Aradan 2 saat geçer..21:11'di saat
Yn: jimin..jimin niye çıkmadı doktor bişi mi oldu girelim mi içeriye?
Jimin: çıkar şimdi..
Derken doktor çıkar...
Jin: doktor bey..kwan yeğenim nasıl?
Doktor bey: merak edilecek durum yok gayet iyi..korkmayın..bütün tehlikeleri atlattı..annesi ve babası nerde?
Yn: b-urdayım..burdayım doktor bey nasıl iyi mi oğlum?
Doktor bey gülümseyip konuşur..
Doktor bey: gayet durumu iyi..bebek odasında ameliyat iyi geçti..geçmiş olsun diliyorum..
Yn: Allah'ım çok şükür..
Yn jimin'e sarılır ağlayarak..herkes mutluluktan ağlar..
Yoon: bak durumu çok iyiymiş gördün mu yn çok yıprattın kendini..
Yn: ^ağlamaktan cevap veremiyordu kafasını sallamakla yetinir^ ...
Jimin: hadi gel bebek odasına gidip oğlumuzu görelim çok özledim oğlumu..
Yn: gidelim gidelim nolur bende özledim..
Yn ve jimin giderler..
Üyeler bir dışarıya çıkarlar..
Hyun: offf..
Hyuna: noldu?
Hyun: çok korktum...
Hyuna: korkma artık sevgilim..
Hyun karısını öper..
Hyun: umarım yn mutlu olur artık..mutlu olmasını istiyorum..
Eunwoo: umarım hyun umarım mutlu olur artık..inan bunu çok istiyorum..
Yoon: mutlu olucak merak etmeyin..ama siz umutsuz umutsuz durarsanız bu iş olmaz..
Eunwoo: tövbe de aşkım..
Yoon güler..
Üyelere bakalım..
Rm: dualarımız kabul oldu sonunda..
Tae: offf titriyorum korkudan hala ya..kim yapar bunu niye yapar el kadar bebek ne istediniz amına koduklarım?
Jin: öğrenicez taehyung eve bi gidelim öğrenicez yn anlatır zaten herşeyi..
Jk: 2-3 hafta ya..2-3 hafta günümüz normal,sakin ve mutlu geçti diye hemen bi bok oluyor yemin ederim...
Suga: o kadar haklısın ki jungkook..gerçekten...bizim mutlu olmaya hakkımız mı yok acaba anlamadım ben..
Hobi: oofff of isyan etmek istiyorum artık..
Jk: biz bence eve gidelim çiftleri alalım yn ve jimin oğluyla kalsın mikrop falan kapmasın kwan..
Jin: bir kaçımız kalalım güvende olmaları için..
Hobi: koruma dikeriz kapıya hem 4 tane..2 bebek odasına 2 jimin ve yn'nin kalacağı odaya..
Tae: aynen olur..ben kalırım..
Jk: bende kalırım..
Jin: tamam siz birde ben kalayım...j-hope sende hyun ve eunwoo'ları alıp eve gidin dinlenin yarın sabah gelirsiniz yine yiyecek birşeyler getirirsiniz hem yn yer emziriyor kwan'ı hala sağlıklı birşeyler yesin..
Hobi: olur olur tamam..
Jin: rm sizde suga ile şu adamı bulun eve gelen..kamera kayıtlarına falan bakın..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PJM İLE HAYAL ET # ALDATMA #
FanfictionSizden istediğim lütfen görüpte yorum atmamazlık beğenmemezlik yapmayın emeğime saygı gösterin ki birlikte kocaman bir aile olalım..şimdiden teşekkür ederim..sevgiler saygılar..