פרק 19

74 4 0
                                    

10.7.2018 ~ יום ראשון ~ ישראל
אמילי~
התעוררתי בבוקר כשהשמש סינוורה אותי , ראיתי שאני במיטה שלי , איך הגעתי לפה?
קמתי מהמיטה לכיוון המקלחת בשביל לעשות את ההתארגנות בוקר הרגילה שלי.

יצאתי מהמקלחת במגבת אחריי שעשיתי את ההתארגנות בוקר שלי , הלכתי לכיוון הארון שבחדר שלי להוציא את בגדי העבודה שלי.

התלבשתי ונעלתי את הנעליי ספורט הקבועות שלי למשמרות.
יצאתי מהחדר לכיוון המטבח להכין לי משהו קטן לאכול וקפה.
גבריאל כבר לא היה פה , כנראה הוא זה שהרים אותי למיטה באמצע הלילה לפניי שאלך.

לין יצאה מהחדר בפיהוק ענקי שאני מבטיחה שהיא הייתה לוקחת פיהוק של פיל בהליכה.
"בוקר טוב יפה שלי" אמרתי מחייכת , היא רק הנהנה לכיוונו בזמן שעדיין דפקה פיהוק ענקי.
"בוקר טוב גם לך" היא אמרה לבסוף וניגשה למטבח.
"איך היה בדייט?" שאלתי.
"אדבר איתך על זה אחריי המשמרת הוא בחדר שלי ישן" לין אמרה והנהנתי.
"קפה?" שאלתי , "כן" היא אמרה והגשתי לה את הקפה שלה.

הלכתי לשים לג'יימס אוכל ומים חדשים בקערות הנפרדות שלו.
"תגידי את תוכלי לבקש מרפאל להוריד את ג'יימס אם הוא כבר פה? , אני פשוט ממהרת למשמרת" 
"את יודעת לפחות שיהיה שימושי" אמרתי מחייכת.
"כן , אני אגיד לו" 
"תודה" אמרתי ונישקתי ללחי שלה , ויצאתי מהדירה לכיוון העבודה.

~
המשמרת הייתה קלה , דיברתי עם תומר , הוא אמר לי שהוא השיג אספקה חדשה...
ואני אמרתי לו שאקבע איתו בהמשך.

"היי , אני יכול להזמין קפה"
"כ-" נעצרתי כשאותו בחור מבלי להסתכל אליו תקע אותי באמצע.
"ואותך לדייט" אמרתי והרמתי את ראשי וראיתי את גבריאל.
"אותי?" שאלתי , זה לא יכול להיות שהוא החליט לרצות אותי , הוא אמר לי בעצמו שאני לא הטעם שלו..
"את רואה פה עוד מישהי?" הוא שאל והסתכל לשניי הכיוונים ואז החזיר את מבטו אליי וחייך , חיוך עם שיניים.
"לא , אני לא רואה פה עוד מישהי" אמרתי לבסוף , הסמקתי .
"אז מה את אומרת?" הוא שאל , אני לא יודעת למה אבל פשוט פלטתי את המילה "כן" מבלי לשים לב , והיה אפשר לראות שהוא חייך חיוך גדול כאילו זכה בלוטו עכשיו . החזרתי לו גם חיוך , לא יודעת למה אבל כאילו הגוף שלי והלב שלי בגד בי. 
"אז נתראה הערב בשמונה" הוא אמר ויצא. אז הוא לא רוצה את הקפה שלו?.

"מי זה היה?" תומר שאל אותי כשעמד לידי
"ידיד טוב" אמרתי והמשכתי לעבוד . 

~
סיימתי את המשמרת והלכתי לכיוון החדר , אבל ראיתי כבר בגדים יפים מונחים על המיטה שלי , "רפאל סיפר לי שגבריאל הזמין אותך לדייט היום בשמונה בערב , אז בחרתי לך כבר את הבגדים , מה שנשאר לך זה לרדת עם ג'יימס , ולהתארגן , אז במקומך הייתי כבר יוצאת עם ג'יימס לטיול קצר" היא אמרה וחייכה , "תודה לין" אמרתי ונישקתי ללחי שלה ולקחתי את ג'יימס לטיול.

חזרתי לדירה ונכנסתי זריז למקלחת , יצאתי מהמקלחת וראיתי את הבחירת בגדים של לין , היא שמה לי שמלת חוף לבנה וקצת שקופה יפה שצמודה על הגוף , ביחד עם נעלי עקב לבנות יפות ועדינות . 
עשיתי פן בשביל שהשיער יהיה חלק , התאפרתי בקטנה והתלבשתי.
השעה הייתה כבר 19:30 זה אומר שהוא פה עוד חצי שעה.

המלאך השומר שלי - אהבת נעוריםWhere stories live. Discover now