Saat 12:45'ti...
Jimin yanına gelir ve yanına oturur..
Üyeler durumu öğrenince na eun'u izleme altına almışlardı ve na eun bundan haberdardı...Üyeler vardı..
Sen bir şey yemediğin için hazırlatmıyordu..
Minji gelir o sırada na eun almıştı içeriye..
Salondaydı..
Jimin: güzelim..
Yn gözlerini açar..
Jimin: iyileşeceksin..birazdan da minji gelicek..seni kontrol edicek sonrada bize birşey anlatacakmış..önemli..en çok seni ilgilendiriyormuş
Jimin: ben birşey fark ettim minji'de..
Yn: ^zar zor konuşur^ n-ne-ne..?
Jimin: sanki beni ona çeken birşey var..sana da demiştim kardeşime çok benziyor diye..anlamıyorum sadece..kafam çok karmaşık durumda..hemen iyileşmeni bu sorunu çözmemiz lazım sevgilim yoksa kafayı yemek zorunda kalacağım..
Jimin d.öper
Na eun tıktıklar kapıyı..
Jimin: gir!.
Na eun: jimin bey arkadaşım geldi..yn'yi görmek istiyor..
Jimin: tamam gelsin odaya..bir kere de bem demeden getir kızı şu odaya her defasında söyleyecek miyim sana bunu ben!?.
Na eun özür dileyip gider minji'yi gönderir..
Jimin: minji gel..hoşgeldin..
Minji: hoşbuldum jimin..ben yn'yi kontrol edip daha sonra anlatacaklarımı anlatıcam..
Minji iyileştirmek için na eundan habersiz onu iyileştirecek tedaviler yapıyordu..azar azar bunun etkisi görülecekti..odanın içinde yn'ye fizik tedavi yapıyordu güçlenmesi için ilaç takviye ediyordu..vitaminler serumlar veriyordu..temiz kan veriyordu..
Bunlar tamı tamına 2,5 saat sürüyordu 1 saat fizik tedavi kontroldür serum takmadır vitamin vermedir kan takmadır falan filan 1,5 saatti..
Şuan ise saat tam 13:00'di..14'ye kadar odanın içinde yavaş yavaş yürüyeceklerdi minji ve yn..böylelikle yn yürümesini kazanacaktı..eski halini alacaktı yavaş yavaş..
Minji: yn hanım yürüyelim mi?..
Yn onaylar kafasıyla..
Minji ve jimin'in yardımıyla yn'yi kaldırırlar gerisini minji devralır..ve yürümeye başlarlar jimin ise saat 14:00 olduğunda haber verecekti.
Odanın içinde tam 1 saat boyunca yürürsünüz..aralarda 5-10 dk dinlenirsiniz..
Saat 14:00 olur..
Jimin: saat 14:00 oldu..
Minji: şimdi seni yatıralım ve vitamin vereyim yeni temiz kan getirdim serumla birlikte onu takayım kalp ritmine bakıcam tansiyonunu ölçücem daha sonra ise antibiyotik ve vitamin içiricem sana..
Jimin: peki öncekine göre yürüyüşü nasıl..?..gelişme var mı?
Minji işini yaparken konuşur..
Minji: ha evet onu diyecektim bende..evet gelişme var..öncekine göre çok dinlenmedi önceki seansta 37 dk dinlenmiştik toplam..bu seansta ise 31 dk dinlendik..biraz da hızlı yürüdü..kasları açılmaya başlıyor demek ki..
Yn mutlu olur ve gözünden yaş akar..Minji stresliydi korkuyordu biraz..az sonra neler yaşanırdı bilmiyordu..hiçbir fikri yoktu..
Jimin: sen iyi misin ellerin titriyor..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PJM İLE HAYAL ET # ALDATMA #
FanfictionSizden istediğim lütfen görüpte yorum atmamazlık beğenmemezlik yapmayın emeğime saygı gösterin ki birlikte kocaman bir aile olalım..şimdiden teşekkür ederim..sevgiler saygılar..