5.7.2018 ~ יום שלישי ~ ישראל
אמילי ~
התעוררתי בשבע בבוקר בעקבות צעקות מהסלון.
"לך מפה!" וברקע נשמע שדברים נשברים
"אני לא חושב שאני יכול ללכת מפה בלעדייך פניי מלאך" נשמע קול גברי מתגרה
החלטתי לקום לפניי שעוד דברים ישברו פתחתי את דלת חדרי וראיתי שם את הגבר שהיא רקדה איתו?
"או סליחה שהערתי אותך אמילי , פשוט יש פה סוטה מין שרוצה לצאת איתי" היא אמרה לי בחיוך והסתכלה עליו וירד לה החיוך.
"אני לא סוטה מין אני כולה רוצה לצאת איתך לדייט"
"אני לא יוצאת איתך לדייט היית סטוץ חד פעמי" היא אמרה וגלגלה את עינייה.
"אז אתה כמו החבר הזה שלך גם אובססיבי וסטוקר" אמרתי בחיוך מתגרה.
"אנחנו לא בדיוק סטוקרים.." הוא אמר לי
"אל תדאגי פניי מלאך בקרוב את תצאי איתי לדייט אולי לא עכשיו אבל בקרוב כן" הוא אמר עם חיוך כובש ויצא מהדירה.
"מה זה היה?" שאלתי
"לא יודעת אפילו.."
"אני לא מבינה למה את כל כך מתעקשת לא לצאת איתו זה ברור שהוא הטייפ שלך" אמרתי בזמן שאני מסדרת את הדירה
"אנחנו שכבנו רק פעם אחת אני לא מבינה ממה הוא נתפס עליי" היא אמרה לי בכנות.
"כנראה אהב אותך במיטה וזה הכל" אמרתי והיא צחקה
"מה שנכון נכון"
~
נכנסתי לשירותים לעשות התארגנות בוקר , הוצאתי את בגדי העבודה שלי והתלבשתי ונעלתי נעליי ספורט , לקחתי תיק קטן והכנסתי לשם מטען מפתחות וכסף , לקחתי את הטלפון ולפניי שיצאתי מהבית אמרתי "ביי לין יום נעים" וסגרתי את הדלת.
~
נכנסתי לעבודה והנחתי את התיק כרגיל מאחוריי הדלפק תומר כבר היה שם והלכתי לעזור לו עם הניקיון.
"בוקר טוב אמילי"
"בוקר טוב תומר"
"מחר אני וחברים שלי מחליטים ללכת לגלוש יש גלים טובים מחר"
"הייתי בכיף באה אבל קבעתי משמרת בוקר סליחה" התנצלתי והמשכתי לנקות ולהפעיל את הקופה.
"הכל טוב , איך את מאז אתמול?" הוא שאל אותי בנעימות עם חיוך קטן
"אני יותר טוב" שיקרתי.
"יש היום מסיבה בקווינס את רוצה לבוא איתי?" הוא שאל אותי
"ומה יוצא לי מזה?" שאלתי בקול מתגרה.
"אני מכיר מישהו שיכול להביא לך את מה שאת מחפשת"
"תגיד לי שעה ואני אבוא" אמרתי והמשכנו לעבוד.
~
סיימתי את המשמרת והלכתי לכיוון הבית עם הפנים לכיוון הטלפון שלי , הרגשתי שאני נתקעת בגוף קשיח.
"תסתכל לאיפה אתה הולך" נזפתי והמשכתי ללכת.
"את לא הולכת להתנצל? או להגיד לי שלום? , זה לא מנומס את יודעת" שמעתי קול מוכר והסתובבתי וראיתי את גבריאל. שוב. הבן אדם הזה סטוקר.
"עוד הפעם אתה?" שאלתי
"מישהי נשמעת פה עצבנית" הוא אמר בחיוך מתגרה
"אני אתחיל לחשוב שאתה כן בעניין שלי גבריאל" אמרתי בחיוך מתגרה ומשם הלכתי
~
נכנסתי לדירה ודפקתי ללין בדלת , "היי לין אני פה" אמרתי כמודיעה.
