8.7.2018 ~ יום שישי ~ ישראל
גבריאל~6:00
קמתי מוקדם נורא כי רציתי לצאת לריצת בוקר ולעשות אימון.אמילי הזמינה אותי להיות המלווה שלה היום בחתונה של ליאל חברה שלה, עדיין לא חשבתי על מה אלבש אבל כבר חשבתי על מה היא תלבש.
כעבור עשרים דקות כבר הייתי בחוץ ורצתי את הריצת בוקר שלי.
בריצה חשבתי לעצמי האם להזמין את אמילי לדייט יכול להיות רעיון טוב?
כן זה קצת מהיר אבל זה לא יהיה לנצח כי אני לא יכול והיא בטח תתעייף ממני מתישהו, זה זמני, עד שאחזור לגן עדן.חזרתי לדירה שלי ושל רפאל והוא התחיל לדבר איתי.״אז תגיד אחי מה אתה עושה היום?״״אין לי כל כך הרבה תוכניות״״ומה התוכניות שכן יש לך?״״חתונה עם אמילי ולין״אוי שיט, לא הייתי אמור לגלות לו, הוא לא יפסיק לחפור לי עכשיו.״עם לין?״ הוא שאל.״כן...״״היא לא הזמינה אותי?״ הוא שאל.״אני מניח שלא״ אמרתי בחיוך רך שלא יכעס עליי.״טוב אחי, היא תזמין״״אחי אולי לא כדי שתלחץ...״ אך לפני שהספקתי להגיד משהו הוא כבר הלך.נכנסתי לחדרי והפעלתי את הפלייליסט שלי וגללתי בטלפון שקניתי בזמן שאני פה.לא ממש ידעתי איך משתמשים בו אבל ניסיתי להבין.אחרי כמה שעות אני ורפאל יצאנו מחדרנו ודיברנו.
״התקשרת ללין?״ שאלתי אותו.
״עכשיו״
והוא התקשר, הוא כל כך דביל.
הוא שם את השיחה על רמקול.
״הלו״ לין אמרה.
והוא חייך רק מלשמוע את קולה.
"פני מלאך, לא הזמנת אותי להיות המלווה שלך?״ הוא אמר בקול מתגרה ומסכן.
״היא שמה על השתק״ הוא אמר לי בשקט וחייך חיוך גדול.
״לא... יש לי כבר מלווה, ואיך אתה יודע על החתונה?״ היא שאלה.
״יש לי דרכים לדעת״
או שיש לך חבר שפולט יותר מדי דברים?
״ומי זה המלווה שלך?״ הוא הוסיף.
״מישהו שאני מכירה מהתיכון״ היה בקולה משהו מוזר, היא שיקרה.
״כן טוב, לא מכירה לעוד הרבה זמן. נתראה בערב״ הוא אמר וניתק את השיחה, השאיר את לין ככל הנראה בהלם.14:30
התחלנו להתארגן, קודם כל נכנסתי להתקלח ואחרי שיצאתי נכנסתי לחדרי ושמתי חולצה מכופתרת ומכנס מחויט.אחרי שהתלבשתי נעלתי נעליים והתזתי בושם.אחרי שגם רפאל סיים להתארגן, והוא מתארגן כמו בחורה, לוקח לו לפחות שעתיים. הלכנו לכיוון החנייה ונכנסו למכונית, התנעתי והגענו לאולם אירועים.הצעתי לה שאסיע אותן אבל היא התעקשה שאני עושה יותר מדי והחליטה לנסוע במונית, לא הבנתי את ההחלטה הזו אבל בסדר.
החנתי בחנייה וראיתי אותן מרחוק.
אמילי לבשה שמלה בצבע ירוק כהה והיא הייתה פתוחה בגב, וואו היא נראת מדהים.
לין שמה שמלה ורודה ורפאל גם נדהם ממנה לא פחות משאני נדהמתי מאמילי.
אמילי חייכה לכיווני ואמרה ״הצלת אותי בדקה התשעים״
״שטויות״ אמרתי וחייכתי.
רפאל התקרב עוד יותר ללין ונישק את ידה.
״מאוד נפגעתי שלא הזמנת אותי בתור הליווי שלך״ הוא אמר בקול מסכן ופתטי לחלוטין ללין.
אני ואמילי צחקנו ממנו, דביל.
״שנכנס?״ אמילי שאלה.נכנסו לטקס והיה מאוד יפה, החופה הייתה מאוד יפה וראיתי כמה אמילי רגישה ואפילו ירדה לה דמעה.אחרי שהחופה נגמרה היה תור וכל אחד בירך את הכלה והחתן בתורו, אך בגלל שאני ורפאל לא באמת הכרנו אותם אז לא ניגשנו ואמילי ולין הלכו והודו גם בשמנו.
