פרק 15

98 6 0
                                    

8.7.2018 ~  יום שישי ~ ישראל

אמילי~

8:00
אני ואמילי התעוררנו ממש מוקדם בבוקר, אה היא חזרה הביתה מאוחר בסוף כנראה לא נשארה אצלו. ובשבע כבר היינו בים בשביל להתשזף.
אני ואמילי פרשנו שמיכה על החול החם והתישבנו , דיברנו , ריכלנו , ואכלנו .

"אז איך היה לך אתמול בדייט?" שאלתי בזמן שאני לוקחת אבטיח ומכנסיה לפה , "היה סבבה , הוא חמוד" היא אמרה אבל נראה שהיא לא מתעניינת בו כלל. "הוא עשה לך משהו?" שאלתי , "לא הוא לא עשה כלום הוא היה בסדר לגמריי אבל אני פשוט לא מרגישה את הניצוץ ואת הפרפרים בבטן" היא אמרה כשהיא שוכבת על הבטן ומסתכלת לכיווני , "הוא בא איתך היום כבן זוג?" שאלתי 
"לא הזמנתי אותו , אני חושבת שאלך לבד" היא אמרה לבסוף. 
"למה שלא תקחי איתך את רפאל? אני הזמנתי את גבריאל" אמרתי לפתע והלסת של לין נשמטה ארצה והיא הורידה את המשקפיי שמש שלה "מתי זה קרה?" לין שאלה בשביל להתחק גם מהשאלה שלי.
"בלילה.." אמרתי והסמקתי קצת , "עכשיו בואי נפסיק לדבר עליי למה את לא מזמינה את רפאל?" שאלתי והיא גלגלה את עינייה וחיפשה אחר תשובה . "כי מה לי ולו?" היא אמרה בהכחשה רצינית "לין תתעוררי על החיים שלך את רוצה אותו והוא רוצה אותך , תפסיקי לעשות לך חיים קשים , ולכי תזמיני אותו" אמרתי , אני ממש רוצה שהם יהיו ביחד הם יכולים להיות זוג פשוט מושלם כל כך והזוג אהוב על אלוהים . 

~
13:00
אני ולין התחלנו להתקפל כי בשלוש החתונה ואנחנו צריכות להתחיל להתארגן כבר . בזמן שקיפלנו את הדברים מישהו התקשר ללין , "הלו?" לין ענתה ולא הסתכלה על השם שמוצג באנשי קשר , "פני מלאך , לא הזמנת אותי להיות המלווה שלך?" לין שמה אותו על השתק ושאלה "איך הוא ידע על זה?" היא אמרה בטון עצבני "אל תשאלי אותי לא אמרתי לו בכלל" אמרתי ואני ולין הלכנו לכיוון התחנה , "לא.. יש לי כבר מלווה , ואיך אתה יודע על החתונה?" היא אמרה 
"יש לי דרכים לדעת" או אני בטוחה בזה , "ומי זה המלווה שלך?" 
"מישהו שאני מכירה מהתיכון" אמרתי ללין ללא קול "למה לשקר" 

כן טוב , לא מכירה לעוד הרבה זמן . נתראה הערב" הוא אמר וניתק את השיחה , אפשר להגיד שהוא השאיר את לין בלי מילים . 

~
הגענו הביתה והשעה כבר ואני ולין היינו אחריי מקלחת והיינו מוכנות כבר ליציאה ב-14:30 .
התלבשתי בשמלה בצבע ירוק כמו של סליתרין , השמלה הייתה ארוכה ופתוחה בגב נעלתי עם נעליי עקב שחורות ויפות  , לקחתי צעיף שחור עדין בשביל שישלים את הלוק . 

לין לעומת זאת לעומת זאת לבשה שמלה כל כך יפה , השמלה הייתה בצבע ורוד מסטיק קצרה , השמלה הייתה ללא מחשוף וזה גם מה שהיה יפה בה , אך היה לה שסע יפה בשמלה , היא נעלה עם השמלה נעליי עקב שמנת יפות , לבנוסף היא שמה כפפות ארוכות שתואמות לשמלה עם תכשיטים בצבע כסף . 