"היי איך היה לך בעבודה?" היא שאלה
"בסדר , אגב שומעת יש מסיבה היום בקווינס אם באלך" אמרתי בחיוך מתגרה בידיעה שהיא תבוא.
"מתי יוצאים?"
"עוד כמה שלוש שעות". סגרתי את דלת חדרה והלכתי לחדר שלי מחליפה לפיג'מה ונכנסת לשנץ קטן.
התעוררתי וריאתי שהשעה כבר שבע קמתי מהמיטה והלכתי לכיוון המקלחת שוטפת מעצמי את היום והלכתי לארון להוציא שמלה ירוקה יפה התלבשתי והשמלה יושבת עליי יפה יש לה מחשוף סבבה לא גדול ולא קטן מדי , יש גם שסע קטן נעלתי את נעליי העקב השחורות שלי ולקחתי תיק קטן.
שמתי בתוך התיק כרגיל מה שאני תמיד שמה רק עם עוד תוספת של כסף.
נשמעה דפיקה מהדלת "את מוכנה אמילי?"
"כן אני באה" הלכתי לכיוון הלדת וכיביתי את האור. "את נראית פצצה לין" אמרתי
לין לבשה שמלה בצבע יין אדום עם מחשוף גדול ונעליי עקב שחורות. "תודה גם את נראית טוב" אמרה לי כעובדה ומשם יצאנו לכיוון המועדון.
~
הגענו למועדון וראיתי שם את תומר עם החברים שלו אני ולין הצטרפנו אליהם.
"היי הנה אמילי" תומר מודיע בקול גבוה בגלל המוזיקה החזקה ומחרישת האוזניים.
"הנה אני" אמרתי בחיוך קטן.
"מי זאת שלידך?" נשמע שריקה מאחד החברים של תומר. כמו שאני מכירה את לין היא מגלגלת את עינייה ולוחשת לי באוזן "הלכתי לכיוון הבר לשתות ולרקוד תצטרפי אליי?"
"כן אני אצטרף אלייך עוד מעט" אמרתי והיא נותנת לי הנהון והולכת לכיוון הבר.
"שנתחיל במסיבה?" שאלתי את תומר בחיוך מתגרה והוא נותן לי הנהון קצר.
ריסקתי את הכדור עם הכרטיס אשראי והסנפתי את הסם המוכר.
אומרים שהדרך הכי טובה מלברוח מהמחשבות שלך זה עם אלכוהול , אבל במקרה שלי זה עם סמים.
נפלתי לסמים אחריי שההורים שלי מתו מרוב אובדן קשה ודיכאון קשה.
לין חושבת שנגמלתי מסמים אבל היא לא יודעת שפעם בחודש אני מסניפה את הסם המוכר.
אני אוהבת את הסטלה ואת התחושות ואת האופוריה שזה סוחף אותי שכבתי על הספה בזמן שאני מתעלמת מכל מה שקורה סביבי הכל מתחיל להטשטש סביבי."אני הולכת לבר לקנות זירו" אמרתי לתומר ומנסה לקום.
מבלי ששמתי לב אני כבר ברחבה רוקדת לי ומרגישה מישהו רוקד איתי . "מה בחורה סקסית כמוך עושה פה?" שמעתי קול גברי עמוק אומר לי באוזן , התעלמתי לא הייתי מסוגלת לדבר. רקדתי כמו שלא רקדתי בחיים.הגבר שהיה מאחוריי סובב אותי שאהיה מולו הוא היה חתיך הוא היה גבוה ממני עם שיער שחור וזיפים. הוא התחיל להתקרב אליי ולהתנשק איתי לא הדפתי אותו . לא רציתי גם. המשכתי להתנשק איתו בזמן שאנחנו רוקדים והוא מחזיק לי במותניים.
התנתקנו מהנשיקה והסתכלתי לכיוון הרחבה ושם ראיתי את גבריאל מתנשק שם עם מישהי יפה ואז הם התנתקנו מהנשיקה והתחילו ללכת לכיוון החדרים הסגורים שבמועדון . "הכל בסדר בייבי?" הגבר שאל אותי והנהנתי בקצרה והמשכנו להתנשק.
