PJM İLE HAYAL ET = ALDATMA 3.BÖLÜM =

333 20 19
                                    

Siz gelirsiniz..

Taehyung seni kucağına alır ve jk evin kapısını açıp salona geçersiniz..

Tae: hyung çekil çekil..

Jin: yn!.

Tae yn'yi yatırır..

Jk: hyung doktor çağırsana çabuk ol..

Suga: tamam tamam..

Hobi: jimim yok muydu?!

Jk: hepsi onun yüzünden HEPSİ!.yok evde..sürtüğün yanındadır..!

Rm: çok olmaya başladı gerçekten..

5 dk sonra..

Doktor gelmiş seni muayene etmişti..

Doktor bey: korkudan bayılmış...onun dışında bir sorun yok..

Bu arada senin annen ölü baban yaşıyor ama nerde olduğunu bilmiyorsun o da aynı şekilde..

Jk: ne zaman uyanır..?

Doktor bey: 2-3 dk sonra uyanır..

Suga: saolun teşekkürler..

Doktor evden gider jk yolcu eder..

Aradan 4 dk geçer..

Sen uyanmaya başlarsın..

Yn: ıh..başım..

Jin: yn sonunda..ahh çok korktuk..

Yn oturur pozisyona gelir..

Yn: noldu bana?..neden burdayım..evde olmam gerekiyor jimin görmezse kızabilir

Suga: sikerim jiminini otur işte oturduğun yerde..o seni evde tek başına bırakıyorsa sende onu düşünmeyeceksin..

Yn: a-

Rm: aması falan yok suga haklı..bunca zamana kadar seni hiç umursamadı..ne oldu yn neden böyle davranıyor sana önceden gayet mutluydunuz neden sana nefret eder gibi bakıyor?

Yn: b-ilmiyorum..

Yn: BİLMİYORUM!.LANET OLSUN Kİ BİLMİYORUM ALLAH BELAMI VERSİN BİLMİYORUM!.ONU KAYBETMEK İSTEMİYORUM!

Suga: şşhh tamam tamam sakin ol abicim..

Yn: niye beni sevmiyor?..ben naptım ona?.ben onu kaybetmek istemiyorum tek ailem o..bab nerde bilmiyorum annem yok..ben ona tutundum yıllarca..

Hobi: biliyoruz yn biliyoruz..ama şimdi yorma kendini..uyu biraz hadi..

Yn kafasıyla onaylar..

Jk: gel odaya götüreyim seni ister misin?

Yn: ben giderim ..

Diyip kalkar jimin'in odasına gidersin ve yatıp uyursun..

Hobi: jimin'i arasın biriniz..

Suga: ben ararım..

Suga arar..

2 dk sonra açılır..

Jimin: alo?

Uykuluydu..

Suga: ya sen nasıl bir insansın lan?.ya hiç mi acıman yok kıza..?.ne bok yiyorsan orda ayrıl ve bize gel!.ÇABUK JİMİN!.

Jimin senin öğrendiğini düşünüp korkar ve giyinip evden çıkar arabaya binip üyelerin evine gelir..

15 dk sonra..

22:26'dır saat..

Jimin gelmişti

Suga: sen napmaya çalışıyorsun!?.söylesene bana!.

Jimin: hyung noluyor yn öğrendi mi herşeyi?!

Suga: lan sen ne zaman yn'nin yanında olup knu koruyacaksın hah!.ne zaman lan?!

Suga yakasını tutup duvara yapıştırır..

Suga: lan oğlum bak kendine gel şu kızı bırak!.karına dön bir bak ne halde.!?.lan bir kere olsun içten seni seviyorum de şu kıza..

Jimin: hyung ne diyorsun anlamıyorum noldu yn'ye?

Jk: ^sinirden güler jungkook^ sen şaka mısın jimin?.yn'nin şimşekten korktuğunu bilmiyor musun?
Travması olduğunu BİLMİYOR MUSUN LAN!?

Yumruk atar..

Hak etmişti

Jimin: jungkook haddini aşma...belli ki sizi doldurmuş..

Jin: bak jimin ya kendine gelirsin ya kendine gelirsin sonra yapacaklarımdan ben sorumlu değilim ona göre..

Jimin: hele bir şey yapın yn'yi gebertirim..

Tae: jimin defol!.defol git evden istemiyoruz seni çeki düzen ver kendine öyle gel!..defol lan duruyo hala!

Jimin:*içses: sana gününü göstericem yn bekle bi sabah olsun*

Jimin evden çıkıp kızın evine geri gelip yatar uyur..

Devamı birazdan bebeklerim..

PJM İLE HAYAL ET # ALDATMA #Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin