Sabah olur...
Size bakalım..
Yn rüya görüp uyanmıştı sabaha doğru saat 05:45 gibi..
Kwan'ın yanındaydı..
Uyuyordu hala kwan..
Yn: annecim..bak ben geldim oğlum..hadi uyan bebeğim..
Senin göğüslerin sızlıyordu..durmadan süt akıyordu peçete koyuyordun ama bir süre sonra ıslak oluyordu peçete ve fayda etmiyordu...
Saat şuan 07:30'tu..sen dışarıdan kwana bakıyordun..
Diğerlerine bakalım..
Bir süre sonra jimin uyanır..
Jimin: yn...
Jimin: hyung...hyung yn nerde?
Jin ve diğerleri uyanır..
Suga: sabah kalkıp bir yere gidiyordu ama..belki kwan'ın yanındadır..
Jimin: gidip bakalım mı yanına girmemesi gerekiyor..
Jin: korkma jimin ordan başka nereye gidecek o halde?...gel bakalım hadi..
Jk: bizde gelelim mi?
Jin: siz durun burda biz suga ile gideriz yn buraya gelirse ararsınız..
Tae: tamam..
Jimin çıkmıştı zaten..
Suga ve jin de peşinden gider..jk ve tae beklemedeydi..
Bir süre sonra jimin senin olduğum yere gelir seni uzaktan görünce bir oh çeker..
Yn ağlıyordu..
Yn: ^kwan parmağını ve ayağını hareket ettirir..^ annem!.kwan..noluyor!?.
Uyandığı için makine ötmeye başlar aslında doktora haber veriyordu makine..
Jimin gelip seni tutar..
Jimin: yn yn dur napıyorsun noldu?!
Yn: birşeyler oluyor parmağını kıpırdattı..gördüm ama makine ötmeye başladı noluyor jimin noluyor?!
Jimin: güzelim güzelim dur dur sakin ol birşey olduğu yok..
Doktorlar gelir odaya girer bebeğin durumuna bakar stabildi uyanmıştı makine ise eski haline dönmüş susmuştu..
Jimin: tamam sakin ol geçti..birşey yok..sadece bebeğimiz uyandı ondan ötmüştür..
Yn: uyandı mı cidden ondan mı öttü makine?
Suga: bazı makineler doktora haber verme amaçlı makine yapıldı..ondandır büyük ihtimalle..durumu iyi olan bir bebeğin niye durumu hemen kötü olsun ki zaten kapısında 2 tane adam var ne olabilir ki..?
Yn: h-haklısınız..
Jimin d.öper
Jin: ıhm...
Jimin: sakin ol herşey yolunda..
Yn kafasını sallar..
Doktor bey gelir..
Doktor bey: min kwan uyandı durumu gayet iyi panik yapmayın..
Yn: ohh şükürler olsun..
Jimin: bak ne dedim ben sana..oğlumuzun durumu iyi..
Jin: aynen öyle korkmana gerek yokmuş..
Doktor bey: bu arada kurşun tam isabet etmemiş..sıyırmış belinden..ameliyattan sonra söyleyecektim ama aklımdan çıkmış kusura bakmayın normalde böyle olmazdı...yani bugün yada yarın taburcu olabilir..ama biz nolur nolmaz 1 gün daha burda tutucaz..kontrol amaçlı..yarın sabah yada öğlen taburcu ederiz..
Yn: teşekkür ederiz doktor bey..
Jimin: saolun..
Doktor bey: makineyi arkadaşlar çıkardı oğlunuzu giydirdiler isterseniz emzirebilirsiniz..
Yn: o-olur olur..
Doktor: geçmiş olsun...
Jimin: saolun..
Devamı birazdan...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PJM İLE HAYAL ET # ALDATMA #
FanfictionSizden istediğim lütfen görüpte yorum atmamazlık beğenmemezlik yapmayın emeğime saygı gösterin ki birlikte kocaman bir aile olalım..şimdiden teşekkür ederim..sevgiler saygılar..