15.Bölüm/ ''Senden hoşlandığımı biliyorsun.''

1.4K 89 13
                                    

Gabriel'in ağzından;

''Ne demek Lara da içeride kaldı?''

''Üzgü-üzgünüm bana geleceğini söyledi ama geri dönmedi.'' dedi ağlamaklı bir şekilde Aiden. Kayla sadece bizi izliyor ve bir tepki vermiyordu. Ama biraz daha yumuşamıştı. ''Bu gece gidip alırız ikisinide.''

''İşte o durum biraz zor.'' ayağa kalktı Kayla ve yanımıza geldi.

''Bizimle konuşmadığını sanıyordum Kayla'cığım.'' dedi iğneli bir sesle Lexi.Kayla gözlerini kaçırdı.

''Sabah bodrum kata inen iki adam gördüm. Sanırım artık kapıda nöbet tutucaklarmış.''

''Siktir.''

''Yapacak bir şey yok bu gece onları çıkarmamız lazım. Drew dayanır ama Lara'yı sanmıyorum. Bizim gibi değil sonuçta.'' dedim.

''O iki adamı nasıl atlatmayı düşünüyorsun Gabriel?''

''11 kişiyiz bırakın da atlatalım.''

''Ben ve Anna adamları oyalayabiliriz.'' dedi Nely.

''Tamam. Bizde gider çıkarırız.''

''O zaman şimdi hiçbir şey yokmuş gibi derse girelim. Bir şey çaktırmayın.''

''Lara'yla dersimiz aynı. Öğretmene ne diyeceğim?'' dedi Liam çantasını toplarken.

''Hasta falan de.''

(***)

''Drew bana küs mü kalacaksın?''

''Küs değilim. Benden insan olduğunu sakladığın için kırgınım. ''

''Ne bileyim. Söylersiniz diye korktum.'' ellerini başımda gezdirdi. ''Seni tehlikeye atacak hiçbir şey yapmam.'' dedi gülümseyerek.

''Kayla senden hoşlanıyor.''

''Ne?''

''Evet duydun işte. Başından beri. Bana bu yüzden kötü davrandı. Senle aramızda bir şey olduğunu düşündü.''

''Yok mu?'' dedi sırıtarak.

''Var mı?''

''Benle oynamayı kes Lara. Başından beri senden hoşlandığımı biliyorsun.'' dedi ve beni öptü. Bu sefer gerçekti çünkü diğer yandan kolumu cimcikliyordum.

''Peki Kayla?'' dedim kendimi geri çekerek. ''Onu sadece arkadaş olarak görüyorum. Bunu o da anlayacak.''

''Ama kalbini kıracaksın.''

''Bu kadar iyi olma. Başkalarının kırık kalbini onarırsan senin kalbin kırılır.'' dedi. Gözleri gözlerime kilitlenmişti.

''Sanırım gece oluyor. Hava soğudu.''

''Bizi almaya gelecekler.'' dedim gülümseyerek. Umarım.

Bulutların ÜstündeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin