5.7.2018 ~ יום שלישי ~ ישראל
גבריאל~
התעוררתי ב10:00 בבוקר, יקיצה טבעית, זה מפתיע.מעניין איפה רפאל, הייתי בטוח שהוא נרדם פה הפעם.אחרי שהתאפסתי על עצמי והתארגנתי ניסיתי לאתר את רפאל.זה אחד מהכוחות שלנו, כמלאכים, לאתר מלאכים אחרים.הוא היה בבית של אמילי, מה לעזאזל הוא עושה שם? התרכזתי יותר ואז הבנתי, הבחורה הזו, כנראה שהוא לא שיחרר.עכשיו, כשרפאל לא כאן, אולי אצליח להתאמן.
הלכתי לחדר כושר הפרטי שלנו ועשיתי את האימון הרגיל שלי, בכל זאת, מי ישמור על השרירים שלי?
סיימתי את האימון ואני יוצא מהדירה, ונוסע לכיוון הים.
אני אוהב את הים, יש בו משהו מרגיע, שלו. כל פעם שאני לא שקט אני הולך לשם.
הפעם כן הייתי שקט, אבל הבחורה הזו לא יוצאת לי מהראש.
הגעתי לים ואני פשוט מתבונן בגלים, ביופי.
אחרי כמה שעות נכנסתי לאוטו ונסעתי לדירה, לוח הזמנים שלי להיום לא עמוס, אבל הייתי צריך לקנות דברים לדירה, אז יצאתי.
~בדרכי לסופר מישהי נתקעה בי, הורדתי את מבטי וראיתי אותה, אמילי.
״תסתכל לאיפה אתה הולך״ היא נזפה בי? והמשיכה ללכת?
הסתובבתי ואמרתי ״את לא הולכת להתנצל? או להגיד לי שלום? זה לא מנומס את יודעת״
ואז נפלה עליה ההבנה שזה אני.״ עוד פעם אתה?״
״מישהי נשמעת פה עצבנית״ אמרתי בחיוך מתגרה.
״אני אתחיל לחשוב שאתה כן בעניין שלי גבריאל״ היא לא טועה בכלל.
היא הסתובבה והלכה, כלא הייתה.אחרי שעשיתי קניות חזרתי לדירה.~
הגיעה השעה 19:00 ואני מתחיל להתארגן, שמתי טי שירט שקניתי לפני שנה, בביקור האחרון שלי כאן, ומכנס מחוייט.
התארגנתי עוד קצת ויצאתי עם האוטו, לאסוף את שחר.~
20:20שחר נכנסה לאוטו שלי, היא לבשה שמלה שחורה קצרצרה עם מחשוף גדול, היא יפה.
~
21:00 הנסיעה לקחה זמן אבל לבסוף, הגענו.
שחר לקחה את היד שלי וגררה אותי לרחבת הריקודים.
״היי שחר, אני הולך לשתות משהו, את רוצה משהו?״
״לא כרגע, אני מחכה לך״פאק הבחורה הזאת לא יודעת מנוחה, הרגליים שלי כאבו.
הלכתי לבר ולקחתי 2 שוטים, הייתי צריך את זה איתה.כשחזרתי אליה היה בה משהו שונה, משיכה, היא הגיעה לשיאה.
״היי אתה רוצה קצת לרקוד ואז ללכת לחדר סגור, בשבילנו?״התלבטתי, היא מאוד יפה, אבל האם באמת רציתי? ואז המילים של רפאל עלו שוב במוחי, לעזאזל איזו ברירה הייתה לי? אני אמרתי שאני אחיה, אז זה מה שאני אעשה הערב.
״מתאים״
״נהדר״ היא אמרה עם חיוך רחב, רחב מדי.
המשכנו לרקוד ומהר מאוד זה הפך למופע שלנו מתמזמזים.גררתי אותה לחדר הסגור.
נכנסנו לחדר והמשכנו.
הורדתי לה את השמלה והיא הורידה לי את החולצה, רציתי לסיים את זה מהר.
התקדמנו ושנינו כבר היינו ללא בגדים בכלל.
היא שלפה קונדום מאחת המגירות והביאה לי, הלבשתי אותו וסיימתי את העסק.״אנחנו צריכים לעשות את זה שוב״ היא אמרה.
״כן. אני צריך ללכת, נתראה״נכנסתי לאוטו ולפני שנסעתי שקעתי קצת במחשבות.
המחשבה הגדולה ביותר הייתה שזה הסקס הכי מהיר שהיה לי אי פעם.
ואז, בנסיעה הייתה לי הרגשה מוזרה, לגבי אמילי.