"גבריאל לוקח אותך או שאתם נפגשים שם?" 
"אמרתי לו שיפגוש אותנו שם , הזמנתי לנו מונית , את מוכנה?" 
"כן בואי נצא"
~
ירדנו מהמונית וראינו את גבריאל ואת רפאל בכניסה של האולם , הם ראו אותנו וניגשו אלינו , היה אפשר לראות שהם הופנטו הסתכלתי על גבריאל וחייכתי אליו , "הצלת אותי בדקת התשעים" עם חיוך קטן על הפנים "שטויות" הוא אמר וחייך לכיווני . רפאל הלך לכיוון לין ונישק את ידה והסתכל אליה , לין הסמיקה.
"מאוד נפגעתי שלא הזמנת אותי בתור הליווי שלך" רפאל אמר ושיחק את עצמו נפגע ושם את ידו על הלב.
אני וגבריאל צחקנו , אבל לין? לין נתנה לו חיוך מקסים . 
"שנכנס? " שאלתי וכולנו נכנסנו ביחד. 
~
אחריי הטקס עמדנו בתור בשביל לברך את החברה שלנו ליאל לרגל הנישואין שלה ושל בעלה הטרי. 
שהגיע תורינו אני לין וליאל התחבקנו ולאחר חצי דקה התנתקנו מהחיבוק , "מזל טוב לזוג הטרי" אני ולין אמרנו ביחד מחייכות "תודה אהובות שלי בקרוב אצליכן , איך שאומרים" ליאל אמרה וצחקנו 
"עכשיו יהיה יותר קשה להשיג אותך?" לין שאלה וליאל הנהנה "טוב אחריי הירח דבש תקבעי איתנו נלך למסעדה" אמרתי מחייכת , "אל תדאגי אתן הראשונות שתדעו שחזרתי מהירח דבש" ליאל אמרה וחייכה .
חזרנו לשולחן בחזרה לבנים . בדיוק האוכל הגיע ואכלנו , אני וגבריאל דיברנו בניסיון של יותר להכיר את אחד השני , ולין ורפאל גם דיברו במפתיע לין נראית שקועה בשיחה איתו , נראית מוקסמת , אולי סוף סוף היא תאפשר לו להכנס ללב שלה? 
~
בהמשך הערב יצאתי לבחוץ לנשום קצת אוויר מכל הרעש , לידי היה רפאל . 
"תודה לך" הוא אמר לי והוציא חפיסת סיגריות 
"בכיף , רפאל אל תשבור לה את הלב" אמרתי , הוא הציע לי סיגריה ולקחתי , הוא הדליק לי את הסיגריה ולקחתי שאכטה. "אמילי אני לא מתכוונן לפגוע בה , או לשבור לה את הלב" הוא אמר , ואני הנהנתי לכיוונו. 
"אני חושב להזמין אותה לדייט , אולי עכשיו שהיא סוף סוף נותנת לי הזדמנות" הוא אמר והוציא עשן של השאכטה  , "אני חושבת שזה יהיה רעיון טוב" אמרתי וחייכתי חיוך קטן לכיוונו  , "חשבת כבר על משהו?"
"חשבתי אולי למסעדה שהיא אוהבת" הוא אמר , "אל תקח אותה לשם" אמרתי
"למה?" הוא שאל 
"תקח אותה למסעדה יוקרתית , היא אוהבת מסעדות יוקרה , אני לא אומרת לך לקנות אותה באמצעות כסף , אבל היא אוהבת להשקיע למקומות כאלה , להרגיש שהיא חלק מהאנשים האלה" אמרתי לו לקחתי שאכטה.
"תודה אמילי" 
"בכיף רפאל" אמרתי , כיביתי את הסוף של הסיגרייה ונכנסתי פנימה.

"לאיפה נעלמת?" גבריאל שאל אותי כשהתיישבתי בשולחן . "הייתי בחוץ" אמרתי בקצרה עם חיוך קטן.
אני חושבת שאכפת לו ממני רק אחריי שראה אותי בנקודה הכי גרועה שלי , מעולפת ברחוב.

ראיתי את רפאל מגיע לכיוון השולחן ולקח את לין למקום פרטי  , כנראה בשביל להציע לה לדייט.
~
19:00 
החתונה נגמרה והלכנו כארבעה לכיוון ליאל ובעלה הטרי , "ליאל הייתה חתונה מהממת , מאחלת לכם את כל האושר והעושר בעולם ושיהיו לכם ילדים יפים" אמרתי ונישקתי ללחייה וחיבקתי אותה , לין גם איחלה לליאל מזל טוב , יצאנו לכיוון האוטו של גבריאל , הם החזירו אותנו הביתה. 

~
"תודה שהזמנת אותי אמילי" הוא אמר וחייך 
"היה לי מאוד כיף , לילה טוב גבריאל , ושתהיה לך שבת שלום" אמרתי וחיכיתי ללין שתסיים לדבר עם רפאל. 
"ביי פניי מלאך , לילה טוב , ניפגש מחר בשמונה בערב בצת שבת" רפאל אמר וחייך לכיוונה , "ביי רפאל לילה טוב" היא אמרה מחייכת והסתובבה לכיוון הכניסה והסמיקה.

"את תעזרי לי מחר בלבוש לדייט?" היא שאלה 
"את כבר מכירה אותי" אמרתי מחייכת , אני מקווה מאוד שיצא מהם משהו.

המלאך השומר שלי - אהבת נעוריםWhere stories live. Discover now