״אז מה קורה אחי?״ רפאל שאל.
״כלום, למה?״
״אני יודע שאתה רוצה את אמילי״
״רפאל ניהלנו את השיחה הזו כמה פעמים, אני רוצה אבל לא יכול״
״אחי תנסה לפחות״ הוא אמר, לא מבין כמה קשה זה.
עשיתי לו חיוך עצוב וחיכינו עד שהבנות יחזרו ולבסוף הן חזרו.אמילי התיישבה לידי וניהלנו שיחה קצרה.״גבריאל, הכל בסדר?״ אמילי שאלה.״כן, למה לא?״״לא יודעת״״תודה רבה שהזמנת אותי להיות המלווה שלך״ הודתי לה.״לא תודה לך, בלעדיך החיים היו קשים תאמין לי״חייכתי חיוך קטן והמשכנו בשתיקה אך ראיתי שלין ורפאל מנהלים שיחה זורמת, לו זה בא בקלות, לי לא.
בהמשך הערב אמילי יצאה החוצה ולא רציתי להציק לה אז נשארתי בפנים עם לין.
״אז תגיד גבריאל, מה קורה בינך לבין אמילי?״ לין שאלה.
״לא משהו מיוחד, למה?״
״היא דלוקה עלייך גבריאל, אל תפגע בה״
היא לא יודעת כמה זה קשה לי בכלל.
״טוב לדעת שזה הדדי, אבל תתפלאי כמה זה מסובך״
״תיזהר לפגוע בה, ואני לא אזהיר שוב״ היא אמרה.
״אני מבין למה רפאל מתעניין בך״ אמרתי והיא חייכה קלות.
ראיתי שהיא רוצה אותו לא פחות משהוא רוצה אותה.
״גבריאל תקשיב, אני יודעת שאתה בחור טוב אבל אמילי עדינה ואני מפחדת עליה, עברו עליה חיים קשים ואתה בקושי יודע מה היא עברה אז אל תנסה להתחיל להבין בכלל. אני מבקשת ממך לא לפגוע בה, הספיק לה. ואם תפגע בה אתה תחטוף ממני אישית, אז או שתלך או שתישאר. יש לך את אופציית הבחירה וזה הזמן שלך להחליט״
היא אמרה בנימה הרצינית ביותר שלה, היא לא הבינה כמה זה מסובך זה לרצות בת אנוש כשאתה היורש של אלוהים.
אבל היא צדקה, אני צריך לעשות החלטה אך אני צריך לחשוב על זה עוד.
ועכשיו אני בחופשה אז אולי פשוט אהנה מהזמן הזה?
לא ידעתי מה להגיב לה אז לא הגבתי ופשוט המשכנו בשתיקה מעט מביכה.לבסוף אמילי חזרה.
״לאיפה נעלמת?״ שאלתי את אמילי
״הייתי בחוץ״ היא אמרה עם חיוך קטן, אך הרחתי את עשן הסיגריות שהיה בפיה, אצטרך לדבר איתה על זה.
רפאל לקח את לין וככל הנראה הזמין אותה לדייט לפי החיוך שהיה על פניה.19:00
החתונה נגמרה והלכנו כולנו לכיוון ליאל ובעלה.
״ליאל הייתה חתונה מהממת, מאחלת לכם את כל האושר והעושר בעולם ושיהיו לכם ילדים יפים״ אמילי אמרה.
ואז ניגשה לחבק ולנשק אותה.
לין גם איחלה לליאל מזל טוב ואני ורפאל פשוט חייכנו חיוך ויצאנו כרביעייה ביחד.נכנסו למכונית שלי כולנו והחזרתי את אמילי ולין לדירה שלהן.הגענו לחנייה של הדירה שלהן ואמרתי ״תודה שהזמנת אותי אמילי״״היה לי מאוד כיף, לילה טוב גבריאל, ושתהיה לך שבת שלום״היא אמרה.״ביי פניי מלאך, לילה טוב, ניפגש מחר בשמונה בערב בצאת שבת״רפאל אמר ללין.״ביי רפאל, לילה טוב״ היא אמרה כשהיא מסמיקה בחמישים גוונים של אדום בערך.אני ורפאל נסענו לדירה שלנו ובמהלך הנסיעה הבנתי, נפלתי חזק.
YOU ARE READING
המלאך השומר שלי - אהבת נעורים
Fantasy{גמור} ♥הסיפור מדבר על העבר של הזוג הצעירים אמילי וגבריאל♥ טרופ - ספר על טבעי התמכרות לסמים* *סמאט בשיתוף עם @Natalie220106 ~ #1 גןעדן #2אלוהים