לאחר כמה זמן התנתקתי מהריקוד איתו והלכתי לחפש את לין , חיפשתי את לין בזמן שאני דוחפת אנשים בשביל לעבור ואז ראיתי את החבר של גבריאל ואת לין , לין ורפאל התנשקו בזמן שביד אחת הוא תופס לה במותן וביד השניה בתחת באמצעות האחיזה זה היה נראה רכושני.
החלטתי לבסוף ללכת לכיוון הבר ולהזמין לי זירו הייתי צמאה אבל גם הייתי צמאה לאכוהול , האם לקחת סיכון ולשתות אלכוהול בידיעה שאני על סמים? טוב אולי אני אקח שוט קטן ואלך הביתה.
הזמנתי את השוט ושתיתי את כולו תוך שניה הלכתי לכיוון תומר ואומרת לו שאני זזה הביתה.
"אין בעיה אמילי רק תשמרי על עצמך ברחוב" הוא אמר לי והנהנתי לכיוונו.הלכתי לכיוון לין שעדיין רקדה עם עם החבר של גבריאל , "לין אני הולכת הביתה אני עייפה ולא מרגישה טוב"
"אוקיי תשמרי על עצמך , אני כנראה אחזור הביתה עם רפאל" אז ככה קוראים לו?בכל מקרה המשכתי הביתה ואני מתחילה לראות נקודות שחורות בעיניים ונופלת.
הרגשתי מישהו מרים אותי ומנסה לדבר איתי אבל לא הצלחתי להבין מי זה.~
הרגשתי שהניחו אותי על המיטה והתחלתי להתעורר לאט לאט וניסיתי להבין איפה אני ומה קרה , הרגשתי ברצון שלי להקיא , זינקתי מהמיטה ורצתי ישר לשירותים להקיא את תכולת הקיבה שלי .קול מוכר נשמע ליידי
״לעזאזל אמילי מה לקחת?״ גבריאל זה שמצא אותי מעולפת ברחוב? הוא לקח אותי עד לבית?.
ניסיתי למצוא את המילים שלי מבלי להקיא עוד
״שתיתי ולקחתי קצת...״ עניתי בכנות ידעתי שבקרב הזה אני לא אנצח אחריי הכל מדובר על הבריאות שלי.
״קצת מה?״ גבריאל שאל אותי בקול רציני
״אתה יודע, סמים״
"פעם אחרונה שזה קורה, ואם זה יקרה שוב אני אגלה״ שיפסיק לחשוב שהוא אבא שלי למען השם היה לי אבא ואיבדתי אותו.
״מה אתה אבא שלי? ואולי קודם תדאג שלא כל העולם יראה אותך מתמזמז?״
״יש לך מזל שאני לא אבא שלך ואיך ראית אותי עם שחר?״
״אז קוראים לה שחר? תמסור דש״ אמרתי לו למרות שהרגשתי רע.. זה לא היה אמור לעניין אותי עם מי הוא מתנשק ועם מי הוא שוכב.
״למה את לוקחת את זה כל כך רציני? את מקנאה או משהו?״ אני בחיים לא אקנא בזונה...
״מקנאה? לא, במה יש לי לקנא?״
״לא יודע. אבל למען האמת שחר רק סטוץ״הוא אומר לי בחוסר רצון להמשיך את הנושא על שחר.
״אוקיי, ולמה אתה מספר לי את זה?״
״לא יודע״ הוא אמר לי בכנות
״תגיד אתה בטוח שאתה לא רוצה אותי?״ לפעמים המוח שלי משחק איתי אני לא מבינה נכון סיטואציות , את פשוט מפגרת אמילי למה שהוא ירצה אותך? הוא אמר לך במפורש שאת לא הטעם שלו...הרגשתי את עיניי נעצמות מרוב העייפות שוב , הוא אמר משהו לא הצלחתי להבין מה הוא אמר , אבל כן הרגשתי שהונחתי על המיטה ואני כבר נכנסת לאופוריה של שינה.
YOU ARE READING
המלאך השומר שלי - אהבת נעורים
Fantasy{גמור} ♥הסיפור מדבר על העבר של הזוג הצעירים אמילי וגבריאל♥ טרופ - ספר על טבעי התמכרות לסמים* *סמאט בשיתוף עם @Natalie220106 ~ #1 גןעדן #2אלוהים