Okuyanlar yorum yapabilirler mi?
--------------
''Ne saçmalıyorsun sen? Alison'la çıkıyorsun hatırlatırım.''
''Ona bu söylediklerimden bahsedersen neler olacağını biliyorsun ama değil mi?''
''Bana yardım et yoksa söylerim,'' dediğimde dişlerini sıktı.
''Böyle bir şey asla olmayacak. Ama acıdım, yardım edeceğim.''
Bir kaç dakika sonra Bayan Florran telefon konuşmasını bitirdi ve eliyle beni yanına çağırdı.
''Bunları yakman yeterli.'' Mumları verdi. Liam'a bakış attıktan sonra ellerimi uzattım.
''Bayan Florran, biz büyük sınav olmayacak mıydık? Bu nereden çıktı?'' dedi Liam. Bir taraftan da mumları yakmıştı.
''Evet olacaksınız. 3 gün kaldı ama genede bunu yapmak istedik. Ne olur ne olmaz aramızda sahte birilerinin olmasını istemeyiz değil mi?'' sözleri banaydı sanki.
Harika gene benim anlamadığım konulara geldik. Büyük sınav?
''Büyük sınav?'' dedim yerime otururken.
''Anlatmadınız mı? Peki, belki biraz korkabilirsin. Bir sınavımız var, bu okulda kalıp kalmamanı etkileyecek. Güçlerinizi kullanarak hayatta kalmaya çalışacağınız bir labirent. Bu labirentte kötü şeyler var ve güçlerinizle bunların üstesinden gelip, labirenti bitirmek zorundasınız.''
''Pe-peki bi-bitiremezsek?''
''Güçleriniz alınacak ve dünyaya ineceksiniz.''
Sonunda benim için bir kaçış yoluydu. Labirenti bitiremez ve dünyaya dönerdim.
''Tabi bitiremezsen ölürsün. Sonuçta orası tehlikeli, bir an önce gelemezsen ölürsün. Ama 24 saat hayatta kalırsan, sınav senin için iptal olur ve dünyaya dönersin,'' diye atıldı Liam.
Yok Lara sen burada geberip gideceksin buradan çıkış yok anla artık.
''Herneyse Liam dışarıda konuşursunuz, öbür öğrencileri de almam gerek,'' dediğinde dışarı çıktık.
''Şimdi Lara hanım, anlat bakalım.''
''Neyi?''
''Büyücü olmadığını.''
''Bak hiç kimseye bir şey söylemiyorsun. ''
''Bakarız,'' omuz silkti.
''Nasıl oldu bilmiyorum ama bir uçak kazasıyla düştüm buraya. Kızlarda beni ispiyonlamadı. Büyücü olduğum yalanını uydurduk. Ama bir an önce buradan çıkacağım.''
''Seni baştan da sevmemiştim zaten. Dua et Alison'ın arkadaşısın yoksa işin bitmişti çoktan,'' dediğinde kötü bir bakış attım. Ben ona çok bayılıyorum sanki.
''Herneyse Drew beni bekliyor gitmeliyim,'' dedim ve yanından ayrılıp Drew'in yanına gittim.
''Ne için çağırmış?''
''Küçük bir sınav yapmak istemiş.'' Yanındaki mindere oturdum.
''Yalnız benim gitmem gerek daha sınava hazırlanacağım. Sen bayağı rahat görünüyorsun.''
''Şu labirent şeysi mi?''
''Evet,'' dedi ve güldü.
''He evet bende çalışacağım ona, sonra görüşürüz o zaman.''
''Görüşürüz.'' Yanımdan kalkıp okula girdi. Bende biraz bahçeye bakındıktan sonra odama çıktım.
''Nasıldı Drew'le rahatça konuşabildiniz mi ben gidince?''
''Hayır Kayla Bayam Florran çağırdı ve gittim. Drew'le aramda hiçbir şey olmayacağına söz verebilirim. Şimdi bana şu labirent sınavını anlat!''
''Onu tamamen unuttum. Ama merak etme Alison bir çaresine bakıyor. Oyun şöyle; her yıl büyük bir sınav oluruz ve bu sınavı kazanırsak okulda kalır, kazanamazsak ölürüz. Labirentte ne çıkacağı bilinmiyor ama tek bildiğimiz güçlerimizle onları yenebileceğimiz. 24 saat içinde çıkışı bulman gerek. Bulamazsan ölürsün zaten. Bekle Alison'u arayacağım.'' Telefonunu çıkardı ve birkaç saniye sonra konuşmaya başladı.
''Ali, Lara için bir şeyler bulabildin mi?'' Bana baktı ve sırıttı. ''Tamam o zaman bekliyoruz.''
''Ne dedi bulabilmiş mi?''
''Evet şimdi geliyorum anlatırım dedi.''
''Harika!'' diye zıpladım.
10 dakika sonra Ali odaya dalmıştı.
''Bakın bakın ne buldum.'' Arkasına sakladığı sopayı çıkardı ve bana uzattı.
''Sopa mı?'' Tek kaşımı kaldırdım.
''Hayır değnek!''
''Büyücü olmadığım sürece bunu nasıl yapabilirim ki?''
''Değnekde zaten güç var, onu sallaman yeterli. Kimseye gösterme seni acemi sanarlar. Bunları 1 yaşındakiler kullanıyor. '' deyince başımı salladım.
''Bir şey soracağım.''
''Evet.''
''Herkes aynı labirentte mi?''
''Evet ama herkese ayrı zorluklar. Senin gittiğin yere sana uygun engel geliyor. Zaten labirent çok büyük, karşılaşmamız imkansız,'' dedi Kayla.
''Peki. Ve bir şey daha söyleyeceğim.''
''Sen ne gevezesin ya. Söyle bakalım.'' Ddye tersledi Ali.
''Liam benim insan olduğumu biliyor.''
''NE?!'' İkisinden de aynı çığlık gelmişti.
''Na-nasıl?'' diye kekeledi Kayla.
''Merak etmeyin 'Sevgilimin arkadaşı olduğun için kimseye söylemem,' dedi.''
''Söylemez evet. Ama nereden öğrendi ki?''
''Bayan Florran sınav için beni ve onu çağırdı. Sonra ben bana yardım etmesini söyledim. O da karşılığında-'' neredeyse ağzımdan kaçıyordu ki sustum. Ali yüzüme anlamsızca baktı.
''Ee?''
''Bana yardım edeceğini söyledi ve etti işte.''
''İyi o zaman. Ben genede ağzını kapatması hakkında uyarırım onu.''
''Tüm öğrencilerin dikkatine. Lütfen bahçeye ininiz.'' Bayan Florran olduğunu düşündüğüm kadın sesiyle irkildik. Hepimiz birbirimize baktıntan sonra koşarak aşağı indik. Grup toplanmıştı. Anlamsızca Bayan Florran'ın yüzüne baktığımızda konuştu.
''Okulda insan var.''
Yorum yaparsanız sevinirim ^-^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bulutların Üstünde
FantasiaBir okul; sadece doğaüstü insanların olduğu. Ve biri; araya kaynamış bir insan.