6.7.2018 ~ יום רביעי ~ ישראל
אמילי~
הוצאתי את מפתחות הדירה ופתחתי את דלת הכניסה , "ברוך השם חשבתי שכבר לא תחזרי לעולם , בכל מקרה קבעתי לנו סרט לשש וחצי זה אומר שיש לך חצי שעה להתארגן" היא אמרה מחייכת והלסת שלי נשמטה למטה מהידיעה שיש לי רק חצי שעה להתארגן , נכנסתי זריז למקלחת בשביל להיות אחריי מקלחת כבר הלכתי לחדרי התלבשתי בבגדים שהונחו כבר יפה על המיטה שלי זאת הייתה שמלה ירוקה אביבית יפה עם נעליי עקב שחורות , הלבשתי מעליי את השמלה ונעלתי את הנעליי העקב ראיתי שנשארו לי עוד 15 דקות להתארגן אז נעדתי תכשיטים הסתרקתי והתאפרתי בקטנה , בישמתי את עצמי עם בושם ולקחתי את התיק ליציאה.
"וואו לא חשבתי שתספיקי בכלל" לין אמרה צוחקת בזמן שהיא הולכת לכיוון היציאה של הדירה.
"אני גם לא חשבתי" אמרתי עם נימת קול מגכחת , ויצאנו מהבית.~
הגענו לקולנוע קנינו פופקורן וזירו כמובן כי איך אפשר שלא למרות שזה ממש עושה פיפי אחריי זה.
נכנסנו לאולם והתחלנו להיות שקועות בתוך הסרט.~
סיימנו את הסרט הוא היה ממש מצחיק שעוד שניה לין עשתה בתחתונים , תאמינו לי באותו רגע לא רציתי להיות קשורה אליה.
"למתי קבעת את המסעדה?"
"לעוד חצי שעה בואי נרוץ למונית הזמנתי אותה לעוד 5 דקות" לין אמרה וככה רצנו על עקבים.
נכנסנו לתוך המונית ולין אמרה לו את שם המסעדה וככה הוא נסע.
הגענו למסעדה ושילמנו לנהג ואיחלנו לו לילה טוב , אני ולין נכנסנות למסעדה היוקרתית בואו אני אספר לכם רגע משהו ללין יש קטע עם יוקרה זה אומר שהיא חייבת מסעדה יוקרתית , הושיבו אותנו בשולחן זוגי ונתנו לנו את התפריט אני ולין התעניינו בתפריט .
מלצרית ניגשה אלינו ואני ממש בטוחה שראיתי אותה כבר אבל לא ייחסתי לזה חשיבות.
"היי החלטתן כבר על מה באלכן להזמין?" אותה המלצרית שואלת , אני ולין אמרנו ביחד "כן"
"אני אשמח לפסטת ערמונים שמנת ביחד עם יין לבן בבקשה" אמרתי וחייכתי לאותה המלצרית ונתתי לה את התפריט.
"אני אשמח לסטייק עם יין אדום בבקשה" לין ביקשה וחייכה ועשתה אותו הדבר."אז אמילי איך היה לך בפארק הירקון עם הסטוקר שלך?" לין שאלה בזמן שחיכינו לאוכל , "היה ממש בסדר האמת הוא הוציא אותי בכוח מהמיטה , ואיך לך היה עם רפאל?" שאלתי בחיוך מתגרה. לין הסמיקה והראתה התרגשות כששאלתי אותה על רפאל אבל היא ישר שינתה לפוקר פייס ,"כמו שאמרתי לך זה רק סטוץ , לא יותר מזה" על מי היא חושבת שהיא עובדת? אני מכירה אותה כבר כמה שנים טובות ואני יכולה לקרוא אותה כמו ספר פתוח. "אני בטוחה" אמרתי בחיוך מתגרה , אותה המלצרית ניגשה אלינו עם היין האדום והלבן "בבקשה" אמרה בחיוך והודנו לה והיא חזרה לדלפק. "למה את לא מנסה לתת צ'אנס לרפאל? הוא נראה ממש סבבה למרות שהוא סטוציונר בדוק" אמרתי ולגמתי מהיין הלבן שלי. "את יודעת מה קרה לי זוגיות קודמת.." היא אמרה לבסוף והחיוך שלה נפל , "תקשיבי לין אני יודעת שנפגעת ואני יודעת שזה היה לך קשה אבל לפי דעתי יצא משהו טוב ממך ומרפאל למה שלא תתני לזה צ'אנס? , לא יעבוד? אז לא יעבוד לא נורא העיקר שלא וויתרת על הלב שלך" אמרתי והמנות שלנו בדיוק הגיעו. "את צודקת , אולי באמת אני צריכה לתת לזה צ'אנס" היא אמרה מחייכת וחותכת חתיכה מהסטייק שלה.
