9.7.2018 ~ יום שבת ~ ישראל
אמילי~
השעה הייתה כבר 16:00 באחר הצהריים , אני ולין חוזרות הביתה אחריי הים .
כשהיינו בדרך הביתה שמעתי קולות מאחוריי הפחי זבל , הלכנו עבר הרעש של הקולות , וגילינו גור כלבים זרוק , גולדן רטריבר , הוא היה צמא , מיובש ומפוחד , הרמתי אותו "לין בואי נקח אותו הביתה" אמרתי מחייכת , תמיד אהבתי כלבים , תמיד רציתי לגדל כלב משלי , "רק אם את זאתי שמטפלת בו , וקונה לו דברים" היא אמרה , לין היא כמו האהבות שלא רוצים כלב ובסוף הכי נקשרים אליו , "ברור אני אטפל בו , ואוריד אותו , ואשלם על הווטרינר" אמרתי כשהחיוך לא יורד מפניי , "טוב , רק כי זה עושה אותך שמחה , וכי אני יודעת שאת רוצה כלב מאז שהיית קטנה" היא אמרה וחייכה .הלכנו לכיוון הבית בזמן שאני מחזיקה את הגור כלבים בידיי , בצת שבת הדבר הראשון שאני אעשה זה שאני אלך לחנות חיות ואקנה לו אוכל , צעצוע , רצועה , ושמפו ומסרק בשביל מקלחת. מיטה אני עדיין לא אקנה בגלל שמחר אני אקח אותו לווטרינר לבדוק אם הוא שייך למישהו.
~
הגענו הביתה והורדתי את הגור הכלבים מהידיים שלי , הלכתי לחפש קערה ללא שימוש ומזגתי בה מים לא קרים מדי והנחתי אותו על הרצפה , "כבר חשבת איך תקראי לו?" לין שאלה , "ג'יימס" אמרתי , אני אקרא לו ג'יימס על שם אבא של הארי פוטר , כי הוא השמש , שהיה לו עם אגו בגודל האגם אבל לב שיתאים לו.
"מתאים לו" היא אמרה וחייכה , "אמילי אני הולכת לחפוף"
"אני אארגן לך את הבגדים לדייט" אמרתי , הלכתי לשטוף ידיים אחריי שנגעתי בג'יימס , בכל זאת הוא לא הדבר הכי נקי כרגע...הלכתי לכיוון החדר של לין , הסתכלתי בארון של לין מה יכול להיות יותר מדי יפה , ג'יימס בא אחריי והתיישב לידי , "אתה רוצה לעזור לי לחפש ללין שמלה? לדייט שלה עם רפאל?" שאלתי וחייכתי , ג'יימס נבח , אני אקח את זה ככן. עיניי נפערו ברגע שעיניי נחו על השמלה הארוכה עד אורך הברכיים בצבע שמנת , לשמלה יש מחשוף בגב יפה , לצידה חיפשתי נעל עקב שתתאים , לקחתי את הזוג נעליי העקב הלבנות העדינות.
לין סיימה לחפוף והתחלתי לעשות לה פן , אחריי הפן עשיתי לה בייביליס , איפרתי את לין כמו איך שהיא אוהבת , יצאתי מהחדר של לין בשביל שהיא תוכל להתלבש , השעה הייתה כבר 19:30 , זה אומר שרפאל צריך להיות פה עוד חצי שעה , לין יצאה מהחדר "את מהממת" אמרתי מחייכת
תודה אמילי , הבחירה שלך הייתה מושלמת , למרות שנראלי זה מוגזם מדי בשביל דייט" היא אמרה וצחקה.
"אני חושבת שהמילה מוגזם זה השם השני שלך" אמרתי מחייכת
"את צודקת , אני באמת אוהבת מוגזם" היא אמרה וצחקנו.
"הייתי מחבקת אותך , אבל כולי בסירחון של כלב לא נקי" אמרתי ולין צחקה.~
נשמעה דפיקה מהדלת ופתחתי את הדלת ושם נעמד גבריאל ולידו רפאל , רגע גבריאל?
"היא מוכנה?" רפאל שאל
"כן היא מוכנה , אני אלך לקרוא לה , חכו פה בבקשה" אמרתי וסגרתי את הדלת בשביל שג'יימס לא יצא מהבית."לין רפאל פה את מוכנה?" שאלתי מעבר לדלת
"כן אני באה"
לין אמרה ואני הלכתי לחדר שלי לקחת את התיק שלי עם הכסף שבתוכו , באותו הזמן שהיא יוצאת אני אלך לחנות חיות לקנות דברים לג'יימס.פתחנו את הדלת לבנים "למה זה היה טוב לסגור את הדלת?" רפאל רטן.
