פרק 25

72 3 0
                                    

26.7.2018 ~ יום שלישי ~ ישראלאמילי ~כשקמתי בבוקר ראיתי שקיבלתי הודעות מגבריאל , כנראה רפאל סיפר לו שהוא ראה אותי בוכה אתמול.

החלטתי להתעלם ולנסוע עם לין לים ביחד עם ג'יימס אחריי שרפאל הלך.

אני לין וג'יימס הגענו כבר מלפניי 5 דקות לים והתחלנו בלהשתזף , אנחנו מתכננות להעביר את רוב היום בים בשביל לתפוס צבע.

~

לאחר כמה שעות שהיינו בים פתאום הרגשנו צל מעלינו.

פתחתי עין אחת וראיתי את גבריאל עומד מעליי.

"דאגתי לך היום בבוקר" גבריאל אמר והורדתי את משקפיי השמש שלי והרמתי גבה.

"למה לא ענית לי?" הוא שאל בטון לא מבין.

"גבריאל במקומך אני הייתי הולכת" לין אמרה בטון תוקפני.

"עם כל הכבוד לין , לא דיברתי אלייך" גבריאל החזיר לה בטון תוקפני ולין בתגובה גלגלה את עינייה.

"אתה מבזבז לנו שמש טובה" לבסוף אמרתי והחזרתי את משקפיי השמש שלי.

"אני חושב שמגיע לי הסבר על מה את עצבנית" גבריאל רטן בעצבים.

עמדתי על רגליי בשביל להיות בגובה עינייו , "הייתי מציעה לך לחשוב לבד , אתה שיקרת לי וניצלת אותי בשביל להכנס לבין הרגליים שלי כמו חרמן מת" אמרתי בעצבים ותקעתי בחזה שלו את האצבע שלי.

"מתי שיקרתי לך , ומתי ניצלתי אותך בשביל לשכב איתך" גבריאל רטן.

"אתמול!" צעקתי , ולא אכפת לי שעכשיו כל העולם מסתכל עלינו.

"אתה התנשקת עם איזה בחורה מול העיניים שלי , והיית בפאקינג מסיבה ואמרת לי שאתה נשאר בבית היום" אמרתי והרגשתי את העצבים שלי מבעבעים בגופי ואת רצוני לבכות.

גבריאל בא להגיד משהו אבל קטעתי אותו כשאמרתי לו "לך מפה".

גבריאל הלך והיה נראה שהוא עם רגשות אשם.

לא היה לי מה להגיד , לא ידעתי גם מה להגיד שהחלטתי פשוט להכנס למים לבד.

הייתי במים לבד כשלין הייתה על החוף עם ג'יימס , ואני הייתי במחשבות שלי כבר לאלוהים.

האם זה אלוהים מרמז לי להתרחק ממנו?

האם אלוהים רומז לי שהוא לא בשבילי? אני לא ידעתי כבר מה לחשוב.

נזכרתי בשיחה שלי עם הזר שדיבר איתי היום בלילה , ותהיתי האם הוא דיבר עליו.

יותר מדי מכשולים בשביל מישהו שאני אוהבת.

התחיל להחשיך ואני עדיין במים , לין החליטה ללכת עם ג'יימס ולא היה לי בעיה עם זה , היא ידעה שהייתי צריכה להיות בשקט עם המחשבות שלי.

המלאך השומר שלי - אהבת נעוריםWhere stories live. Discover now