19.8.2018 ~ יום חמישי ~צרפת~
אמילי~
6:30
"אמילי" שמעתי מישהו אומר לי.
"ממ?" מלמלתי משינה.
"צריך לקום לארוחת בוקר , ולצאת ישר לכיוון ארמון ורסאי" פקחתי את עיניי וראיתי את גבריאל.
"עוד רגע" אמרתי.
"עכשיו , חשבתי שתקומי עד שאני אסיים להתארגן והנה אני טעיתי" גבריאל אומר בגיחוך קל , חייכתי חיוך ישנוני.
"כמה זמן חיכית לי?" שאלתי.
"חצי שעה" הוא אמר , הסתכלתי עליו יותר טוב והבנתי שאני צריכה לקום ולהתחיל להתארגן.
הלכתי למקלחת ועשיתי את ההתארגנות בוקר שלי.
לאחר מכן התלבשתי בחצאית ירוק פסטל וחולצת בטן לבנה.
הוצאתי סניקרס נוחות בצבע לבן עם נגיעות של ירוק שיתאימו ללוק.
אספתי את שיערי בקליפס וענדתי תכשיטים והתזתי בושם.
"אני מוכנה" אמרתי.
"אז בואי נרד לאכול" גבריאל אמר , לקחתי את התיק שלי עם הדברים הכי חשובים , מטען נייד , טלפון וכסף.
ירדנו ביחד לכיוון החדר אוכל , כשהגענו אנשים משום מה הנהנו בכבוד לגבריאל.
חשדתי אבל החלטתי להתעלם , אולי זה רק מתוך נימוס לאורחים שלהם , אבל אם נשים לב הם לא מהנהנים לאף אחד מהאורחים שפה.
"הכל בסדר?" גבריאל שאל כשהבחין שאני חושדת בהתנהגות של העובדי מלון.
"כן הכל בסדר" אמרתי ונתתי חיוך קטן.
החדר אוכל היה גדול , באותם צבעים של המלון , לבן , אדום וזהב וגם על הקירות יש ציורים של מלאכים.
כשהסתובבנו בחדר אוכל הבופה היה מפוצץ באוכל טוב , מלא מאפים , ירקות , סלטים ואוכל של בוקר.
אבל כשהתסכלתי על גבריאל זה היה נראה כאילו הוא מכיר כבר את המבחר העצום שיש כאן.
"מצאת משהו שאת אוהבת?" גבריאל שאל.
"עוד לא , אבל אתה נראה שהיית פה כבר כמה פעמים , אולי תמליץ לי על כמה?" שאלתי.
"כן בטח למה לא" גבריאל אמר בחיוך וחייכתי בחזרה.
~
12:00
הגענו לארמון ורסאי המקום היה ענקי כל שטח בו.
היינו חלק מקבוצת תיירים בסיור בארמון וראסי.
"מדהים פה" אמרתי בחיוך והסתכלתי על גבריאל.
"אני מסכים איתך" גבריאל אמר בחיוך.
נכנסנו לתוך הארמון , הארמון כולו היה לבן וזהב , התקרות של הארמון היו מלאים בציורים.
YOU ARE READING
המלאך השומר שלי - אהבת נעורים
Fantasy{גמור} ♥הסיפור מדבר על העבר של הזוג הצעירים אמילי וגבריאל♥ טרופ - ספר על טבעי התמכרות לסמים* *סמאט בשיתוף עם @Natalie220106 ~ #1 גןעדן #2אלוהים