''Kuralların hepsi burada,'' dedim Bayan Florran'a kağıtları uzatarak.
''3 sayfa?''
''Evet. Daha yazılacak çok şey vardı fakat ben sadece en önemlilerini yazdım.''
''Labirent sınavını da mı iptal ediyorsun?!''
''Okulun müdürü olmayacağım. Matt işine devam edebilir. Fakat yazdığm tüm kuralları kabul etmeniz gerekli.''
''Peki ne sınavı yapacağız?''
''Orası sizin işiniz. Sadece kimseye zarar gelmemesi yeterli,'' dedim sırıtarak. Beni okula geri getirdiğine pişman gibiydi.
''Şimdi izninizle arkadaşlarımın yanına gidiyorum,'' dedim ve odadan ayrıldım.
Koridorda yürürken herkesin gözleri benim üzerimdeydi.
Bayan Florran bana mezun olduktan sonra okulda müdür olarak kalmamı istedi. Drew'i, Kayla'yı ve diğerlerini geride bırakamayacağım için reddettim. Bunun yerine 3 sayfalık, okul için yeni kurallar yazdım.
''Okulumuzun biricik kurtarıcısı,'' diye alay etti arkamdaki ses. Dönüp baktığımda Drew duvara yaslanmış sırıtıyordu. Gülümsedim.
''Kabul etmez diye korkuyordum. Ama karşı gelemedi.''
''Tabi ki gelemeyecek,'' dedi ve elini omzuma attı. ''Çünkü teknik olarak sen ondan daha yetkilisin.''
Kantine indiğimizde bizim grup oturmuş bize bakıyordu.
''Nasıl geçti?''
''Kabul etti,'' dedim sırıtarak.
''Biliyordum,'' dedi Aiden.
''Ama asıl bombayı siz kaçırdınız.''
''Ne bombası?''
''Az önce Gabriel Lexi'ye çıkma teklifi etti ve Lexi de kabul etti,'' dedi Nely kahkaha atarak.
Lexi utanarak Nely'e vurdu. ''Bağır bağır tüm okul duysun.''
''Ne var kötü bir şey mi?''
Okula geldiğimizden beri her şey sakindi. Derslere girip çıkıyorduk ve kimse bir şey demiyordu. Hiçbir şey olamamış gibi davranıyorduk. Henüz kimse benim doğaüstü olduğumu bilmiyorlardı. Matt açıklayacağını söylemişti ama hala açıklamamıştı.
''Lara da buradaymış,'' dedi Lucy yemek tabağını bizim masamıza koyarak. ''Uzun zaman oldu.''
''Evet öyle.''
''Bu arada evet oturabilirsin,'' dedi Alison gözlerini kısarak.
''Ah pardon. Sormadım değil mi? Herneyse, arkadaşlar arasında olur bunlar. Sormaya gerek yok.''
''Arkadaşlar birbirini korur, yardım eder sanıyordum. Bayan Florran bizi aşağıda bıraktığında senin bizi kurtarman gerekiyordu. Plan bu değil miydi?'' dedi Liam öfkeyle.
''Üzgünüm sadece korkmuştum beni de aşağı atarlar diye. Hem sesini biraz azaltır mısın? İnsanlar kavga ettiğimizi sanacak.''
''Ne yapsak? Kavga ediyoruz zaten!'' diye bağırdı Alison, tüm yemekhanenin duyacağı şekilde. Lucy'nin yüzü solmuştu.
''Ne garip. Sizi aşağıdan kurtarmayan kıza küsüp, sizi aşağıya atmalarına neden olan kişilerle oturuyorsunuz.''
''Düşün bakalım bi! Belki de hak ettik.''
Lucy şok olmuştu. ''Hak ettik mi? Ne?''
Hızla ayağa kalktı sandalyesine tekme attı. ''Bu salak insan kız için mi? Beni satıyorsun?! Sizi anlamıyorum. Bu yanlış bir insanın okulumuzda olması yanlış.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bulutların Üstünde
FantasiBir okul; sadece doğaüstü insanların olduğu. Ve biri; araya kaynamış bir insan.