17.Bölüm/ ''Gruptan atıldınız.''

1.5K 102 24
                                    

Multimedya: Lucas

Gabriel'in Ağzından

''Çok uzun sürdü. Gidip baksak mı?''

''Eğer yakalandılarsa biz de yakalanırız. Burada bekleyelim.'' dedi Nely. Ne kadar beklesek de gelen giden yoktu. Sonunda koridorda Alison ve Liam belirdi.

''Sonunda. Drew ve Lara nerede?'' diye sordu Aiden. İkiside birbirlerine baktılar.

''İçeri girdik ama kimse yoktu. Sanırım gitmişler.'' dedi Liam. Sanki bu durumdan memnun gibiydi. ''Ne? Nereye gittiler?''

Alison ofladı. ''Kaçmışlar işte. Biz odamıza gidelim. Onlar gelirler.''

Lexi ile göz göze geldim. Endişeyle bakıyordu.

Kimse bir şey demeden Liam'ın odasına gittik. Ama buna pek inanmış değildim. Eğer kaçsalar kesinlikle haberimiz olurdu. Liam'a kesinlikle güvenmezdim ama Alison olduğu için bir şey demiyordum.

''Bugün bekleyelim, normal bir şekilde derslere girelim. Eğer akşama kadar gelmezlerse gidip tekrar bakarız.'' dedi Lucas. Herkes onayladı ve kendi odalarımıza dağıldık.

Çaprazdaki odama girerken Lexi önümü kesmişti. ''Sakın bana onlara güvendiğini söyleme.'' dedi kaşlarını çatarak.

''Ne dememi bekliyorsun?''

''Bugün derse girmeyelim. Gidip biz bakalım. Ali ve Liam'a güven olmaz.''

''Haklısın. Tamam o zaman.''

(***)

Lara'nın Ağzından

''Acıktım. Fena derecede acıktım.'' diye inledim. ''Sen birde bana sor. Senden önce de buradaydım. Resmen ölmemiz için buraya bırakıldık.''

''Bizi kurtaracaklar.''

''Ya tabii.''

Kapının sesiyle ikimizde irkilmiştik. Koşarak bir ölünün arkasına saklandım. ''Merak etmeyin biziz.'' dedi Lexi. Koşarak olduğum yerden çıktım.

''Sonunda! Sana demiştim Lara.'' dedi ve güldü Drew. Ben koşarak Lexi'ye sarılmıştım. ''Hadi hadi. Hemen çıkıyoruz.'' dedi Gabriel. Koşarak odadan çıkmıştık.

Koridora çıktığımızda Drew elimi tutmuştu.

''Siz dördünüz nereye gittiğinizi sanıyorsunuz?'' dedi arkanızdaki ses. Donup kalmıştık. Arkamıza ilk dönen Gabriel olmuştu. Daha sonra ben de döndüm. Tahmin ettiğim gibi Bayan Florran'dı.

Drew'e kötü bir gülümsemeyle bakıyordu.

''Şey, bi-biz derse gidi-gidiyoduk.'' dedi Lexi.

''Peki Drew?''

''O da bizimle geliyor.'' dedim kaşlarımı çatarak. Drew ne olduğunu anlamamış gibi bana bakıyordu.

''Anlamadım. Sizinle mi geliyor?'' dedi Bayan Florran. ''Aynen öyle.''

''Hatırlatırım ki Drew sınavda başarısız oldu.'' dedi inatla.

''Bakın şu olayı keselim. Ben sizin bodrumda yaptığınız iğrençlikleri hiç kimseye söylemeyeceğim. Sizde Drew'i rahat bırakacaksınız.'' herkes şok olmuştu. Hatta Bayan Florran bile. Sanırım ilk kez böyle bir tepki alıyordu.

''Anlaştık.''

''Ne?!''

''Anlaştık. Bugüm bir duyuru yapar, Drew'in okula geri döneceğini söylerim.'' dedi. Asıl şok olan şu an bendim. ''Hadi odanıza gidin.'' dediğinde koşarak yukarı çıktık.

''Nasıl yani? Bitti mi? Serbest miyim?''

''Evet!'' dedi ve kahkaha attı Lexi. ''Bu kadar kolay kabul etmezdi. Kesin bir şey yapacak.'' dedi Gabriel. Ona hak verdim.

''Ne planlıyorsa planlasın. Umrumda değil.'' dedim.

''Kesinlikle. Şimdi hesap sormamız gereken başka biri var.''

(***)

''Beni özledin mi bakalım.'' dedi Drew. Liam ve Ali odaya girince. İkisinin de gözleri büyümüştü.

''Aman Tanrım! Drew döneceğini biliyordum.''

''Ya tabii.''

''Lara kurtulmuşsun!'' dedi Ali. Gerçekten sevinmiş rolü yapıyordu.

Lucas sinirle ayağa kalktı.,''Artık kesin şunu. Ne yaptığınızı biliyoruz. Ve düşündük ki böyle çıkarcı, kötü iki insan bu grupta olmamalı. Çocuklar, gruptan atıldınız. Hepimiz oy kulanarak buna karar verdik.''

Hani yorum yaparsanız falan mutlu olurum ama siz bilirsiniz.

Bulutların ÜstündeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin