Okuyucular gittikçe çoğalıyo herkese teşekkürler bende en kısa zamanda yb koymaya çalışıyorum ❤
Bölüm şarkısı: Hurts - İlluminated
''İyiyim ben.'' diyerek doğruldum. Bayan Florran'ın büyüyü hissedip hemen gelebileceği ihtimalinden Drew'i kavga etmeden buradan çıkarmam gerekiyordu. Ama çok geçti. Drew kızın boğazını sıkıyordu ve kimse bir şey demeden olayı izliyordu.
''Drew yeter!'' diyerek araya girdim. Zor da olsa Aiden'ın yardımıyla ayırabilmiştim.
''Bunun bedelini kötü ödeyeceksin.'' diye çığlık attı kız. Bir taraftan da nefes almaya çalışıyordu. ''Asıl sen ödeyeceksin. Büyü yaptın!'' dedi Kayla.
Arkamı döndüğümda Bayan Florran'ın bize yaklaşıyor olduğunu gördüm. Olacaklardan korkuyordum. Bir anlaşma yapmış olsak bile beni ifşa edebilirdi.
''Bu son uyarım. Özellikle senin için Drew. Ve Lucy, senin içinde geçerli bu. Bir daha büyü yapıldığını veya bir güç kullanıldığını görürsem hepinizi attırırım!'' diye azarladı ve yemekhaneden ayrıldı. Herkes sessizce yapacağımız haraketi bekliyordu. Drew elimden tuttu ve tüm grup yemekhaneden çıktık.
''Bu iş burada bitmedi!'' diye bağırdı arkamızdan Lucy.
''Benden ne istiyorlar anlamıyorum.'' dedim titreyen sesimle.
''Boşver onları.''
Hepimiz okulun salonuna indik ve koltuklara oturup yemek yerine cipslerle yetindik. Orada kalıp yemek yiyemezdik sonuçta.
''Sanırım Ali ve Liam 15 gün derslere giremeyecek.'' dedi Anna. Herkesin yüzünde bir gülümseme olmuştu.
''Hakettiler.'' dedi Drew elindeki tüm cipsleri aynı anda ağzına atarken.
Cipsleri bitirdikten sonra ders için ayrıldık. Bu sefer dersim Geometri olduğundan Anna, Lucas ve Kayla ile aynıydı.
Derslerden sonra Kayla'yla odamıza geçip anında uyumuştuk. O depoda uzun süre uyuyamamıştım sonuçta.
(***)
''Sıçtık!''
''O orospuya bunu ödeteceğim.''
Gözlerimi aralarken herkesin bağrıştığını duydum. ''Uyandı.'' dedi Anna.
''Neler oluyor?''
''Bence göstermemiz daha mantıklı.'' Drew kolumdan çekiştirerek beni koridora çıkardı. Her tarafta fotoğraflar vardı.
Ve bu fotoğrafın nasıl ve nerede çekildiğini bile bilmiyordum.
''Bu da ne demek?'' dedi Drew
''Okula geldiğim ilk gün Bayan Florran beni test etmek için odasına çekti. Ve Alison da arkadan büyü yaptı. Bayan Florran'ı böyle inandırmıştık. Ve belli ki biri kamera kayıtlarını almış. Ben büyü yapıyor gibi gözüküyorum fakat arkadan Alison yapıyor.''
Fotoğrafın üstünde koskocaman bir yazı vardı. ''Lara bir yalancı. Bu fotoğraf da onun bir büyücü olmadığını açıklıyor.''
''Bayan Florran'a gidelim. Nasıl olsa o gerçeği biliyor.'' pijamalarımı çıkarmaya vakit bulamadan koridorda koşturarak Bayan Florran'ın odasına girdim.
''Her şey bitti.''
''Ne?'' dedi şaşkınca. Koridordan kopardığım kağıdı aldım ve ona uzattım. ''Büyücü olmadığımı öğrendiler. Ve bunu geçen kavga ettiğimiz Lucy yaptığına eminim. Yada Alison. Ama eğer benim işim biterse seni de ifşa ederim.'' dedim bağırarak.
''Beni tehdit mi ediyorsun?''
''Evet.'' kolumu tuttu. Hatta sıkıyordu. ''Bir anlaşma yapmış olmamız senin benden üstün olacağın anlamına gelmez. Beni o kadar kolay ifşa edemezsin. Alison ve Lucy yemekhanede. Git ve beni ifşa et.''
''Bunu yaparım.'' hala kendimden emin davranıyordum.
''Tamam. Hadi yap.''
O kadar sinirliydim ki başımı sallayıp koridora çıktım. Herkes susmuş bana bakıyor, bazıları ise dalga geçiyordu. Merdivenlerden ikişer ikişer atlayarak yemekhaneye indim.
''Bak sen demek insan Lara'cığımızda buradaymış.'' dedi Alison alayla.
''Bayan Florran bir yalancı. Okuldan attığı insanları gerçekten atmıyor, yada sınavı geçemeyenleri gerçekten aşağı yollamıyor. Onları bodrum katta saklıyor ve enerjilerini kullanıyor!'' herkes kahkahalarla gülmeye başlamıştı. Düşündüğümde gerçekten dediğim cümle çok saçmaydı.
''İnsan olduğunu nasıl farkedemedik ki.'' dedi ve güldü Liam. Drew ve diğerlerine baktığımda bana bakıyolardı. Gabriel bir şey yapmasın diye Drew'i tutuyordu. Bir daha kavga ederse okuldan gerçekten giderdi. Liam'ın sandalyesinin yanına gittim ve tek hamlemle sandalyeyi yere düşürdüm. Bunun üzerine Liam yere düşmüştü. Herkes tekrar gülmeye başladı.
''Seni sürtük.'' dedi ve ayağa kalkıp bana büyük bir tokat attı. Başımın dönmesiyle bende yere düşmüştüm. Tekrar yanıma geldi ve tekme attı. Bu sefer Drew'i kimse durduramazdı.
Onu ilk kez böyle görüyordum. İlk kez vampir güçlerini kullanıyordu. Dişleri sivrilmişti. Liam'ın yanına geldi ve kolunu ısırdı. Liam acıyla bağırıyordu. Ayağa kalktığımda Drew'i yerde gördüm. Liam onu da yere savurmuştu.
Liam elindeki bardağı masaya vurup kırmış ve parçasını alıp üstüme gelmeye başladı. Bana zarar verebileceğini biliyordum çünkü bunu yapabilirdi.
Gözlerim sımsıkı kapalıydı. Her şey ağır çekimde oluyordu sanki. Son anda elimi ona uzatıp çığlık atmıştım. ''Dur.''
Gözlerimi aralarken Liam'ın yemekhanenin öbür ucuna uçtuğunu gördüm. Yere düşmüş ve kıpırdamıyordu.
''Demek Lara insan değilmiş.'' dedi bir tanesi. Drew şaşkınca bana bakıyordu. Hatta herkes bakıyordu.
Multimedyada karakterler var ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bulutların Üstünde
FantasiaBir okul; sadece doğaüstü insanların olduğu. Ve biri; araya kaynamış bir insan.