"לא משהו אישי נגדכם" אמרתי מחייכת חיוך קטן , לין נעמדה לידי.
"את נראית מהממת פניי מלאך" רפאל אמר ונראה שהוא הוקסם , "תודה" היא אמרה מחייכת ומסמיקה "תזהר רק שלא תתעלף לי פה לפניי הדייט" היא אמרה וצחקה.
"טוב תהנו מתוקים , רק אל תעשו שטויות" גבריאל אמר וקרץ.לין ורפאל יצאו לאחר 2 דקות של דיבורים , סגרתי את הדלת ונעלתי את הדירה.
"לאיפה את הולכת?" גבריאל שאל
"לחנות חיות" אמרתי והולכת לכיוון המעלית , "חנות חיות? , מה יש לך לעשות שם?" הוא שאל בטון מבולבל.
"לקחתי כלב מהרחוב" אמרתי בפשוטות בזמן שהיינו ביחד במעלית .
"כלב ? מהרחוב? , זה לא חיידקים?" הוא שאל.
" זה כן בגלל זה אני הולכת לחנות החיות לקנות לו כמה מצרכים להיום" אמרתי.יצאנו מהדירה והלכנו ביחד לכיוון החנות החיות.
כשהגענו לחנות החיות לקחתי רצועה אדומה , שמפו לכלבים , מסרק , צעצוע , אוכל , וקערות כלבים.
שילמתי , או יותר נכון גבריאל שילם על הדברים ויצאנו מהחנות.
"למה שילמת? , יכלתי לשלם לבד אתה יודע" אמרתי
"התחשק לי" הוא אמר.~
חזרנו לדירה והתחלנו לקלח את ג'יימס .
"אז איך קראת לו?" גבריאל שאל בזמן שאנחנו מקלחים את ג'יימס , או יותר נכון אני והוא רק צופה בי מהצד נהנה מהנוף.
"ג'יימס" אמרתי.
"שם חמוד" הוא אמר.סיימתץי לקלח את ג'יימס שעכשיו נראה הרבה יותר טוב ומריח הרבה יותר טוב , עטפתי את ג'יימס במגבת והרמתי אותו לכיוון המיטה שלי , הוצאתי את הפן שלי מהארון וחיברתי לשקע , התחלתי לייבש את ג'יימס.
סיימנו לטפל בג'יימס והלכנו לכיוון המטבח , "את רוצה להזמין משהו?" גבריאל שאל.
"אפשרי , מה באלך?"
"מה שאת בוחרת" אווו עשית פה טעות חביבי .
"סושי" אמרתי בזמן ששפכתי לג'יימס אוכל לקערה שקניתי לו.
היה נראה על המבט שלו כאילו לא ציפה לתשובה שלי אבל הוא זרם , נראלי לפחות.גבריאל הזמין את הסושי , בנתיים הלכתי לחפוף , הוצאתי פיג'מה מהארון , מכנס פיג'מה ארוך וחולצה קצרה .
עשיתי פן , ויצאתי לכיוון הסלון ששם גבריאל ישב עם הטלפון שלו , "מתי ההזמנה מגיעה?" שאלתי ובדיוק צלצלו בפעמון , "עכשיו" גבריאל צחק , יש לו צחוק יפה , למה הוא נראה טוב בכל מצב? , חשבתי בזמן שהלכתי לכיוון הדלת , פתחתי את הדלת ונתתי לשליח טיפ ולקחתי את ההזמנה .
התיישבתי בסלון והתחלתי לפתוח את המשלוח , "מה רואים?"
"כנופיית ברמינגהאם?" אמרתי והוא הנהן.~
סיימנו לאכול בזמן שאנחנו שקועים בפרק השעה הייתה כבר 22:00 בערב , "מה אתה חושב שלין ורפאל עושים עכשיו?" הוא אמר ועוד שניה נחנק בזמן ששתה.
"לא נראלי את רוצה לדעת" הוא אמר מגכך , "אני בטוחה שאחריי שראה אותה הוא פשוט החליט לשכב איתה"הוא אמר לא מהסס לרגע
"לא נראלי , לפי דעתי הוא ישלוט בעצמו היום" אמרתי בטוחה בעצמי , ומלטפת את ג'יימס שהוא על הרגליים שלי.~
לאחר כמה זמן אני וגבריאל נרדמנו על הספה כשאני מחובקת עם ג'יימס.
YOU ARE READING
המלאך השומר שלי - אהבת נעורים
Fantasy{גמור} ♥הסיפור מדבר על העבר של הזוג הצעירים אמילי וגבריאל♥ טרופ - ספר על טבעי התמכרות לסמים* *סמאט בשיתוף עם @Natalie220106 ~ #1 גןעדן #2אלוהים