ניסיתי להבין מה קורה ואז הבנתי, היא התעלפה בדרך הביתה, אבל איפה היא הייתה? נסעתי במהירות למקום שבו התעלפה והרמתי אותה.שמתי אותה במושב האחורי וקודם בדקתי את הדופק שלה, ראיתי שהיא קצת מתעוררת והעדפתי לנסוע כמה שיותר מהר אליה הביתה ולטפל בה שם.
נכנסתי למושב נהג ונסעתי הכי מהר שיכולתי.
בנסיעה חשבתי לעצמי, איך לעזאזל זה קרה? איך רציתי את הבחורה היחידה שלא הייתי אמור לרצות? כבר הרבה שנים, כמעט 100 שנים שלא רציתי בחורה אבל ראיתי אותה פתאום.
בהתחלה לא שמתי לב ליופייה אבל בפארק הירקון פתאום נפלה עליי ההבנה שהיא אחת הבחורות הכי יפות שראיתי אי פעם.
אבל איך היא הגיעה למצב הזה עכשיו? ואיפה היא הייתה שכל זה קרה? אני מודאג מאוד.
כן אני המלאך השומר שלה ואני אמור לדעת הכל עליה אבל אין לי דרך לבדוק איפה היא הייתה בעבר ואין לי דרך לדעת מה היא עשתה, והחרטה שלי מתעצמת, הייתי צריך לדאוג לה, זה תפקידי.
לא הייתי צריך להיות עם שחר, הייתי צריך להיות בדירה שלי מבצע את תפקידי.
אבא שלי יתאכזב אם הוא יגלה על זה.הגעתי לביתה ושמתי אותה על המיטה שלה, בדקתי מה הדופק שלה ומה מצבה.
לאט לאט היא התחילה להתעורר ונפלה עליה ההבנה מה קרה, אבל לפני שהספיקה להוציא מילה מהפה היא רצה להקיא בשירותים.
״לעזאזל אמילי מה לקחת?״
״שתיתי ולקחתי קצת...״
״קצת מה?״ שאלתי בנימה הרצינית ביותר שלי.
״אתה יודע, סמים״
״פעם אחרונה שזה קורה, ואם זה יקרה שוב אני אגלה״
״מה אתה אבא שלי? ואולי קודם תדאג שלא כל העולם יראה אותך מתמזמז?״רגע, היא הייתה במסיבה? וראתה אותי עם שחר? איך מסבירים כזה דבר? אני לא חייב לה כלום בעצם, או שכן?
״יש לך מזל שאני לא אבא שלך ואיך ראית אותי עם שחר?״
״אז קוראים לה שחר? תמסור דש״
״למה את לוקחת את זה כל כך רציני? את מקנאה או משהו?״
״מקנאה? לא, במה יש לי לקנא?״
״לא יודע. אבל למען האמת שחר רק סטוץ״
״אוקיי, ולמה אתה מספר לי את זה?״
״לא יודע״ אמרתי, אבל זה היה לי ברור, רציתי להגיד לה שיש מישהי אחת שאני באמת רוצה.״תגיד אתה בטוח שאתה לא רוצה אותי?״ היא הייתה שיכורה, אולי פשוט אגיד את האמת? היא גם ככה לא תזכור.
הסתכלתי לכיוון אחר ואמרתי״כן אמילי, אני רוצה אותך יותר מדי, אבל אני לא יכול״כשהסתכלתי שוב עליה ראיתי שהיא כבר נרדמה.
הלכתי לשבת בספה שלה לוודא שהיא נרדמת.מפה לשם נרדמתי אצלה בדירה.היי לכל הבנות היפות והמדהימות שקוראות את הסיפור אני רוצה לעדכן ולהגיד שמעכשיו אני מעלה כל יום 2 פרקים (נקודת מבט של אמילי ושל גבריאל ביחד) באותה שעה כל יום מעכשיו יעלה פרק בשעה 14:30 אולי יהיו פעמים שזה יעלה כמה דקות לפניי אבל לא נורא הבנתן את הפואנטה , ובנות שיש להן חברות שיאהבו את הספר או בכללי אשמח שתמליצו על הספר המלאך השומר שלי , כי מתכנן לכן עוד מלא הפתעות על הספר הזה♥
YOU ARE READING
המלאך השומר שלי - אהבת נעורים
Fantasy{גמור} ♥הסיפור מדבר על העבר של הזוג הצעירים אמילי וגבריאל♥ טרופ - ספר על טבעי התמכרות לסמים* *סמאט בשיתוף עם @Natalie220106 ~ #1 גןעדן #2אלוהים