7.7.2018 ~ יום חמישי ~ ישראל
גבריאל~
התעוררתי בתשע בבוקר, כמו בכל יום קודם כל הלכתי למקלחת וציחצחתי שיניים וניקיתי את הפנים, לאחר מכן אכלתי ארוחת בוקר.נכנסתי לחדרי ושמתי נעלי ספורט בשביל לצאת לריצה.ריצה זה מאוד משחרר עבורי, יש הרבה שלא יאהבו את הריצה אבל זה הספורט האהוב עליי.
הלכתי לחדר של רפאל להגיד לו שאני יוצא אז דפקתי על הדלת ונכנסתי.
״אחי...״
״רפאל, ממתי היא פה?״ הייתה לו בחורה במיטה.״אחי פשוט תצא״
״אוי רפאל״ אמרתי במבט מזועזע.
לפי מה שראיתי הבחורה מאוד דומה ללין, לא לין אבל דומה.
לאחר כמה דקות שנרגעתי מהמראות הקשים שראיתי הלכתי לכיוון הדלת ויצאתי, וישר התחלתי לרוץ אז הפעלתי את הפלייליסט שלי שהכנתי לי לזמנים שאני בישראל.
יצאתי החוצה ורצתי לכיוון הים, לבסוף הגעתי לים והחלטתי להתיישב ולצפות בגלים.
הים היה עמוס נורא אבל זה לא מנע ממני להנות מהחוף ומהשקט הנסתר שיש בים.
בים חשבתי לעצמי מה עשיתי שזכיתי להכיר בחורה כמו אמילי? היא באמת בחורה מדהימה שעברה יותרמדי, מגיע לה יותר.
אני צריך לדאוג לה, אני חייב למען האמת, אבל אני גם רוצה לעשות את זה מרצון ולא רק בגלל תפקידי.אני מקווה שאצליח.
בדרך חזרה עברה מולי בחורה מוכרת אך לא זכרתי את שמה.
״גבריאל?״״כן?״
״אתה לא זוכר אותי טיפשון?״
״לא״
״זאת שברחת אחרי שסיימת לשכב איתה״ ואז הבנתי, שחר.״אה שחר כן, מה שלומך?״
״שלומי טוב תודה ששאלת, אתה לא חושב שאנחנו צריכים להיפגש שוב?״
״כן אולי בעתיד זה יתאפשר״ או שלא...
״כן, שיהיה לך בוקר טוב, נתראה״
לעזאזל היא לא משחררת כאילו? אני מתערב שיצא לי לדבר איתה שוב היום, היא כמו השפעת, תמיד חוזרת.
~
לאחר מכן חזרתי לדירה שלי ושל רפאל.״רפאל רוצה ללכת למסעדה?״״תלוי איפה אחי, ומי משלם״״אני אשלם ובוא כבר״הוא כמובן התארגן מהר ובא, הוא לא מוותר על דברים בחינם.
~
אחרי חצי שעה הגענו לקניון עזריאלי וקניתי לו המבורגר וצ׳יפס במקדונלדס, כן לא ארוחת מלכים אבל הוא טרף את זה.
YOU ARE READING
המלאך השומר שלי - אהבת נעורים
Fantasy{גמור} ♥הסיפור מדבר על העבר של הזוג הצעירים אמילי וגבריאל♥ טרופ - ספר על טבעי התמכרות לסמים* *סמאט בשיתוף עם @Natalie220106 ~ #1 גןעדן #2אלוהים