Sabah olur..
Saat 10:00'du..
Sen taburcu olmuştun..arabaya doğru gidiyordunuz..
Sen uyumamış bütün gece ağladığın için gözlerin şişti..hafifte morluk vardı..
Arka tarafta cam kenarında oturuyordun..yanında jungkook vardı..jungkook'un yanında suga suganın yanında hobi vardı..
Önde rm sürücü de tae vardı rm jin diğer arabadaydılar..
Eve doğru gidiyorlardı..senin elinde ise bebeğin kwan'ın patiği vardı mağazada beğenip almıştın jimin ile kırmızı,siyah,beyaz ve mavi renkler vardı ..
Sen ağlıyordun sessizce..ama üyeler bunu biliyordu..bebekte ağlıyordu şuan na eun ismini ne koyacağını bildiği için park min kwan koydurmuştu..
Bir süre sonra eve gelirsiniz..
Üyeler kendi evine gider eunwoo ve hyungil seninle kalacaklardı gitmemişlerdi..siz eve girersiniz..
Yn: ben odadayım..
Jimin: birazdan gelicem tamam mı?
Yn birşey söylemeden gider..
Eunwoo: git sen biz bakarız başımızın çaresine..
Jimin: tamam..
Jimin de gider odaları gösterip..
Sen yatağa oturup çekmeceyi açıp ultrason görüntülerinin bir tanesini alıp bakarsın..
Yn: her zaman burdayım oğlum tamam mı..sen benim kalbimdesin..asla unutmayacağım seni..hep aklımda olucaksın..hem anneler çocuklarını unutmaz..ne olursa olsun..sende beni unutma olur mu miniğim..olur mu prensim..?
Sen ağlamaya başlarsın..
Yn: annen seni çok seviyor..hep sevicek..unutma..
Jimin odaya girer..sen jimin'e bakarsın..yanına gelip oturur..
Jimin: babası da hep sevicek oğlunu..babası da unutmicak paşasını..babalarda unutmaz..
Yn acıyla karışık bir gülümseme koyar..
Yn: onu çok özlüyorun..
Jimin: biliyorum güzelim..
Yn: niye böyle olduk jimin..?.bebeğimiz hani iyiydi..?
Jimin: bilmiyorum güzelim..
Yn yatağa yatar..
Jimin: banyo yapıp öyle yat güzelim..
Yn: uyanınca yaparım..hiç bir şey yapmaya gücüm yok..
Jimin: ben su getirteyim sana onu bari iç..oğlumuz için..
Yn: hm hm.
Jimin gidip na eun'a söyler..
(Lan sende gidip gidip söylüyon kendin katıp götüremiyon mu asalağım benim kuzucum..(!)..)
Na eun artık 2 damladan fazla katıyordu belki 3 belki 6'ydı bu damlalar..3 aya kalmadan çökecektin..yataktan kalkamaz hale gelicektin,konuşmakta zorlanacaktın zor nefesler alacak verecektin..her gün uyuyacak yemek bile yemeyecektin belki de..
Jimin: ver..!
Na eun: olanları duydum..
Jimin umursamadan yanına gelir
Na eun sinirle küfür edip mutfaga geri döner..
Jimin sana suyu içirir..bitirirsin..
Jimin: bari üstünü değiştirelim güzelim böyle uyuma..üşürsün..
Yn: istemiyorum dedim git lütfen..yalnız bırak..
Jimin: güzelim..
Yn: kalbini kırmak istemiyorum defolup gider misin?
Jimin birşey demez seni anlıyordu gayet..birşey demeden odadan çıkar ve misafir odasına gider kilitler kapıyı ve koltuğa oturur..
Jimin: herşeyi düzelticem..kendimi düzelttiğim gibi bizi de düzelticem mutlu olucaz yeniden inan bana güzelim..inan bana herşey eskisi gibi olmasa da oldurmaya çalışacağım..
Dedikten sonra yorgun olduğunu hissedip uzanır..üstüne ağırlık çöktüğü için gözleri kapanır kapanırken yaşlar süzülür...
İkinizde çok acı çekiyordunuz..jimin na eun gelmesin diye senin ve kendi kapını kilitlemişti..na eun'un sana birşey yapmasından korkuyordu ama zaten yapıyordu na eun herşeyi ama bunu bilmiyordunuz..
Saat 11:07'ydi..
Sende ağlayarak uyumuştun oysaki gram bile uyumak istemiyordun..
Diğer herkeste odasında dinleniyordu yorgun bir gecenin ardından..
Herkese iyi seyirler diliyorum ve gidiyorum bugün benden bu kadardı yarına işe gideceğim kendimi biraz iyi hissediyorum..o yüzden yoğun olmazsak bölüm atmaya çalışırım..ama olursak atamayabilirim..vakit buldukça bir şeyler yazarım ama yazıp atsam bile kısa olur..onunla idare edersiniz diye düşünüyorum artık..
Takip edip yorum yapmayı ve beğenmeyi unutmayın 200'den fazla görüyorsunuz her bölümü ve beğenme az oluyor yorumda aynı şekilde..satır/hikaye aralarına yapmaya çalışın en çok..öbür türlü anlayamıyorum...
Sizleride çok seviyorum aşklarım iyi geceler..şimdiden iyi ramazanlar iyi oruçlar ALLAH kabul etsin tuttuğunuz oruçları..
Acaba jimin ve yn ne zaman öğrenecek na eun'un yaptıklarını yorumlara tahminleri bekliyorum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PJM İLE HAYAL ET # ALDATMA #
FanfictionSizden istediğim lütfen görüpte yorum atmamazlık beğenmemezlik yapmayın emeğime saygı gösterin ki birlikte kocaman bir aile olalım..şimdiden teşekkür ederim..sevgiler saygılar..