En sonda çok az kısım yiyecek içeren biraz cinsellik mevcut. Çok az ancak rahatsız olacaklar ** gördüklerinde bölümü geçebilirler. İyi okumalar.
"Başka bir evrende bir hayvan olsaydın ne olurdun?"
Beyza kızın sorusuyla gülümseyip çatalındaki tatlıyı ağzına gönderdi.
-En sevdiğin hayvan ne?
Kübra ağzındaki pastayı eliyle kapatarak konuştu.
"Seç birini."
Beyza bir süre düşündü.
-Sinek kuşu olurdum büyük ihtimalle.
Kübra sesli bir kahkaha attı. Son günlerde attığı en içten kahkahaydı.
"Spesifik. Neden?"
Beyza omuz silkti.
-Kararsızım.
Kübra bir çatal daha alıp konuştu.
"Doğru şeylerde karasızsan iyi."
Beyza, kızın evinde parkenin üzerinde kalmış pasta yerken gereksiz dürüst olmak istemişti.
-Doğru olup olmadığını çok geç anlıyorum maalesef. Genelde de haksız çıkıyorum.
Kübra gülümsedi.
"İşine karışmak gibi olmasın ama yanlış seçim bence."
-Neden?
"Sinek kuşları geri geri uçabilen tek kuştur. Geri adım atacak birine benzemiyorsun."
Beyza bir süre kıza baktı.
-Bilmiyorum belki öyleyimdir.
Bir süre hayatının geri adımlar atmış olsaydı nasıl olacağını merak etti.
-Sen?
Kübra gülümsedi.
"Çöl kaplumbağası olurdum."
Beyza kahkaha attı.
-Bana spesifik diyene bak.
Kübra ona dilini çıkarttı.
"Yavaş, rahat ve yalnız yaşıyorlar. Dünyanın en yalnız hayvanlarından biri. Dünya umurunda değil."
-Yalnız olmak istiyorsun yani?
"Dertsiz olmak istiyorum."
Beyza kaşlarını çattı.
-İnsanlar dert demek mi?
"Her şey dert demek."
Kübra kendi kendine güldü.
"Ben sanırım var olmak istemiyorum."
Beyza'nın yüzü düştü.
"Başka bir evrende yani. Şu an var olmakla bir sorunum yok."
Beyza kızın muhabbetin gidişatından rahatsız olduğunu görebiliyordu. Aynı zamanda dudağının yanındaki kremayı da görebiliyordu.
**
-Ağzının kenarında krema var.
Kübra gülümsedi. Yüzünü Beyza'ya yaklaştırdı.
"Öyle mi nerede?"
Beyza gülümseyip kıza daha çok yaklaştı. Kübra'nın kıkırdamasını yarıda keserek dudağını tam kenarına götürüp kremayı yalayıp geri çekildi.
Kübra, kıza bakıp pastanın kalan kremasına parmağını götürdü. Parmağındaki kremayı boynuna götürüp ince bir çizgi yarattı.
Beyza, yüzünü yırtacak kadar gülümseyip kızın isteğini yerine getirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unut |gxg|
Romanceİki üniversiteli genç kadın arasında geçiyor. Gerektiği kadar romantizm ve hüzün var. Gerektiği kadar da cinsellik. İyi okumalar dilerim.