Yorum yoksa
Yeni bölüm de yok.
''Neredeyim ben?'' Dedim etrafı anlamaya çalışırken. Hiçbir ışık yoktu. Sadece karanlık vardı.
Yürümeye çalışsamda önümde birşeyler var gibi hissediyor ve birinin nefes alışını duyuyordum.
Cebimde olduğunu hatırlayıp telefonumu çıkardım ve ışığını açtım.
Büyük bir çığlık atmıştım. Önümde, arkamda, sağımda yada solumda her tarafta ölüler vardı. Kafalar,bacaklar, kollar. Büyük bir çığlık daha attım.
''Lara iyi misin?'' Gözlerimi açarken bana bakan Lexi ve Allison'u gördüm. Sadece rüya olmasının mutluluğuyla büyük bir nefes aldım.
''İ-iyiyim kabustu sadece.'' Dedim kalkarken. Hala gördüğüm o ölülerin fazla gerçekçi olduğunu düşünüyordum.
Gerçekçi olup olmadığını nerden biliyorsun ki? Hiç ölü mü gördün sen?
Evet o da var.
''Bizimle ders çalışmaya gelmiyormuşsun.'' Dedi Anna. Tüm kızlar buradaydı, Kayla hariç.
''Evet yalnız çalışmayı tercih ederim.'' Dedim.
Ne kadar da yalancı oldun Lara. Hemde bir erkek için mi yalan konuşuyorsun. Üstelik bir vampir. O vampir filmlerindeki bir aşkınız olmayacak biliyorsun değil mi?
Gerçekten bugün gevezeliğin tuttu iç ses. Ne var yani biraz daha buralarda olacağım. Hem aşık olduğum filan yok.
''Peki o zaman biz gidiyoruz, sen kitaplarla filan çalışırsın artık.'' Dedi Jocelyn. Birkaç kitap alıp odadan çıktılar. Hemen ayağa kalktım, elimi yüzümü yıkadıktan sonra da üstümü giyinip odadaki telefonu kullandım.
Burada telefonlar çekmiyor ama okul herkese numara ve telefon vermiş. Herkesin 1,2,3 gibi numarası var ve o numaralarla birbirimizi arıyoruz.
''Alo Drew?''
''Selam bende seni arayacaktım. Kızlara yalan konuşmuşsun benle ders çalışmak için...'' Kıkırdadı. ''Spor salonunun önünde bekliyorum.'' Ve telefon kapandı.
Harika Lara kendini rezil ettin.
Kes şunu iç ses sana konuşma hakkını vermedim.
Elime birkaç kitap alıp spor salonunun önüne gittim. Beni orada bekliyordu.
''Ee burada mı çalışacağız?'' Dedim koridoru işaret ederek.
''Hayır odam şurası.'' Dedi ve mavi kapıyı gösterdi.
Bir vampir ile birlikte bir vampirin odasında ders çalışacağım.
İlginç.
-----------3 saat sonra---------
''Tüm öğrencilerin dikkatine, yıllık sınav için çatı katına lütfen.'' Sesle ikimizde irkildik.
''İşte başlıyor, hadi gidelim.'' Dedi Drew. Hemen odadan çıktık ve çatı katına gittik.
Herkes oradaydı. Sıraya girdikten sonra Allison elime değneği uzattı. Gizlice cebime koydum ve Bayan Florran'ı dinlemeye başladım.
''Bu yıl ki Labirent sınavımıza hoşgeldiniz. Her yıl olduğu gibi bu sınav sizin okulda kalıp kalmayacağınızı etkileyecek. Eliniz de 24 saat, kocaman labirent ve güçleriniz var. Kazamazsınız okuldan atılacaksınız. Şimdi, herkes okul numarasının yazıldığı kapıya gitsin lütfen. '' Deyince 214 numaralı kapıya gittim.
''Herkese iyi şanslar. 3,2,1 başla!''
Kapıyı açtığımda karşımda beni koskacaman birşey bekliyordu.
Yorum gelmezse yeni bölüm de gelmez!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bulutların Üstünde
FantasyBir okul; sadece doğaüstü insanların olduğu. Ve biri; araya kaynamış bir insan.