פרק 13

95 5 0
                                    

(תחשבו שהתמונה בחוף הים ושאמילי לא באמת בין הרגליים של רפאל , פשוט לא מצאתי תמונה כזאתי כמו שרציתי) וגם יש שיר בנוסף שממליצה לשמוע את השיר ביחד עם הפרק

7.7.2018 ~ יום חמישי ~ ישראל
אמילי~

התעוררתי בשבע בבוקר כמו כל יום עבודה , התרוממתי מהמיטה והלכתי לכיוון השירותים .
עשיתי את שגרת הבוקר שלי כמו תמיד שזה מקלחת , צחצוח שיניים וסבונים לפנים. 
חזרתי לחדרי והוצאתי בגדי עבודה ביחד והתלבשתי ונעלתי נעליי ספורט שיהיה לי נוח .

הלכתי לכיוון המטבח ושם ראיתי את לין "היי בוקר טוב לין" אמרתי מחייכת בעייפות.
"היי אמילי בוקר טוב" היא אמרה לי מחייכת ואני ישבתי ליד השולחן ושותה מהקפה החם שלין מזגה לי.
"תגידי איך הגעתי למיטה שלי?"
"אה אממ רפאל הרים אותך מהאוטו והכניס אותך למיטה" אמרתי ואני רואה אותה מסמיקה כמו עגבנייה וצחקתי , "את בטוח לא רוצה את רפאל?" שאלתי "אני רוצה אבל אני לא רוצה להתחיל משהו בידיעה שייגמר.." אמרה לי , נתתי לה חיוך מבין ומכיל והחזירה לי באותו אחד. "את מביאה בן זוג לחתונה של ליאל?" שאלתי אותה בניסיון להבין אם היא תזמין את רפאל  , ליאל אני ולין היינו החברות הכי טובות בתיכון אבל הקשר התנתק לאט לאט אבל אנחנו עדיין בקשר לפעמים .  "אני לא יודעת עדיין" 
"מה עם רפאל?" שאלתי "לא לא אני לא רוצה לחשוב איך יהיה איתו בחתונה" לין אמרה וצחקה . בדקתי את השעה בשעון שעל התנור וראיתי שאני חייבת להתחיל לזוז לכיוון העבודה . נישקתי ללחי של לין  ואמרתי לה להתראות ויצאתי עם התיק שלי שבתוכו כסף מפתחות והטלפון שלי. 

~

הגעתי לעבודה שלי וראיתי את תומר במאחוריי הדלפק אמרנו היי לאחד השני והתחלנו לעבוד . 

~
המשמרת הייתה מהירה וקלה לא היו הרבה לקוחות אבל כן היו , יצאתי לכיוון הבית מהעבודה.
נכנסתי לדירה וראיתי שלין עדיין לא חזרה הביתה אז נכנסתי למקלחת . יצאתי מהמקלחת ולקחתי בגדים נוחים ורופפים מהארון , הלכתי לכיוון המטבח להכין לי משהו קל ואז נזכרתי שאין לי ליווי לחתונה של ליאל... והיא מחר כן אני יודעת שזה לא הגיוני להזכר רק יום לפניי אבל הראש שלי מבולגן כמו הג'ונגל .  חשבתי את מי אני יכולה להזמין אבל לא היה לי כרגע רעיון אז חשבתי שאולי יותר מאוחר אני אדע את מי לשאול . 

~
19:30 

הייתי על הסלון צופה בטלוויזיה בסקינס למרות שזה לא הדבר הכי טוב לראות בזמן שאת לא במקום טוב בחיים שלך , הסדרה הזאתי כל כך מציאותית בקטע מפחיד הסדרה מראה את כל הפגמים שיש בבני הנוער ואת כל הבעיות והקשיים שיש להם . ובסדרות של היום? הכל חרטא הכל מחשבה שלנערים לא קשה בכלל.

שמעתי מנעול נפתח והבנתי שזאת לין , "היי איך היה בעבודה?" שאלתי ועצרתי את הפרק.
"היה אחלה" היא אמרה לי "וואי אני גוועת , מה יש לאכול?" לין שאלה אותי. "אין כלום האמת אני הכנתי לי משהו קל לא רציתי יותר מזה" אמרתי מחייכת חיוך עדין . "אה רגע נזכרתי שיש לי דייט עם אחד החברים של החבר שלך שעובד איתך" את רפאל היא לא רצתה? אבל את אחד החברים המסוממים של תומר היא כן רצתה? כנראה היא ממש בהכחשה , "אה וואלה תהני , איך לא ידעתי מזה?" שאלתי ואמרתי לה לשבת לידי. 
"זה קרה היום האמת הוא נכנס לעבודה שלי וזכר אותי כנראה מאז אותו ערב" אמרה ומרימה את כתפייה עם פרצוף לא ידוע. לין קמה מהספה והלכה לכיוון המקלחת , בטח בשביל להתארגן לדייט שלה, לאחר 15 דקות היא יצאה מהחדר מקלחת לכיוון חדרה , 

המלאך השומר שלי - אהבת נעוריםWhere stories live. Discover now