31

308 28 4
                                    

Son bölümü çok saçma bulup sildim. Çok zorlama ve aceleydi. Beyza'nın Kübra'nın gittiğini sanmasından devam ediyoruz iyi okumalar!

-Özür dilemek için gelmiştim ben. 

Kübra, gözlerini elindeki kahveden ayırmayan kıza baktı. 

"Özür dilemene gerek yok."

Beyza kafasını kaldırdı. 

"Ama susmanın sebebini merak ediyorum."

Beyza yutkundu. 

-Günlüğünü okudum. 

Kübra güldü. 

"Vay."

-Özür dilerim.

Kübra devam etmesi için kafasını salladı. 

-Ve yazanlardan saçma bir şekilde kendini öldürmek istediğini çıkarttım. Yani şu an öyle düşünmüyorum tabii ki. 

Kübra durdu. Normalde durduğundan daha ciddi duruyordu. 

"Anlıyorum. Ama neden bunu bana sormak ya da dümdüz ayrılmak, kavga etmek vesaire yerine sadece sustun?"

Beyza soruya şaşırmış gibiydi. 

-Karmaşık hissediyordum çünkü? Sinirliydim? Normal değil mi susmam?

Kübra kafasını salladı. 

"Hayır değil."

Biraz bekledi ve devam etti. 

"Susmak normal bir şey ama bana bunu anlatman gerekiyor Beyza. Bana şöyle oldu böyle oldu ve ben düşünmek istiyorum demen gerekirdi. Öyle demiş olsaydın sana olayı açıklardım hala düşünmen gerekirse sana gereken boşluğu yaratırdım."

Kübra çayından bir yudum aldı. 

"Böyle yaptığında yanlış bir olayı düşünmezsin, ben de neye kırıldığını ya da sinirlendiğini bileceğim için o suskunlukta ne yaptım ne oldu diye düşünmem."

Beyza kafasını salladı. 

-Haklısın. 

Kübra tekrar ciddileşti ve Beyza'ya baktı. 

"Kendimi öldürmek gibi bir planım yok Beyza. Kendime değer vermeyi öğrendim. Bununla beraber istemediğim yerlerde durmam da. Kendi zamanımı keyif aldığım ortamlarda harcamaya değer görüyorum. Senden keyif almasam seninle zaman geçirmem."

Beyza Kübra'ya baktı. 

-Atlattın yani?

"Atlatmak diye bir şey yok Beyza. Olayların etkisi azalır ama bitmez. 5 sene önceki bir olaya takılı değilim hayır. Ama günden güne düşünüyorum, aklıma geliyor. Bu da gayet normal."

-Haklısın. Bir şeyi düşünmekle yapmak farklı şeyler, özür dilerim. 

"Sorun değil."

Sakin bir şekilde birbirlerine baktılar. 

"Seninle ciddi bir şeyler istiyorum Beyza. Bir ilişki istiyorum."

Beyza gülümsedi. 

-Bunu ben de istiyorum. 

Kübra gülümsedi. 

"Ama eğer problemleri her seferinde böyle çözeceksen ya da her seferinde seni konuşturmak için damarına basmam, gitmem gerekecekse bunu yapamam. Senin yaptığının dünyanın en yanlış şeyi, benim yaptığımın da en doğrusu olduğunu söylemiyorum. Ama ben böyle yapamam. Anladın mı? Çok keskin olduğum nadir konulardan biri."

Beyza kızın neden bu kadar keskin olduğunu merak ediyordu, ama şu an konuyu değiştirmek istemiyordu. 

-Anladım. Sürekli yaptığım bir şey değil ve konuştuğumuz sürece düzeleceğini düşünüyorum. 

Kübra gülümsedi. 

"Başka?"

Beyza güldü. 

-Ve, günlüğünü okumayacağım. 

Kübra kahkaha attı. 

"Güzel."

Beyza durdu. 

-Güzel.

Kübra birkaç saniye sonra Beyza'ya yakınlaşıp fısıldadı. 

"Öpmeyi planlıyor musun acaba?"

Beyza gülüp porselen kızı kendine çekti.



Merhaba! Son 2 ayda uzun bir ilişkinin bitmesi, kendimle alakalı yepyeni hedefler koymak ve mutlu olmak üzerine biraz düşünmem gerekiyordu. Bu kitabı da bazen bilinçli bazen bilinçsiz o ilişkimden örnek alarak yazdığım için oturtmak biraz çalkantılıydı. Çoğunuzun kitabı unuttuğunun farkındayım. Ama beni dürterseniz, dalga geçmiyorum, yazarım. Fikir alışverişi gibi şeylere de çok açığım. Buradaki mesajlardan ya da instagramımdan (sim_just_sim) ulaşabilirsiniz. Arayı elimden geldiğince kısa tutucam. Görüşmek üzere!



Unut |gxg|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin