12

709 55 1
                                    

Sorry I didn't kiss you, but it's obvious I wanted to 

Kübra yavaş yavaş gülümsedi. İkisi karşılıklı, aynı koltukta, başlığa kafalarını yaslamış bir birlerine bakıyorlardı. Beyza'nın eli, kızın gülümsemesine karşılık, onun kollarına gitti. Canını acıtmaktan çok korkuyor gibiydi Beyza'nın eli. Dokunuşu varla yok arası gibiydi, ama oradaydı. 

Kübra'nın kolundan başlayıp bileğine, bileğinden avucuna ve en sonunda parmaklarına indi. Beyza parmaklarını Kübra'nınkilerle birleştirdi ama, bu el tutmaktan çok parmaklarını birbiriyle düğümlemek gibiydi. 

Kübra düğüm olmuş ellerden yukarı bakınca kendisine bakan bir çift ela göz gördü. Beyza sanki tabloya bakıyormuş gibi oturmuş kızı izliyordu. Daha yakın olamaz gibiydi. Çok yakındı ama yeterince değil. 

Bu çekimin sonunu Kübra verdi. Koltukta biraz rahatsız olmasına rağmen ileri gidip diğer kızı öptü.

Öpücüğü Beyza kendisine itiraf ederse eğer çok kez hayal etmişti. Kübra'yla olacak ilk  öpüşmesinin, çok sert, dişli ve acele olacağını düşünüyordu. Bundan rahatsız da değildi.

Ancak şu an olan, çok yavaş, sanki Kübra anı beynine tek tek kazımak istiyormuş gibi ağırdı. Ki bundan hiç ama hiç rahatsız değildi.

 Hislerinin biteceğini, havai fişek gibi patlayacağını, üzerindeki bu isteğin, aralarındaki bu çekimin biraz olsun dineceğini düşünüyordu öptüğünde. 

Ama Beyza, on saniye öncesine göre mümkün olamayacak kadar daha fazla yakın olmak istiyordu. 

En azından temas halinde olmak için Kübra kızın ensesinden tuttu. 

Beyza hayalinde hiç düşünmeden yaptıklarını, şu an çok kez düşünüyordu. Ama o da Kübra'ya dokunmak için elini kızın beline koydu. Amacı biraz kendine çekmekken Kübra'yı kucağında bulmuştu. Bundan da şikayetçi değildi. 

Öpüşme tabii ki belli bir zaman sonra Beyza'nın düşündüğü halini aldı. Artık sınırdan geçilmişti. İkisi de birbirlerinin tadını biliyordu ve istedikleri şey daha fazlasıydı. 

Beyza artık düşünmeden elini serbestçe kızın vücudunda gezdiriyordu. Kübra da onu kendisine çekmenin dışında, Beyza'nın bacağının üzerinde yavaş yavaş hareketleniyordu. 

Beyza bu sefer kendisini diğer kızın boynunu öperken buldu. Porselen kız diye adlandırmasının sebebi olan beyaz cildi emiyor arada da dişliyordu. Kübra'dan çıkan küçük nefesler de nabzının nerede attığını söylüyordu. 

İki kız da sık sık kendilerine bunun gerçekten yaşandığını hatırlatıyorlardı. Şu an bunu yaptıklarını. Ve Beyza şunu anladı, her şey rüyalarından kat ve kat daha iyiydi.




En baştaki şarkı; bubblegum⎪clairo 

Seni öpmediğim için üzgünüm, ama öpmek istediğim çok açıktı

Unut |gxg|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin