çimlerin arasındayım.

Cümledeki saçmalığa bakar mısınız?

Kanayan dizlerimin acısıyla ayağa kalktım.

Ölmüş olmam gerekmiyor muydu?

Biraz daha etrafa bakınca bir okulda olduğumu farkettim. Etrafta bir sürü öğrenci vardı. Bazıları kitap okuyor, bazıları sohbet ediyordu.

''Okulda yeni misin?'' arkamdan gelen sesle irkilmiştim.

''Ne hayır ben-''

''Etrafı süzüyordun. Demek Kayla'nın yeni oda arkadaşı sensin. Ben Alison. Sen nesin peki? Gücün ne?''

Uçaktan düşüp okul bahçesinde uyanmak.

''Güç mü? Ben okumaya gelmedim ki. Dinle Alison, burası neresi bilmiyorum. Hangi şehirdeyiz? Uçaktaydım ve uçak bir şeye çarptı daha sonra düşüyorduk ve uyandığımda buradaydım. Söylesene neresi burası?''

Sanki en sevdiğim yemek parmak arası terlik demişim gibi bana bakıyordu.

''Sen ciddi misin?''

''Şaka yapıyora benziyor muyum?'' dedim ve bacağımdaki yaraları gösterdim.

''Aman Tanrım böyleleri neden hep beni bulur ki? Burası Gökyüzü okulu. Herhangi bir şehirde değil. Bulutların üstünde. Ve sen de buraya yanlışlıkla gelmiş bir insansın. Anladın mı? Şimdi seni Bayan Florran'a götüreceğim ve gerekeni yapacak.''

''Gereken ne peki?''

''Seni geri fırlatmak aptal,'' dedi ve kolumdan tutarak beni sürüklemeye başladı.

''Nasıl yani ama düşerim ve ölürüm o zaman! Ah deliriyorum sanırım bu bir rüya mı?'' ne kadar dirensemde boşa çıkıyordu. Alison o kadar güçlüydü ki.

''Umrumda mı?'' dedi ve tekrar ittirmeye başladı. Sonunda ani bir haraketle elinden kurtuldum ve geriye gittim.

''Lütfen bunu yapma. Arkadaş olabiliriz? Buradan çıkmanın başka bir yolunu bulurum lütfen.''

''Arkadaş olmak mı?'' dedi ve gözlerini kıstı.

''Evet.''

''Seninle neden arkadaş olayım ki bir sürü arkadaşım var.''

''Ali neler oluyo?'' dedi ve sarışın bir kız yanımıza yaklaştı.

''O bir insan! Onu hemen Bayan Florran'a götürmeliyim.''

''Ne? Ali onu gönderirsen onu aşağı atarlar. Ve geçen yıl neler olduğunu görmüştük. Onu götürmene izin veremem. Birinin senin yüzünden ölmesi...Sonra vicdan azabı çekmez misin?'' dedi ve bana bakarak gülümsedi. Aslında herkes bana bakıyordu. O kadar berbat bir haldeydim ki.

''Hadi ama Kayla o sadece bir insan. Peki onu nasıl saklayacağız?'' dedi ve tekrar beni süzdü Alison.

Kayla biraz düşündü. ''Hallettim bile . Sen büyücü değil misin? Onun da bir büyücü olduğunu söyleriz. Sınav zamanında onun yanında olursun ve yardım edersin.''

''Neden bunu yapayım ki? ''

''Hadi ama Ali bu kadar kalpsiz misin?'' deyip yavru köpek bakışları attı Kayla.

Bulutların ÜstündeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin