-Bana gelmek ister misin?
Kübra Beyza'nın sorduğu soruyla ona döndü.
"Hep sende kalıyorum iki gündür."
Beyza dolmuşta tutunduğu direkten destek alarak biraz daha eğildi Kübra'ya doğru.
-Yani direkt taşına da bilirsin.
Kübra kısa bir kahkaha attı.
"U-haul diyorsun."
Beyza gülerek kafasını salladı.
"Bence lezbiyenler için bile fazla erken olur."
Beyza sırıtmaya devam etti. Kübra'yla dolmuşa binmek bile eğlenceli geliyordu.
-O zaman ben sana geleyim?
Kübra hafifçe güldü. Tam olur diye atlamak üzereydi ki annesinin onda kaldığı aklına geldi.
"Ev çok kötü durumda, başka zaman olur mu?"
Beyza ısrar etmekle etmemek arasında kaldı bir süre. Ama bir kere ısrar etmenin bir zararı olmayacağını düşündü.
-E birlikte toplarız.
Kübra kıza bakıp güldü.
"Özür dilerim annem falan var ya."
Beyza kafasını salladı. Kübra'nın anne konseptini sevmediği belliydi, zorlamak istemedi.
Durağa gelene kadar arada şakalaştılar.
"Burası benim, akşam yazarım."
Beyza gülümseyip kızın yanağına eğildi. Dolmuştan atılmamak adına dudağını öpmüyordu, mutlu değildi.
-Görüşürüz.
Beyza simsiyah giyinmiş kızı araç hareket edene kadar izlemeye devam etti.
İki durak sonra o da indi ve dairesine yürüdü.
Kübra'yı kendi ortamında görmek güzeldi. Arkadaşlarından da rahatsız olmamıştı. Özellikle Melih ve Duru'yu sevmişti. Aklında sadece duran bir şey vardı, Seda.
Kim olduğunu ya da ne zamandır arkadaşları olduğunu bilmiyordu. Kübra için ne kadar önemli olduğunu da bilmiyordu. Sadece öldüğünü biliyordu. Kübra'ya sorabilirdi. Ama durup dururken sormak fazla uygunsuz geliyordu.
Seda'yı tanımanın hayatına çok da bir şey katmayacağına karar verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unut |gxg|
Romanceİki üniversiteli genç kadın arasında geçiyor. Gerektiği kadar romantizm ve hüzün var. Gerektiği kadar da cinsellik. İyi okumalar dilerim.