אני ולין המשכנו לדבר ולצחוק , סיימנו לאכול לא התחשק לנו קינוח אז שילמנו על האוכל ונתנו למלצרית ששירתה אותנו טיפ מכובד . יצאנו מהמסעדה ואני מבטיחה ששמעתי לחשושים מאחוריי , אני ולין הסתכלנו מאחורה וראינו את רפאל וגבריאל אז החלטנו להתקרב אליהם מבלי שהם רואים אותם , "אתם הכי סטוקרים ואובססיבים שראינו אי פעם , ואיך ידעתם? מה אתם יודעים הכל? יש לכם כוחות?" שניהם קפאו והוספתי "ואז אתה עוד טוען שאתה לא רוצה אותי" אמרתי מיואשת , לין בצד צחקה , לין שיכורה טבעית היא לא חייבת אלכוהול בשביל להיות שיכורה , "לין את שיכורה?" רפאל שואל אותה , "לא אני לא שיכורה" היא אמרה לבסוף ועדיין ממשיכה לצחוק , "טוב אני צריכה לקחת אותה חזרה הביתה בכל זאת יש לנו משמרות מחר וכבר נהיה מאוחר" אמרתי וחייכתי לעבר רפאל וגבריאל , "חכו תנו לי להסיע אותכן לפחות עד הבית , זה תל אביב אי אפשר לדעת מה יצוץ לך פתאום" גבריאל אמרה בנימת קול עדינה והוא חייך , הסתכלתי לעבר לין שנראית מוקסמת מדי מרפאל , כנראה מה שאמרתי לה עזר לה , הנהנתי לעבר גבריאל והוא לקח אותי לעבר האוטו.
~
הגענו הביתה בזמן שלין נרדמה כמו ילדה בת 5 שעושה את עצמה ישנה אחריי ארוחת יום שישי בשביל שההורים ירימו אותה עד למיטה , "תודה שהסעתם אותנו עד לבית , זה באמת לא מובן מאליו" אמרתי בחיוך קיבלתי גם חיוך מגבריאל , רפאל יוצא מהאוטו ופותח את דלת המכונית שקרובה לצד של לין , הוא הרים אותה כנראה בגלל שלא רצה להעיר אותה . גבריאל כיבה את האוטו ויצא גם כנראה הוא מרגיש מחוייבות יותר מדי על רפאל שהוא צריך לוודא שהוא יחזור איתו הביתה. יצאתי מהמכונית והובלתי אותם לתוך הדירה , נכנסו לתוך הבית ורפאל הניח אותה על המיטה , "תודה שהרמת אותה" אמרתי מחייכת לרפאל "אין בעד מה קטנה" הוא אמר וחייך לעברי , "סליחה שעקבנו אחריכן זה פשוט הדפוק הזה רצה כל כך לראות את לין" גבריאל אמר והפקיר את רפאל , צחקתי "הכל בסדר תודה לשניכם" אמרתי מחייכת והם יצאו מהדירה . הלכתי לכיוון הארון שלי שבחדר והתלבשתי בפיג'מה ונרדמתי לשינה מתוקה.
YOU ARE READING
המלאך השומר שלי - אהבת נעורים
Fantasy{גמור} ♥הסיפור מדבר על העבר של הזוג הצעירים אמילי וגבריאל♥ טרופ - ספר על טבעי התמכרות לסמים* *סמאט בשיתוף עם @Natalie220106 ~ #1 גןעדן #2אלוהים